Diskusia

POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)



<< < 549 | 550 | 551 | 552 | 553 | 554 | 555 | 556 | 557 | 558 > >>

silverwolfs 14.03.2019, 08:24 | #258
http://www.prehladsprav.sk/sokujuce-vysledky -velkej-ankety-televizie-markiza-kotleba-moze-postupit-do-druheho-kola /2389

Ideme voliť Kotlebu. **26
rhcp 14.03.2019, 04:51 | #257
A ja budem voliť Maroša Kotlebu**16
rhcp 14.03.2019, 04:49 | #256
Boris Filan, textár a publicista
Ja budem voliť Zuzanu Šefčovičovú. Poviem vám k tomu len toľko.**01**01**01
Markuss 13.03.2019, 22:28 | #255
Inak musim povedat, ze Harabin pri Kotlebovi v priamom suboji je o doat slabsi. Sefcovic este ako tak hajil svoju poziciu.
Caputova zas len pozlatko bez obsahu a Bugy ten tam bol do poctu... to tam ozaj mohli radsej Chmelara poslat
  Markuss 13.03.2019, 22:29 | #712
  Debata na STV1
  slaven 13.03.2019, 23:13 | #714
  kuknem zajtra zaznam
  rhcp 14.03.2019, 04:25 | #716
  Jednoznačne treba voliť Kotlebu, chce pre Slovensko**26
  rhcp 14.03.2019, 04:26 | #717
  Len dobré*
Markuss 13.03.2019, 21:15 | #254
https://hnonline.sk/prezidentske-volby-2019/ clanky/1906224-velka-anketa-koho-budu-volit-za-prezidenta-slovenske-os obnosti

A Durovcik to dobre vystihol
  slaven 13.03.2019, 22:06 | #706
  Neverím... Až jeden volí Krajniaka, ten sa do tejto ankety asi dostal nedopatrením **01
StanoDianiska 13.03.2019, 12:29 | #253
Harabinov pomocník v kampani: https://branik.sk/blog/kto-je-jozef-%C5%A1ku lt%C3%A9ty
  Markuss 13.03.2019, 12:50 | #694
  https://www.hlavnydennik.sk/2019/03/04/spina ve-tajomstvo-volebneho-autobusu-sa-nekona/

Na základe podnetu Radovana Bránika , počas mítingu v Nemšovej dvakrát polícia 2.3.2019 dvakrát polícia autobus preverila, skontrolovala pravosť ŠPZ a vin čísla na autobuse ako aj doklady STK a EK , ktoré sú v poriadku.
  StanoDianiska 13.03.2019, 13:06 | #695
  https://branik.sk/blog/lo%C5%BE-ako-pracovn% C3%A1-met%C3%B3da-je-sp%C3%A4%C5%A5?fbclid=IwAR1Qk4sUPrWqPlhLNbWIZjFgA lS4Qbb_31Lrv9kZehcXwNYT9StozHG8w9g Tu je vyjadrenie k tomu článku, čo si sem dal, Markuss.
  slaven 13.03.2019, 13:32 | #696
  Link FB príspevok
zadrzali autobus znova, no brutalka **01
  Markuss 13.03.2019, 13:33 | #697
  a co sa tam pise? neviem sa nikde dopatrat, ze co ta policia podla branika zistila...

povedz stary moj. co je to za pracovna napln, ked mas napisane pri mene "blogger"? inak hentaky megadlhy zlatany clanok sa ani neda volajak sikovno precitat.
ked v robote dostanem hentaky mail so zlataninami nestrukturovanymi, ani ho necitam....
  slaven 13.03.2019, 13:41 | #698
  ser na to pan riaditel, je to web vytvoreny len ako antikampan ... ved web vznikol pred 2 mesiacmi a pozri na tie clanky
uplny shit - taky web si ja spravim za 10 minut a zacnem pisat hluposti tiez proti komu chcem.
  Markuss 13.03.2019, 13:46 | #699
  inak ja kukam len na telefone, lebo v praci blokli:


The requested URL was blocked for security reasons.
The website, or parts of it, are not categorized and therefore not approved for access.
Please also check the address of the desired website for accuracy.


URL: http://www.branik.sk/
Reputation: Unverified

  slaven 13.03.2019, 13:52 | #700
  **02
  StanoDianiska 13.03.2019, 13:58 | #701
  Slaven, si mimo. Ten web nevznikol ako antikampaň. Radovan Bránik už píše mnoho rokov, nezjavil sa tu ako odporca Harabina. A to čo píše o jeho spolupracovníkovi v kampani, Škultétym, nie je antikampaň, ale fakty. To treba rozlišovať. Antikampaň bola tie trápne dôvody, čo tu napísal true proti Čaputovej. Tam si sa prečo nevyjadril, že je to antikampaň?

Tu je príklad Bránikovej roboty: https://branik.blog.sme.sk/c/486023/dajte-ti e-dve-ruky-od-deti-konecne-prec.html Aj na základe jeho blogov tá alternatívna škola skončila.

https://branik.blog.sme.sk/c/491918/neznesit elna-lahkost-vrazdy.html
  Markuss 13.03.2019, 14:41 | #702
  a kde pracuje ten clovek?**12
  Elizabeth 13.03.2019, 15:48 | #703
  ma nejaku mimovladku https://slovensko.hnonline.sk/1860501-znamy- bloger-radovan-branik-celi-obvineniu-ze-obral-mimovladky-o-peniaze
  Elizabeth 13.03.2019, 15:54 | #704
  aby sme boli objektivni, tak aj jeho reakcia http://dennikpolitika.sk/archiv/50107
  mozok 13.03.2019, 17:23 | #705
  Stano **26
  slaven 13.03.2019, 22:07 | #707
  Stano, kto ho platí? Pre koho píše tento človek?
  StanoDianiska 13.03.2019, 22:13 | #708
  slaven škoda reči...
  StanoDianiska 13.03.2019, 22:14 | #709
  A kľudne sa ho na to opýtaj, zvykne ľuďom odpisovať.
Link FB príspevok
  peto10 13.03.2019, 22:16 | #710
  slaven, ešte stále posielaš Daňovi peniaze?
  indigo 13.03.2019, 22:20 | #711
  Radovan Bránik

Riešenie kritických incidentov, bezpečnostné projekty, krízové vyjednávanie a práca so samovražedným klientom, lektor

Hainburg a.d. Donau, Niederösterreich, Österreich
Management von Nonprofit-Organisationen
  slaven 13.03.2019, 23:13 | #713
  peto, Danovi peniaze neposielam **01
Stano, hej, skoda reci, ked pise kritiku len na jednu stranu evidentne, na druhu ani slovo ... ci zle citam? ci o com to je? s tymito ludmi nechcem mat nic spolocne , pisat mu nebudem.
  peto10 13.03.2019, 23:20 | #715
  lebo si mu kedysi posielal... tak vieš z čoho žijú investigatívni novinári (pri Daňovi je to komický prívlastok)

a tá kritika sú konkrétne obvinenia a už sa v tom angažuje polícia, tak asi tam nejaký problém bude...
  Markuss 14.03.2019, 06:26 | #718
  Aha, takze psycholog a amatersky blogger.... Ale kedze ma sidlo na uzemi Rakuska, tak 2% mu asi nikto nepoukáze.. či?
  true 14.03.2019, 14:31 | #724
  Markuss - jemu 100% pridu peniaze z ineho zdroja a nie statneho rozpoctu od financnej spravy 2% **14**14**14
Elizabeth 13.03.2019, 09:37 | #252
https://www.dailymale.sk/articles/sprievodca -prezidentskymi-kandidatmi-2_5020
  slaven 13.03.2019, 10:36 | #690
  no vidis, tiez je za Chmelara autor clanku **01
  Elizabeth 13.03.2019, 11:04 | #691
  chmelar na sebe pracuje a jeho nazory a postoje tiez podstupuju urcity vyvin
https://chmelar.blog.sme.sk/c/26804/Preco-ne pojdem-volit.html
https://www.teraz.sk/slovensko/chmelar-sen-p olitika-vstup-tablettv/148010-clanok.html
http://eduardchmelar.blogspot.com/2014/02/ro dina-ako-najvyssia-hodnota-je.html
https://focus.hnonline.sk/politika-s-spolocn ost/clanok/1746239-preco-by-mal-byt-prezidentom-chmelar
https://volimzelenych.wordpress.com/tag/edo- chmelar/
https://chmelar.blog.sme.sk/c/176212/Preco-t o-tu-nema-zmysel.html
  slaven 13.03.2019, 11:49 | #692
  kazdy na sebe pracuje, uplne kazdy, aj ty a ja ... a moj nazor pred 5 rokmi na iste veci moze byt iny ako terajsi nazor, je to uplne normalne **28
Elizabeth 13.03.2019, 08:56 | #251
Eduard Chmelár zakladá futuristickú politickú stranu s názvom Včera.
Markuss 12.03.2019, 20:59 | #250
Kukam stv Dano, Chmelár, Krajniak, Mikloško.
Myslim, ze ten kto volí Chmelára sa nemusí hanbiť za svoju volbu. Ziadne povrche čapované....
  Depo 13.03.2019, 08:19 | #688
  **26
  slaven 13.03.2019, 08:29 | #689
  https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/14231/1 82013#687
vdaka Markuss, ano, toto je moj clovek **26**26**26
sharky 12.03.2019, 11:24 | #249
Pozeram diskusie s Danom..to je riadny psychoš **01
  true 12.03.2019, 11:39 | #678
  jeho ministerka dala na sefa Tanapu developera z tatier a podnikatela Link FB príspevok
  true 12.03.2019, 11:39 | #679
  ti ludia uplne ale uplne jebu na slovensku prirodu a lesy a vysmievaju sa ochranarom do ksichtov tymto menovanim sefa tanapu
  slaven 12.03.2019, 14:20 | #684
  true Danom nie Dankom **01
  chaffee 12.03.2019, 15:39 | #686
  ja by som mu z čistej recesie šupol hlas, lebo som myslel, že aj tých 15 poslancov čo mu dali podpis to tak vidí (a aj on sám) **01 ale potom mu to riadne udrelo a stuplo do hlavy lebo čo začal potom aj vypisovať aj na svojich stránkach + tie debaty **11 **14


https://imgur.com/a/yXyma44

tam nech radšej ostane pri tom konfrontovaní skorumpovaných úradníkov a politikov.
  sharky 12.03.2019, 18:47 | #687
  je to čiste dilinko, už len vystupovanim...to je otras...
Elizabeth 11.03.2019, 19:31 | #248
https://postimg.cc/hXQqfVQF
  true 11.03.2019, 20:55 | #673
  https://www.napalete.sk/wp-content/uploads/2 019/03/čaputova-virus.jpg
slaven 11.03.2019, 18:03 | #247
Už sa to blíži, už sa to blíži **01
Inak bavím sa na tých diskusiách, obviňovaní a podobne.
Média masírujú riadne mozgy, samozrejme propaganda ako tu bolo spomenuté je v plnom prúde **28
  yakubu 11.03.2019, 18:13 | #668
  Presne tak Slaven, aj ten článok čo si zavesil, to je podľa mňa propaganda tak isto. p. Ivancenko dosadeny do štátnej inštitúcie, zjavne nebude chváliť UA, ale druhú stranu. Tento človek nie je nestranný, slúži ako nástroj propagandy.
  slaven 11.03.2019, 18:18 | #669
  Ten článok je pohľad z druhej strany a presne chlape o to ide.
Nie len A, ale aj B.
Či len A a nič iné ako A je pravda? Podľa mňa nie.
  yakubu 11.03.2019, 18:31 | #670
  Toto nie je pohľad z druhej strany. Toto je obyc.propaganda. Stále je to pohľad prorusky. Nech sa spýtajú krym.tatarov ako sa im žije.
  peto10 11.03.2019, 18:36 | #671
  Druhú stranu, ktorá už desiatky rokov robí propagandu ako vždy bol Krym ruský?

Sa mi ráta koľko krát tam spomína práve Krymských Tatárov. Vraj aj oni sa chceli spojiť s Ruskom, dokonca majú vlastné noviny a pod...

Pravda je taká, že štvrť milióna Tatárov dal Stalin už koncom druhej svetovej do gulagov, ďalší museli ujsť a ich opustené domy obsadili ruskými rodinami (to sú práve predkovia tých, čo tak veľmi chceli pripojenie k RF).
Tatári sa hromadne začali vracať až po rozpade Sovietskeho zväzu a po anexii znova začali hromadne odchádzať (práve jedného takého osobne poznám).

Navyše im Kremeľ zakázal napr. parlament, obmedzujú im práva a hádžu ich do väzenia.
Ale podľa pána Ivančenka sa majú super. Propaganda jak vyšitá.
  Elizabeth 11.03.2019, 19:31 | #672
  https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/499 397-byvaleho-velitele-doneckych-separatistu-dohnala-nouze-prodava-meda ili-za-obsazeni-krymu.html
  true 12.03.2019, 09:08 | #674
  slaven **26 a dalsia propaganda: https://www.extraplus.sk/clanok/rusky-krym-j e-realita
vsetko co nepasuje slnieckarom je propaganda - ale ze ludia sa maju na Kryme lepsie a ze sa chceli pripojit k Rusku to ich nezaujima !
  true 12.03.2019, 09:09 | #675
  ved sa pozrite co robi Ukrajina na vychode ! fašista Porošenko
  yakubu 12.03.2019, 09:55 | #676
  Nie je to tak tak, ze co nam nepasuje je propaganda. Su to aj polopravdy a zavadzania a taketo clanky su sucastou hybridnej vojny. Rusko presne vie preco ich tolko chrli. Lebo malokto si preveruje zdroje a skuma, ako to naozaj je. Takze lahko ovplyvni mienku a nazory. Tento web extraplus je tiez medzi inymi na zozname nedoveryhodnych webov na stranke konspiratori.sk
  true 12.03.2019, 11:37 | #677
  konspiratori.sk web nespominaj - su tam aj hlavnespravy a nemaju tam byt - sud vydal predbezne opatrenie aby ho odstranili
  yakubu 12.03.2019, 12:20 | #680
  ano, to je cerstva sprava, ze tam nemaju byt, sud o tom rozhodol, aj ked by ma naozaj zaujimalo, ze podla coho. Hlavne spravy uverejnuju casto clanky bez autora, prevzate z agentury Sputnik, trolluju jedna radost.
  true 12.03.2019, 13:48 | #681
  nie na hlavnych spravach sa dozvies vela veci ktore v mienkotvornych dennikoch su ignorovane a su pravdive !!!
  yakubu 12.03.2019, 14:00 | #682
  taketo?
Link FB príspevok
  true 12.03.2019, 14:12 | #683
  nie napriklad také video https://www.youtube.com/watch?v=6WXOZAMGbf0
je to slovensky knaz a realna omsa

ty si dal link na slnieckarsky dennik n - co nikoho nezaujima tie ich vymysly a demagogie - su zaplateni zvonku
  yakubu 12.03.2019, 14:36 | #685
  Kuffa, bol fajn, kym sa venoval bezdomovcom, slobodnym matkam s detmi, ludom prichadzajucin z vazenia, drogovo zavislym. Akonahle jeho kazne riesia veci tykajuce sa politiky, zacal sirit dost casto polopravdy, klamstva az konspiracie.
Dennik N nie je zaplateni zvonka, na rozbeh pouzil peniaze jedneho zo zakladatelov a zije z predplatitelov. Maju ich vyse 32.tis.
  Ciernokoseliar 13.03.2019, 12:16 | #693
  jasne yakubu...liberalne media su top..konzervativne su pofiderne...ach boze moj**11
true 11.03.2019, 14:01 | #246
Slovensky Donald Trump Link FB príspevok
  mozok 11.03.2019, 15:10 | #662
  http://politicsthatwork.com/blog/trump-suppo rters.php **01

True, ty by si sa kde našiel v tých grafoch, ak sa môžem spýtať?
  true 11.03.2019, 17:09 | #663
  Z akého slniečkového webu získali ten graf?
Asi z rovnakého jak ti kokoti u nás dávajú voličov Kotlebu ale realita je inde - úplne inde!
My sa ale nebojíme - Štefan to vyhrá ahoj
  mozok 11.03.2019, 17:33 | #665
  Máš tam zdroje.
Nie všetko, s čím nesúhlasís, je slniečkovskeho charakteru. Ale vlastne odpovedať mi už nemusíš, na základe tvojho slovníka, gramatiky a myšlienkových pochodov som si už obraz urobil. Grafy neklamali **04
  yakubu 11.03.2019, 17:59 | #666
  True to nemyslíš vážne, takúto propagandu tu robiť Harabinovi. Ten človek je mimo realitu, splieta klamstvá s hoaxami, strasenim a trápnymi heslami. Takmer nič z toho nemôže splniť. Preboha ľudia rozmyslajte.
  slaven 11.03.2019, 18:04 | #667
  #240 yakubu
Elizabeth 11.03.2019, 10:37 | #245
Link FB príspevok
  Elizabeth 11.03.2019, 10:41 | #658
  inak by bola celkom prdel keby po tej medialnej masazi pre troch poprednych, vyhral chmelar alebo niekto iny s mizivym % v preferenciach. ludia su asi celkom zhnuseni, ze od telky cez trubu vsade vyskakuju bin hara, kaput ova ci smerovic. sak sa asi uz aj boja otvorit kredenc alebo konzervu **01
  slaven 11.03.2019, 11:33 | #659
  Chmelar je moj clovek, od zaciatku to pisem **03
ale osobne neverim velmi, no uvidime
  Depo 11.03.2019, 12:57 | #661
  Ja som na začiatku nemal žiadneho favorita ale už som sa rozhodol pre Chmelara v prvom kole.
  true 11.03.2019, 17:11 | #664
  Chmelarovi nedávam veľké šance - dajte svoj hlas radšej pánovi Harabínovi
Elizabeth 11.03.2019, 08:26 | #244
https://i.imgur.com/pmitbFv.jpg
true 10.03.2019, 19:53 | #243
Vytiahli exmanzelku sviniari ale my sa nedame !!! Link FB príspevok
  true 10.03.2019, 19:54 | #650
  Stefan, stojime pri tebe !!!
  hostiger 10.03.2019, 21:12 | #652
  Harabin sudmi ocisteny od spiny.. nemaju na neho nic co by ho diskvalifikovalo..
a tak riesia napr. akysi pseudoproblem s autobusom.. a posledne jeho 1. manzelku, a deti, vec staru 30 rokov..
to ozaj zafunguje len a len na slaboduchych..

paradoxne je mozne ze nerozhodnuti volici schopni nadhladu toto prekuknu a sa nakoniec priklonia na stranu Harabina..
  peto10 10.03.2019, 21:41 | #653
  videli ste niekto aspoň jedného z tých 1500 migrantov čo tu už máme? ale je tu niekto z V. Krtíša? ste pripravení na príchod 200 000 migrantov **01
  hostiger 10.03.2019, 22:11 | #654
  @peto10 migrantov je vidiet napr. pri Humennom, Trebisove.. a taktiez za posledny rok je viditelny narast vyskytu jedincou arabskeho ci africkeho vzhladu v Bratislave, v MHD, v nakupnych centrach..
To ze vlada dobrovolne prijala 1500 migrantov je fakt.
Novinarov ale nezaujima odkial su a kolki kde su roztruseni po Slovensku, inak by informovali
  Elizabeth 11.03.2019, 08:57 | #655
  inak True, nemylis si diskusiu s agitkou ? ;-)
  true 11.03.2019, 10:30 | #656
  daj si pivko **28
  Elizabeth 11.03.2019, 10:37 | #657
  na zdravie **28
  slaven 11.03.2019, 11:33 | #660
  a daco tvrdsie by nebolo? **29 **01
hostiger 10.03.2019, 06:25 | #242
Niektori diskutujuci maju tazkosti s rozlisovanim co je objektivita a propaganda.. Pricinou skresleneho vnimania reality tychto jedincou je kognitivna dizonancia.

Jednoduchy sedliacky rozum.. Ak noviny pisu jednostranne a nedavaju priestor nazorom druhej strany ide o PROPAGANDU!
hostiger 10.03.2019, 06:16 | #241
Citam tuto diskusiu.. niektori jednotlivci maju dost silne ego aby sa dokazali odosobnit a premyslat o veciach hlbsie, nie povrchne. Mat otvorenu mysel a nenechat sa manipulovat emociami, citat medzi riadkam, uvazovat s chladnou hlavou. .

Napr. to ako novinar z aktuality.sk vyhodnotil Harabinove majetkove priznanie.. narazka na to ze v jednom roku minul tolko co zarobil.. to je cista manipulacia a slaboduchi to zeru.. zabudaju uvazovat.. ved Harabin zil z uspor z predoslych rokov.. to je ako ze zle?
slaven 09.03.2019, 21:31 | #240
#226 yakubu toto si precitaj https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/504642- krym-sa-meni-blokada-ostava-hovori-krymcan-jaroslav-ivancenko/
sharky 09.03.2019, 13:18 | #239
https://m.youtube.com/watch?v=TWuqes1ONZE

To co Sajfa predviedol to je otras**27
  Depo 09.03.2019, 14:05 | #646
  Ťažko povedať o čo mu ide, ale podobné vystúpenie Kotlebovi skôr pridá hlasy ako uberie. Pod videom 1000 komentárov a všetky proti sajfovi **01
  peto10 09.03.2019, 17:02 | #647
  pozrel som len polku, lebo z toho človeka sa mi dvíha žalúdok...
na jednoznačnú otázku, či bol alebo nebol holokaust neodpovedal a zase sa len vykrúcal, ako jeho kolegovia nehistorici a ktorí vtej dobe nežili, tak sa nevedia vyjadriť... títo ľudia sa za svoj názor hanbia a nevedia si za ním stáť, zbabelci...

a teraz si zoberte Čaputovú, ktorá napr. na adopcie homosexuálmi odpovedala úprimne aj keď vedela, že jej to odoberie hlasy a bude to používané proti nej...

slniečkarka má väčšie gule než celá táto hnedá partaj
  Markuss 09.03.2019, 19:48 | #648
  ...ano. na taketo temy odpoveda priamo. Ale vecna diskusia je jej cudzia. Kazda diskusia su vseobecne žvásty o slusnosti a klzanie sa po povrchu. Kuknite si zajtra na telo... zasa zhorí jak fakla
  Depo 10.03.2019, 08:49 | #649
  "Pani Caputova ako by ste zhodnotili stav Slovenskej republiky v troch - štyroch vetách?"
"No tak to je tazko, to nemám natrénované"
  true 10.03.2019, 19:54 | #651
  Depo **26**26**26
Elizabeth 09.03.2019, 13:10 | #238
inak s tymi muslimanmi je to zlozite, na jednej strane je , ze nie vsetci su nebezpecni, teda vacsina je takisto ako vacsina katolikov , budhistoav a inych istov a ov mierumilovna a normalni ako ty ja ktokolvek. ale ... je tu aj to ale ... ja som precestoval blizky vychod krizom krazom a pokial by som sa v irane alebo v syrii ci kdekolvek spraval ako oni v eu , tak pokial by som to prezil ... tak by som mal urcite aspon zopar otvorov velmi bolavych.
Elizabeth 09.03.2019, 13:04 | #237
https://postimg.cc/VJJgcjpd
mozok 08.03.2019, 16:57 | #236
Ľudia, ako tak čítam diskusiu, musim prispieť aj ja. Všimol som si, že väčšina z vás dáva ludom/situáciám nálepky, no veľmi silno pochybujem, že niekto z vás má osobné skúsenosti s témami, ako homosexuáli, moslimovia, černosi,... Podľa diskusie to vyzerá, ako keby každeho z vás znásilnil teply moslim s tmavou pokožkou pleti :D Realita však je, že drvivá väčšina sa ešte s podobnými tipmi ľudí ešte v živote nestretla, odsudzuje sa na základe "defaultneho" názoru, ktorý panuje medzi ľuďmia šíri sa štýlom "kamarát povedal". Elizabeth to pekne podkopol príkladom, ktorý len málokto pochopil :)
Kedy konečne ľudia pochopite, že svet už dávno nie je čierno-biely?
  slaven 08.03.2019, 18:14 | #636
  aha, takze to ze v Anglicku (Londyn, Birmingham) su No Go zony, ze su tam stvrte, kde uz bieleho nestretnes a nepojdes tam sam v noci, to vsetko je len vymysel, tak to myslis? lebo vyzera ze hej. Rovnako v nemecku, kde sa pridrbalo kopec migrantov nestupla kriminalita a ludia su tamuplne v pohode v tych oblastiach, kde sa nastahovali tito ludia? tiez vymysel a bludy? ano? tak isto je pre teba uplne v pohode, aby dvahja homosi vychovavali legalne deti, ano?
  Markuss 08.03.2019, 18:36 | #638
  ...dlhe roky robim vo viedni.
Viac dodavat netreba
  mozok 08.03.2019, 18:40 | #639
  Slaven, teraz si mi vložil do "ust" slová, ktoré som nepoužil a nastavil smer tohto príspevku úplne iným smerom, akým bol mysleny.
Zavanalo to tu xenofobiou a homofobiou a ja som narážal len na to, že tieto fóbie vznikajú u tunajších diskutujúcich len na základe toho, čo si prečítajú na svojich obľúbených plátkoch, nie na základe vlastných skúseností. A to je podstatný rozdiel. Presne ako rozdiel medzi teóriou a praxou.
  mozok 08.03.2019, 18:50 | #640
  Markuss, to je tam fakt až také hrozné?
  PeterN 08.03.2019, 18:54 | #641
  suhlasim s mozkom **01 uplne zbytocne tu budeme navzajom na seba utocit resp. pouzivat prehnane slova a frazy, kazdy nech si odvoli koho povazuje za vhodneho
  Markuss 08.03.2019, 18:56 | #642
  Kolegovia vozia deti mimo mesta do zakladnych skol... robim v 11. Bezirku, chdim elektrickou c.6. Volaju ju Orient express.... dohladaj si na nete.
Rovnako islamske materske školy... skandal minuly rok... dohladaj si ak ta zaujima.
Conchita Wurst a Vienna Pride.... plus rodovo neutralne toalety...
  Markuss 08.03.2019, 19:03 | #643
  A este vrazdy zien tento rok uz 5ks... dohladaj si ze kto to bol... nehovoriac o kazdodennych utokoch sexualnych aj nasilnych zo strany najma Afgancov.
Pozdlz metrolinky U6 vojna medzi Nigerijcami a Afgancami. Ide o teritorium na drogy.
Dalej co sa stalo z Prátra? Najnebezpecnejsie miesto
  slaven 08.03.2019, 19:12 | #644
  peto, nikto tu na nikoho neutoci, diskutujeme ...

mozog, ako nepouzil? ved si jasne nieco napisal, ze je to blud, ze som sa nestretol s buzikmi (ale stretol chlape ...), s tou cvargou co robi bordel (no osobne nie, ale mam znamych v Londyne a kurva ver mi, ze je to pravda co sa tam deje) ... jasne si naznacil jednu vec, ze su to nalepky a "kamarat povedal" ... a ze Elizo to podkopol prikladom. Na Eliza som reagoval, ale mozno som nieco zle pochopil co on napisal, ale mne z toho vyznelo to, ze sa vysmieva z tychto nazorov ludi na danu problematiku **01 (ze nieco vidis v TV tak tomu uveris ... alebo nieco si precitas na inych dennikoch ako mienkotvornych, kde je pravda a nic len pravda a pretoze si to precital inde, je to chujovina predsa a ty tomu nemozes uverit a ked uveris, si hlupak, nacek, kotleba a neviem co ...

Proste toto sa realne deje a mozeme len dakovat Bohu, ze tato cvarga moslimska, ci pakistanska a podobna tu nie je, lebo Slovensko pre nich nie je zaujimava krajina ... ano nie je, ale co bude o 5 ci 10 rokov, ked sem pridu dalsie miliony tejto zberby? nasi predkovia (sa v hroboch otacaju teraz) bojovali s moslimami, aby ich vyhnali z Europy a my ich teraz pozyvame k nam ... podla mna je to chore, lebo oni maju inu mentalitu, inak to maju v hlavach nastavene ... as Merkelova povedala: OK, podte k nam, my vas potrebujeme ... ale kokot potrebujeme. Sorry, nechcem nadavat **27
  simsala 09.03.2019, 09:22 | #645
  https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/migra nti-turecko-lesbos.A190308_122924_zahranicni_jumi
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/nemec ko-deti-skola-karneval-rasismus-stereotypy-predsudky.A190308_171447_za hranicni_luka

PeterN 08.03.2019, 15:30 | #235
tak vam poviem, z tych kandidatov velmi nie je na vyber, na kazdeho sa nieco najde **01 vyzera to ze caputova to vyhra nakoniec nejako a asi aj dam jej svoj hlas, kedze smeraka uz nechcem - nic by sa nezmenilo. Harabin je sice odbornik kapacita (aj vtipny mi pride :D ) ale nevie vysvetlit vela veci z jeho minulosti co sa napachalo ... Na Caputovej mi vadi jedine trochu ten nazor na homosexualov, migrantov a ze chce dat milost kiskovi ak ho usvedcia ... akoze to co ma byt **01 **01 a verim ze ak smer nebude mat prezidenta, ficko vybavi na ministerstve vnutra aby kisku dotiahli do basy **01
  true 08.03.2019, 15:38 | #625
  ci tam bude Sefcovic alebo Caputova je uplne jedno
  true 08.03.2019, 15:38 | #626
  ja verim, ze Stefan to zvladne a da slniecka dole !
  Markuss 08.03.2019, 15:59 | #627
  Sak ale Kiska pojde za katr snad po spravodlivom procese.... ako mozu na ministerstve vnutra vybavit kiskovi basu.... fakty nepustia.... ale to asi netreba vobec vysvetlovat**08
  slaven 08.03.2019, 16:00 | #628
  tesne pred koncom prezidentovania Kiska utecie do Ameriky kde mu daju azyl, uvidite ... alebo do Izraela, aj to je krajina pre neho **21
  Markuss 08.03.2019, 16:11 | #630
  Ked niekoho oyebes o pozemok a štát o dane... podnikáš s úžerou...a este sa nájde pár zvlástnych fanúšikov, ktorí sú ochotní prehliadať fakty...
  PeterN 08.03.2019, 16:18 | #631
  tak vies keby vymenoval ficka za ustavneho sudcu, nic by sa neprevalilo...
  Markuss 08.03.2019, 16:41 | #632
  V roku 2014?
  PeterN 08.03.2019, 16:50 | #633
  tieto podvody sa zacali medialne riesit az v januari/februari tohto roka, vtedy boli nejake obvinenia ale nikto to nenafukoval
  Markuss 08.03.2019, 16:57 | #634
  Sak toto. Ze medialne az teraz, hoci od r
2017 konali uz aj sudy a prokutatura... iba media mlcali...
Teba mi je fakt luto... ifes volit Caputovu, hoci 3/4 jej programu ti prekaza. Pleties si ministerstvo vnutra so sudmi. Geneza problemu ti tiez nic nehovori... kvoli takemuto stádovitému pristupu ako mas ty je tato krajina v sračkách...
To si ty ten student, co tu minule vyplakával, ze budes musiet platit výjazd sanitky, lebo si bol ožratý a musela dojst sanitka?
  PeterN 08.03.2019, 18:18 | #637
  netreba byt hned ofenzivny, ano som to ja a myslim ze uz sa trochu nechas unasat ked zacinas s tymto ... vyjadril som tu nazor ako kazdy iny
yakubu 08.03.2019, 14:08 | #234
https://plus7dni.pluska.sk/domov/exkluzivna- spoved-harabinovej-exmanzelky-maleho-syna-branka-pred-nou-skryval-chat e
  StanoDianiska 08.03.2019, 14:31 | #623
  Rozbil manželstvo. Nedokázal si udržať ani vlastnú rodinu, ako zvládne riadenie štátu?
#229
  Markuss 08.03.2019, 15:02 | #624
  Presne! Preto everybody volte Mariana!**26
Elizabeth 08.03.2019, 08:58 | #233
inak celkom slusne spracovane clanky aj z inej strany
https://blog.postoj.sk/41240/etuda-o-imidzi- mastickarky-alebo-par-poznamok-k-caputovej-cv-alfi?fbclid=IwAR26gzeCJn mjUmRFP_NOSzpTDIwpveuDubVQj4QsSi5AzvbflZWCfrugo7U
https://www.postoj.sk/41308/sudca-na-ich-str ane
  Markuss 08.03.2019, 09:44 | #621
  tak toto je slusne zanalyzovany produkt.... palec hore za fakty
true 07.03.2019, 14:51 | #232
https://frnco.blog.sme.sk/c/503858/pravda-o- s-harabinovi.html?ref=titnjct

ZDROJE: sme, aktuality,dennik n **26**26**26**01**01**01**26**26**26**26 sa idu skokotit z neho, ale nevyhraju !!!
slaven 07.03.2019, 08:48 | #231
#226 yakubu, dole som ti kusok odpisal, par myslienok ...
Elizabeth 07.03.2019, 08:03 | #230
Tvoj kamoš robi skladníka v Brightone, ty si pomahal v Dubline v kuchyni. Tým padom si sa stal odbornikom na zahraničnú politiku. Byval si s tromi poliakmi a jednym Čechom, preto nevies poriadne po slovensky ani anglicky a gramatiku si aj tak nikdy neovládal. Každú voľnú chvíľu ste preslopali a nikde si nebol... Lebo všade sa nasackovali tí negri! Kupil si si tašku cez plece s anglickou vlajkou a ked sa vratis na kysuce, furt hovoríš okey a olrajt a fukoooof s irskym prizvukom. Okolo sedia holohlavi chlapi a ty im hovoríš o no go zonach a ako sa to v anglicku doe.balo, aj v Nemecku a Švédsku, pravda je, že keby sme sa mali ako oni, skáčeme od radosti. Podporujes Kotlebu, ten im ukáže, aj ked ani tlmocnik neuhadne co ten plesaty obtlstly panko myslí. EU je v riti, ale clá by sme nemali platiť, cestovat by sme mali bez pasu a keby ta znovu zobrali do roboty, ides aj po kolenách. Rusko je super, ale vo dvore máš nalestene12 ročné BMW a to este nevies, lebo necitas ty debil, že tam je 12 milionov moslimov a 11 vrazd na 100 tisic obyvatelov ročne. Mali by sme zit tradicnym sposobom života, ale to ze sme sa kedysi dozivali ledva 60 rokov a 50 ročný clovek bol starec ani netušíš. Buzeranti nemajú co kradnúť decká, videl si na vlastné oči fotky z veľtrhu. Zenu treba obcas prefackat, slnieckari su buzici, ty by si im dal. Si zivotaschopny ako plieseň, prekliatie tejto krajiny. Nie si zlý, len sprostý a keby sa znovu zakladala Hlinkova garda, si tam.
  true 07.03.2019, 10:21 | #613
  LONDON: narast kriminalita vsetkeho druhu. nie len utoky nozmi (najviac odkedy su statistiky). su to narasty utokov kyselinou, utoky z mopedov, znasilnenia, prepadnutia, vykradacky, vrazdy (najviac za 10 rokov)... vsetko dvojciferne medzirocne percentualne narasty

nasilna kriminalita v metre narastla medzirocne o 43%

londynska policia nevysetruje viac ako tretinu telefonicky nahlasenej beznej kriminality lebo k nej nie je kamerovy zaznam alebo forenzne stopy (co nejako zahadne zistia po telefone)
a to sa musia ludia najprv dovolat, lebo priemerna cakacia doba je 15 minut..

londynska policia okrem zavaznejsej kriminality musi bez ohladu na okolnosti vysetrovat kazdy nahlaseny "hate crime" ale aj "non-crime hate incidents". takze sa realne stava ze policia riesi pripad ked niekto nahlasil "hate crime", ked sa mu nejaky pes vysr@l na travnik pred domom..

iba 9% pripadov konci obvinenim pachatela.

ked sa z databazy trestnych cinov ukazalo ze 3/4 pachatelov je do 25 rokov a 80% pachatelov su cernosi, tak Khan vyzval na reorganizaciu databazy aby "to ensure it is used lawfully and proportionately".

londynska policia nema na riesenie beznej kriminality cas, musi zatykat poulicnych cernosskych krestanskych kazatelov, lebo ich hlasanie je rasisticke a islamofobne (podla policie)
londynska policia musi zatykat zeny, ktore na internete oznacia transgendera zlym rodom.
tiez musi zatykat politikov za to ze na verejnosti cituju Churchilla.
a mnozstvo inych zavaznych pripadov, ktore z akehosi zahadneho dovodu urazaju iba moslimov alebo SJW.

Jednu z prvych veci co Khan zakazal bola reklama kde su zeny v plavkach na verejnej doprave. najnovsie su uz zakazane aj slanina, dzem a maslo, lebo Khan bojuje proti "junk food". na radnici zrusili zenske toalety a sprchy a nahradili ich gender neutralnymi. lebo vo svete je uplne ze ziadny pripad ked uchyl vyhlasil ze sa citi ako zena a potom tam naozajstne zeny filmoval, fotil, alebo priamo sexuane napadal.
samozrejme je to expert na vsetko, takze Mayovej odkazal, ze by mala zrusit brexit ak jej navrh dohody neprejde v parlamente.

moze sa zaoberat takymito vecami, ma uz totiz vsetky dolezitejsie veci vyriesene.

Elizabeth - toto nema nic s kotlebom ani buzerantami ani slnieckarmi ani Hlinkom a tyt sa z toho vysmievas ale ten clovek co tam zije - jemu smiesno nie je, ked vecer nemoze ist von lebo ho ti zasranci cierni popichaju.
  slaven 07.03.2019, 20:20 | #619
  Elizo, pekne napisane, ale bohuzial je to brutalne blizko tomu ako to v GB funguje ... a niekto si z toho robi srandu, ale keby tebe nejaka cierna cvarga znasilnila niekde zenu, priatelku, kamosku, inak by si rozpraval ... a oni to maju v genoch, pre nich je to normalne, zeny su pre nich len špiny.
  Elizabeth 07.03.2019, 23:15 | #620
  slavenku a ty o com tocis ? :-) ved to je o hluposti cloveka a nie o znasilnovani, ako si sa k tomu dostal ?
  slaven 08.03.2019, 16:02 | #629
  to ma len tak napadlo, ked som cital o Anglicku, Irsku a No Go zonach a ako to tam je zasrate moslimami .. ved aj starosta Londyna je nejaky Islam positive
true 06.03.2019, 20:50 | #229
16 dôvodov prečo NEVOLIŤ Zuzanu Čaputovú:

1. Rozbila už 2 manželstvá. Nedokázala si udržať ani vlastnú rodinu, ako zvládne riadenie štátu?

2. Schvaľuje interrupcie.

3. Schvaľuje homosexuálne sobáše aj adopcie detí homosexuálnymi pármi.

4. Presadzuje väčší prílev migrantov na Slovensko a plánuje sa v tomto smere aktívne angažovať.

5. Prikázala násilný zásah voči nezávislému novinárovi, ktorý sa chcel zúčastniť verejnej tlačovky.
Tento bezprecedentný útok na novinára skončil tržnými ranami a hospitalizáciou poškodeného žurnalistu Martina Daňa.

6. Čaputová dlhé roky čerpala peniaze od mimovládok napojených na amerického miliardára Georgea Sorosa.

7. Otec Čaputovej - Štefan Strapák je multimilionár pochybnej povesti, ktorý podnikal a podniká s nelegálnymi skládkami.

8. Čaputová "bojovala" proti pezinskej skládke zo zištných dôvodov, po tom, ako z predstavenstva firmy vyhodili jej otca, ktorý chcel na skládke profitovať. Inkriminovanú skládku následne presunuli do Senca do blízkosti ľudských obydlí. Navyše v Pezinku existuje vyše 14 nelegálnych skládok, oveľa väčších rozmerov. Tie ostali Čaputovou nepovšimnuté.

9. Čaputová je ako právnička úplne neúspešná. Okrem pezinskej skládky mala len minimum procesov, z ktorých drvivú väčšinu - takmer všetky - prehrala.

10. Čaputová klame už len svojím výzorom. Na fotografiách je retušovaná v porovnaní s reálnym stavom úplne na nepoznanie. Jej reálnu fotografiu - bez retuše môžte vidieť napríklad na portáli Hlavné správy z 5.3.2019. Rozdiel vás šokuje.

11. Čaputová si zaplatila evidentne zmanipulované volebné prieskumy. Ak v priebehu dvoch dní narastú preferencie kandidáta z 18 na 53 percent, jedná sa o jasný podvod. Z toho vyplýva podozrenie z rozsiahlej zákulisnej konšpirácie mocných záujmových skupín v pozadí s cieľom uchopiť moc v krajine.

12. Čaputová má pochybnú ochranku. Na fotografiách vyhotovených začiatkom marca 2019 novinárom Martinom Daňom je strážena mužmi pochybného mafiánskeho výzoru a exotického zjavu, ozbrojenými pištoľami a najmodernejšou komunikačnou technológiou.

13. Čaputovej rodina má vyvolený pôvod a hlási sa k Izraelu. Nie sú lojálni k Slovensku a ani sa necítia byť súčasťou slovenského národa. Akýmkoľvek prejavom lásky k slovenskej vlasti pohŕdajú.

14. Čaputová je platená a dosadená škandalóznymi finančnými skupinami ako je Eset.

15. Plánuje udeliť milosť Andrejovi Kiskovi v prípade jeho odsúdenia za daňové podvody.

16. Dôvodov sa nájdu desiatky ďalších. Podstatné je šíriť tento text ďalej a otvoriť ľuďom oči.

Koľko z toho ste vedeli????? Ja napríklad o tých ďalších skládkach nie.
  peto10 06.03.2019, 21:02 | #602
  okrem bodu 2. sú všetko nedokázateľné tvrdenia, závadzania alebo klamstvá... fakt ma neprestáva udivovať kreativita prakktov, ktorí toto vymýšľajú a aj tých, ktorí tomuto slepo veria...

a hovoriť o medzinárodne najúspešnejšej slovenskej firme, ktorá nikdy nebola napojená na štátny cecok ako o škandalóznej finančnej skupine je už naozaj smutné
  true 06.03.2019, 21:05 | #605
  Môžeš byť konkrétny? Kde si tie klamstvá v tých bodoch. Jej otec nie je bohatý? Ako právnička vyhrala veľa súdov atď atď? No daj
  StanoDianiska 06.03.2019, 21:14 | #607
  1. To nemôžeš myslieť vážne ten dôvod.

4. Zuzana Čaputová: "Slovensko už teraz poskytuje azyl ľuďom na úteku pred vojnou alebo nešťastím v ich krajine pôvodu. Samozrejme, ak naň majú nárok.
Otázkou je, či vieme byť viac solidárni, než sme teraz. Podľa mňa vieme. V každom prípade nie je nateraz dôvod na paniku a prehnané emócie, skôr na hľadanie pragmatických riešení v rámci EÚ." Kde sa vyjadrila, že sa plánuje aktívne angažovať?

5. Link FB príspevok Nepoznám defínciu tržnej rany, ale modrina a začervenanie podľa mňa tržné rany nie sú.

7. Otca si človek nevyberá.

10. Takisto, to nemôžeš myslieť vážne.

16. Desiatky ďalších dôvodov...**01
  Markuss 06.03.2019, 21:41 | #608
  ? čo je zle na tom prvom dôvode?**08
  Markuss 06.03.2019, 22:08 | #609
  Inak challenge. Daj 10 dovodov, prečo volit Čaputovú
  StanoDianiska 06.03.2019, 22:43 | #610
  Challenge nepríjmam. Nikoho nejdem presviedčať koho voliť.
  slaven 07.03.2019, 08:33 | #611
  Stano, poznas ju lepsie? co sa tyka vztahov, neviem na co bod 1 bola narazka. ja len viem, ze nema manzela len frajera, to je vsetko **01
co sa tyka 5. tak toto vobec nevyzera ako len zacervenanie, co povies? https://i.imgur.com/WLxfQTl.jpg co sa tyka 7. suhlas, otca si nevyberies, ale ten jej otec bol v spojitosti presne tej skladky kde sa zviditelnila ... nahoda? nemyslim a potom 16. neviem tiez o tych dalsich skladkach, na ktore sa vysrala, mozno je to hlupost a ziadne vacsie skladky tam nie su, to by niekto z Pezinka mohol vediet **01
  StanoDianiska 07.03.2019, 11:52 | #615
  Nie, nevyzerá to ako začervenanie. Ja som usudzoval z tej lekárskej správy. A na Daňa mám svoj názor...

A keď jej otec bol v spojitosti s tou skládkou, tak ona čo tým získala, že proti nej bojovala? O čo jej išlo? Nepoznám súvislosti.
  slaven 07.03.2019, 11:57 | #616
  ani ja nepoznam suvislosti, ale niekto tu pisal, ze jej otec uz nebol v tej skladke zainteresovany a potom sa ona do toho obula
na Dana mozes mat nazor aky chces, ale je to novinar a take veci by sa novinarom robit nemali - za to je zodpovedna ona a jej team
mna by naozaj zaujimalo, ci je pravda ze ine skladky neriesila, len tuto jednu, presne tuto jednu
  mozok 08.03.2019, 17:46 | #635
  Slaven, ja som pacifista, ale Daňovi by som aj ja sam osobne naložil, kebyže sa správa ku mne tak, ako sa správa vo väčšine svojich videi. Bola len otázka času, kedy sa mu niečo stane a vôbec to neodsudzujem, voči takým ľuďom nemám respekt, ani zľutovanie.
Novinár by sa mal tiež držať kódexu slušného správania sa.
<< < 549 | 550 | 551 | 552 | 553 | 554 | 555 | 556 | 557 | 558 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od