Diskusia

POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)



<< < 548 | 549 | 550 | 551 | 552 | 553 | 554 | 555 | 556 | 557 > >>

sharky 17.03.2019, 09:48 | #288
Boh žehnaj Slovenskej republike a homošom **01
  Markuss 17.03.2019, 09:53 | #835
  Mame premiera, tak to bola taka slabsia priprava...
To je v EU trend... Luxembursko, Írsko, SK....
  Markuss 17.03.2019, 09:54 | #836
  https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_the_ first_LGBT_holders_of_political_offices
  Ciernokoseliar 17.03.2019, 10:18 | #838
  boh to tym zdegenerovanym slnieckam spocita pri poslednym sude...prave mi poslal mesidž...žaden strach..**11
  coyotitko 17.03.2019, 11:46 | #843
  Vidíš, keby ste volili Bélu už mohol byť v každej schránke maďarský šlabikár
  chaffee 17.03.2019, 11:58 | #845
  https://imgur.com/a/tkcRX0C
  coyotitko 17.03.2019, 12:05 | #846
  Inak mestský či obecný poslanec za OĽaNO **02
Elizabeth 17.03.2019, 07:34 | #287
kotlebáááá , haaaraaabííín ... co uz nekricime hesla ? uz je koniec , sakra **01
  Elizabeth 17.03.2019, 07:38 | #827
  este jedno kolecko a konecne to tu zavreme a vratime sa naspat ku gambleniu aby bol svet zasa naporadku
  coyotitko 17.03.2019, 07:48 | #828
  Harabin : idem vyhrať ďalšie voľby.. **01
  Elizabeth 17.03.2019, 08:03 | #829
  **26 je vidno, ze chce dobre pre ludi a krajinu
  coyotitko 17.03.2019, 08:07 | #830
  Sak si kukni jeho vyhlásenie po voľbách, ten mele to isté dookola a mimo misu. Ten je sám uplne mimo
  Elizabeth 17.03.2019, 08:13 | #831
  uplny blazen to je, podla mna este vytiahne dnes nieco zabavne . mohlo by mu hrabnut a mohol by spalit tie stohy spinavosti, ktore pozbieral na ostatnych sudcov za tie roky . mozno mu aj dojde, ze zastrasovanim a zlobou to dalej nepojde
  Ciernokoseliar 17.03.2019, 09:07 | #833
  slniecka nemaju spaňa...**11
  Markuss 17.03.2019, 09:28 | #834
  No nič. Zas bude 3-dňový prezident....marketingový produkt jak damals od Fedora kokakola z vody**12
  chaffee 17.03.2019, 10:01 | #837
  jak 3dnový, ročný ved ona má ako prezidentka zbierať hlasy pre PS do parlamentných volieb ňe?
  Markuss 17.03.2019, 11:21 | #840
  3 dni v tyzdni pracuje andrej. Bo v pondelok leti do BA a vo stvrtok naspak do PP.... piče ale vyplatu dostava celú...
Henta ma 2 nedospelé dcery... kde budú, ked sa napr. do Mexika dáma vyberie? Bo s mexikom mame vela spolocneho. .
  coyotitko 17.03.2019, 11:43 | #841
  Šag má yebaca ne?
  Markuss 17.03.2019, 13:08 | #853
  Šak ano. Ten sa o ne postara...**21
Markuss 17.03.2019, 07:31 | #286
Yebem na to. Yakubu tu este 2 tyzdne bude trollovat, kym zmizne jak smrad**11
sharky 16.03.2019, 23:36 | #285
My ako narod sme strasne hlùpy...mladí ludia si volia caputovu, stare babky sefcovica...**27 kde to spejeme
  coyotitko 17.03.2019, 00:16 | #821
  A koho majú voliť to tupelo harabina čo nedokázal zo seba nič vypustiť zatiaľ len že ide vyhrať voľby?
  Kubo92 17.03.2019, 00:20 | #822
  Tak tak proste tam fakt nebol vhodný kandidát
  coyotitko 17.03.2019, 00:33 | #823
  To je ako sharky napísal. Dôchodcovia si budú voliť to čo volia už desaťročia.. Mladí ľudia chcú zmenu a radšej si vyberú ešte pred mesiacom takmer neznámu osobu ako voliť niekoho zaoleteneho s podvodmi a kauzami opradeným SMERom, alebo takého Ha-ra-bi-na čo keď som videl niekoľko jeho vystúpení, tomu človeku chyba súdnost alebo skôr mi príde, že si ulietava mimo realitu. A asi ani nebudú riskovať kotlebu, ktorý má zasa svoj okruh voličov.. Zvyšni kandidáti nemali toľko finančných prostriedkov aby sa vryli do povedomia občanov
  peto10 17.03.2019, 00:55 | #824
  Čaputová ohlásila kandidatúru takmer pred rokom, takže ak ju niekto naozaj nepoznal pred mesiacom, tak máš pravdu, takí ľudia sú naozaj hlúpi a nevážia si svoju možnosť voľby.
  Markuss 17.03.2019, 07:19 | #826
  A pred rokom ju poznal kto?
  peto10 17.03.2019, 10:36 | #839
  Pred rokom ju poznali ľudia, ktorí sa zaujímajú a celospoločenské dianie.
Rok je dlhá doba na to, aby si človeka spoznal. Keby sa mali voliť len známi politici, ešte stále by sme tu mali Mečiarov, Gašparovičov, Slotov, či Dzurindov...
  Markuss 17.03.2019, 13:11 | #855
  **01
PeterN 16.03.2019, 15:35 | #284
Tiperske vlakno:
Ako skoncia prezidentske volby? napiste prvu 5-ku + odhad percent podla vas **12
  PeterN 16.03.2019, 15:37 | #816
  1. Caputova 35%
2. Harabin 19%
3. Kotleba 13%
4. Sefcovic 11%
5. Bugar 9%
  slaven 16.03.2019, 15:38 | #817
  nechce sa mi nad tym vobec premyslat, boli ma cele telo **01
ale do TOP 2 Harabina davam aj ja
  PeterN 16.03.2019, 15:44 | #818
  no ta ši mi to pokažel **01
  Markuss 16.03.2019, 16:06 | #819
  1. Harabin 27%
2. Kotleba 18%
3. Caputova 17%
4. Sefcovic 11%
  peto10 16.03.2019, 19:56 | #820
  1. Čaputová 40%
2. Šefčovič 19%
3. Harabin 16%
4. Kotleba 11%

Bugár, Mikloško, Krajniak všetci okolo 5%
  peto10 17.03.2019, 00:56 | #825
  tak prvú štvorku som trafil skoro na desatiny presne **08
true 16.03.2019, 14:36 | #283
pardon, patri to sem: kurvy vyjebane v SME pozrite Link FB príspevok
  peto10 16.03.2019, 14:49 | #813
  naozaj len Harabinovy voliči by boli schopní zakrúžkovať hocijaké číslo a nepozrieť sa vedľa na meno **01
  Markuss 16.03.2019, 15:07 | #814
  ...keby mala ale Caputova na tej fotke napr. č. 6 tak je z toho poprask.... Matovič by sa nanominoval do kazdej televizie a recnil by o tom....
  slaven 16.03.2019, 15:11 | #815
  je to jeden velky grc, ale co ine sa od SME dalo cakat? nic ...
mato22 15.03.2019, 22:24 | #282
Kolko percent moze mat podla Vas zajtra Caputova **20
  ball8 15.03.2019, 23:16 | #806
  25 až 30
  milda 15.03.2019, 23:25 | #807
  Ja si myslim ze to bude kusok pod 25% ale to je len moj tip. Ja by som bol rad keby nepostupi do 2 kola
  peto10 16.03.2019, 09:14 | #808
  to by museli mať Kotleba, Harabin a šefčovič dokopy viac ako 60%... trochu rozmýšlajte... bude mať v pohode 40-45%
  milda 16.03.2019, 09:22 | #809
  Vecer budeme mudrejsi. Volí cele slovensko nie len BA
  Markuss 16.03.2019, 10:00 | #810
  A co chmelar, krajniak, bela a miklosko?
  Elizabeth 16.03.2019, 10:05 | #811
  ti budu mat promile a je jedno ci vyhraju alebo nie, oni bez promile nefunguju **03
  Markuss 16.03.2019, 10:15 | #812
  Ale je fakt, ze seci CP-čkári v Bratislave budú tú Čapovanú voliť**12
PeterN 15.03.2019, 19:47 | #281
poradte mi prosim chlapci
Harabin - Sefcovic - 1 za 2,52
Kotleba 10% a viac za 2
Alebo Harabin postupi do 2 kola za 2,7
jedno z toho, nech vyhram **01
  silverwolfs 15.03.2019, 21:53 | #805
  Kotleba 10 a viac zamna..budeme prekvapený/í keď bude 1.
hostiger 15.03.2019, 18:54 | #280
@ yakubu, prezentujes sa sposobom ze vsetko vies.. ozajstny vseved..
Kdesi nizsie tvrdis "A radsej byt slnieckar ako byt obmedzenec".
Tvoj postoj ze ak niekto nema ten ako tvoj liberalne orientovany nazor, musi byt automaticky obmedzenec. Tak to je uz nieco!
Prave tento pristup sa inak neda nazvat ako pristupom obmedzenca! Sa zamysli nad sebou..

A tvoja otazka ci viem odkial pochadza pojem slnieckar..
Netusim co vies ty o povode tohto pojmu, no ja viem o nom len tolko, ze sa spaja s naivitou Havla. Kazdy kto zazil to obdobie a co ludu Cesko-Slovenska Vasek Havlu nataral a nic z toho nakoniec nebola pravda. Boli to len naivne keci co ludia v danej chvili zozrali, vratane mna, sypem si p[opol na hlavu.
Ked bol Vasek prezidentom, podpisoval dokumenty, zvykol do rozku nakreslit smajlika slniecko. Da sa povedat ze on bol v tom priekopnik, prvy slnieckar v Cesko-Slovensku.
  slaven 15.03.2019, 19:45 | #804
  https://scontent-atl3-1.cdninstagram.com/vp/ 11b5014372cbf87b995be275364df88c/5D03BE31/t51.2885-15/e35/39192481_223 200131682031_1115412180821344256_n.jpg?_nc_ht=scontent-atl3-1.cdninsta gram.com **01
rhcp 15.03.2019, 18:10 | #279
slniečKár sem slniečKár tam budem voliť VÍŤAZA MARIÁNA KOTLEBU, True ani ty ma neprehovoríš, a Čaputova zajra skončí až 3. Za Harabinom**18
  Markuss 15.03.2019, 18:36 | #801
  No ale to potom odmietnu vitazi parlamentnych volieb z SAS prevziat poverenie na zostavenie vlády?!
Alebo Rišo Stanke si neprevezme Rád L.Štúra I. triedy?!**12
  Elizabeth 15.03.2019, 18:46 | #802
  magian na ghad ! **01
  slaven 15.03.2019, 18:54 | #803
  Kotleba ide **01 - http://prntscr.com/myemhx
StanoDianiska 15.03.2019, 17:52 | #278
#253
Markuss asi ten autobus v poriadku nebol.
Link FB príspevok
  Markuss 15.03.2019, 18:00 | #800
  **26 kazdy aktivista, ktory zaisti dodrziavanie pravneho statu je prinosom pre tuto spolocnost.
Napr. Ja som celkom rad, ze okrem Kocnera a Bastrnaka hrozi kriminal aj Andrejovi z jeho zásluznú podnikatelsku cinnost pod Tatrami
slaven 15.03.2019, 16:58 | #277
Posledná rada pred voľbami banda Link FB príspevok
Elizabeth 15.03.2019, 12:50 | #276
#732
no co marki, ides do toho dalsie volby ? mame zacat zbierat podpisy ? coya vymenujes za ministra pre chrbet a rodinu, padre bude mat na starosti ministrantov a ministerstvo kyprych tvarov. peepe dostane ministerstvo tenisu a remiz. majster bude spravovat cestnu statnu vitrinu strelcov a pani majstrova bude mat pod palcom ministerstvo zasobovania a starostlivosti o proviant . slaven dostane resort marnych anglickych klubov a ferry bude koordinovat picoviny vseho druhu
  slaven 15.03.2019, 14:09 | #789
  Naj rezort som vychytal
  Markuss 15.03.2019, 14:51 | #793
  moze byt, ale co dostanes ty ako manager volebnej kampane?
  Elizabeth 15.03.2019, 14:57 | #794
  sak novy renault ! **01
  ferry 15.03.2019, 14:59 | #795
  do pice a ze neprispejem sem. ale to sa nedaaaa. pici, vzdy som scel kooordinovat ;-)))). top rezort. naozaj, a este aj fondy k tomu vybavim.
  Markuss 15.03.2019, 15:07 | #797
  Fondue?**08
  ferry 15.03.2019, 15:12 | #798
  anooooo. presne som vedel, ze sa lapiiis
yakubu 15.03.2019, 12:28 | #275
Najpálčivejšie problémy Slovenska v troch bodoch:
1) stovky homosexuálnych párov, ktoré si chcú adoptovať po tri a viac detí
2) tisíce žien, ktoré chcú každý deň absolvovať potrat
3) desaťtisíce migrantov čakajúcich v niekde v Afrike, kedy budú môcť prísť do Veľkého Krtíša
  Markuss 15.03.2019, 12:33 | #781
  Tu mas tvojho best prezidenta...
https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/50 5400-policia-kona-v-dalsej-kauze-skandalu-pod-tatrami/
  Markuss 15.03.2019, 12:38 | #784
  A prezident ojebavac druhy krat....
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/49523 9-video-kiska-kupil-v-slavkove-az-desat-pozemkov/

Hmmm a suzi ma endorsement od toho najcestnejsieho medzi čestnými...
  yakubu 15.03.2019, 12:45 | #786
  Vidis niekde v mojom prispevku odkaz na Kisku? Lebo ja nie. **01
Toto malo sluzit na odlahcenie. Ci z vasich favoritov na prezidenta si srandu nie je mozne spravit? **04
  Markuss 15.03.2019, 13:52 | #788
  Ked nevidis suvislosti... nema crnu o tom diskutovat.. kidka bol eovnaky rychlokvaseny marketingovy produkt...
  yakubu 15.03.2019, 14:42 | #791
  Zato Harabin je rokmi overený diktátor. **01
  Markuss 15.03.2019, 14:50 | #792
  presne zapadaš do schémy. neberieš argumenty, ale snažíš sa vracať údery, ktoré ani nie sú určené tebe.
  Markuss 15.03.2019, 15:07 | #796
  Okrem toho. Tvoja motivacia na tomto webw je zrejmá
http://www.nasetipy.com/detailne-statistiky. php?meno=yakubu
  yakubu 15.03.2019, 16:25 | #799
  Argumenty... Jasné....Komu niet rady tomu niet pomoci. Zostavajte v nevedomosti. Kiska je podvodník a smeráci, Harabin sú čistota a prototyp šľachetnosti. **04
  Markuss 17.03.2019, 09:06 | #832
  https://www.aktuality.sk/clanok/655518/komen tar-daga-danisa-ked-sa-kiska-sprava-ako-nas-clovek/
indigo 15.03.2019, 12:27 | #274
Dik za tuto sekciu, aj sviatocny tiper najde slusny prehlad nielen o sporte na tomto webe. Je to bipolarne ako vsade. Zaklad je dat priestor aj druhej strane a ja si vazim yakubu za jeho nazory, hlave strucne dejiny krymu su od neho spica. Vidno ako dejiny pisu vitazi a clovek si to moze premietnut na goticky spis na ktorom sa obsadzovali opustene domy po vojne. Majster paul je dnes majster pavol ale o 200 rokov asi majstros pavlos.Vyvazene proti sebe tu posobia aj blogy branika a alfiho, tiez dik tomu co ich sem postol.Branik zije hlavne asi z faktur za prevencne projekty na ministerstva. Fa by mali byt povinne zverejnovane. Takeho experta na prevenciu a zasahy pri nestatiach nemozu odmietnut aj ked nie je provladny, takze na sorosa asi nie je odkazany. Alfi je anonym, o ktorom sa hovori ze na jeho mozog a jeho faktury by ministerstva nemali zdroje. Preto ked tento genius nasiel na zuzu iba ze prevzala environobelovku na einsteina, teda ze zamlcala tych co za nu makali ked este nebola v komore do ktorej vosla skratkou, je to pre nu v tomto bordeli od neho vyznamenanie. Keby dostal zadanie najst spinu na jej oponentov, tak by pri jeho schopnostiach asi spadol server pod tarchou elaboratov, nam stacia len citacie dobovej tlace. Dnes po prevaleni sms z brucha o hlaseni postupu pri akejsi samoamputacii pipika mozno dedukovat, ze hadie oci chcu vidiet hore byzantinca co bude vymenuvat az do smrti ako polovnik alebo omilostovat na martikana ako obuvnik. Sme 1/3 z NYC, preto by mal kazdy aspon cez svojich znamych dobre poznat kandidatov. Asi nie je doba volit na faragea, teda tak ze aspon bude sranda ako pri brexite. Ked uz sranda v medziach eu, tak prezidentka milfka, premier gay a predseda snemovne integrovany mental a mozeme vyskakovat naviac v celej eu.**01 A na vyvazenie jing- jang poslat do eurobordelu antimigrantskych kremlofilov.**02 Dik za nezmazanie tohto humorneho prispevku**28
  Elizabeth 15.03.2019, 12:41 | #785
  ked si kuknes prispevky, my sme tu vsetci bipolarni **03
true 15.03.2019, 12:03 | #273
rhcp volit Chmelara je to iste ako volit tvojho Kotlebu - vyhodeny hlas do vzduchu - PREMYSLI SI TO ! a daj hlas Harabinovi, on jediny ma realnu sancu !!!

slaven aj ty si to premysli !!!
  Elizabeth 15.03.2019, 12:36 | #782
  true, vidno, ze nepoznas bin haru. je to velmi zly a nebezpecny clovek. dokazovat ti to nebudem, pretoze by som musel pouzit fakty a spehovia su vsade ;-) ale ver, ze od neho by bol lepsi este aj teply zidobolsevicky radikal
  mozok 15.03.2019, 12:37 | #783
  True, aj ty si PREMYSLI, či tu chceš dospelým ludok kázať, čo majú robiť. Ved podľa teba Harabin určite výhra, tak prečo mu naháňaš voličov?
true 15.03.2019, 08:51 | #272
nas dobry anjelik milostivy a laskavy **21**21**21 - https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/50 5400-policia-kona-v-dalsej-kauze-skandalu-pod-tatrami/
slaven 15.03.2019, 07:03 | #271
Miklosko - Chmelar 2 @3.41 no neber to **01
  slaven 15.03.2019, 07:09 | #766
  https://www.tipsport.sk/tiket?idu=-702148216 36&idb=1134185&hash=1e997205&t=dGlrZXQgMy40MSB6YSAxMCZldXJvOyA%2F%0A&a ffid=DQ8y7F3ACjPBANXuxUjSSg%3D%3D&popup=1 **22
  Elizabeth 15.03.2019, 09:52 | #770
  chmelar vitaz 1 kola @750 . prezident bude v 1. kole zvoleny @1000 teoria chaosu kaze skusit za euro
**01
  Elizabeth 15.03.2019, 09:54 | #771
  inak aj caputova nevyhra @8,14 je slusny kurz
  Markuss 15.03.2019, 10:17 | #774
  to ze caputova nevyhra v prvom kole sa pri tom kurze ozaj oplati skusit
milda 15.03.2019, 00:31 | #270
https://www.youtube.com/watch?v=zGNVbtgqbWc< /a>
  rhcp 15.03.2019, 02:14 | #765
  Toto tu chcete, tak voľte Čaputovú a Šefčoviča, Boh nás ochraňuj
  milda 15.03.2019, 07:53 | #768
  Tak tak budu sa rodit TO nie chlapci a dievcata
rhcp 15.03.2019, 00:11 | #269
https://youtu.be/rqjo_AVRqtY**01**08
  rhcp 15.03.2019, 00:17 | #764
  A načo tam asi bola u celým menom Karl Johannes Nepomuk Josef Norbert Friedrich Antonius Wratislaw Mena von und zu Schwarzenberga, to je teda meno**01
true 14.03.2019, 22:04 | #268
Včera Kotleba a Harabin mali pravdu - Link FB príspevok
  slaven 14.03.2019, 22:08 | #757
  Je to humus co v tej únii robia **14
  true 14.03.2019, 22:10 | #758
  Naši dôchodcovia dostanú menej dôchodok ako títo migranti a ľudia ako Sefcovic a Čaputová to podporujú **14**11**14
  slaven 14.03.2019, 22:14 | #760
  Samozrejme ze to podporujú, ved z toho krásne peniažky prídu do neziskoviek
Kubo92 14.03.2019, 21:40 | #267
Skúsim prispieť aj ja, tieto voľby su veľmi slabé pretože tam nie je pre mňa vhodný kandidát nestotoznujem sa ani s Caputovou ale ani s Harabinom, obaja su pre mňa nespolahlivi. Kotlebu a Sefcovic detto aj ked Defcovic má fakt bohaté skúsenosti s diplomaciou ale žiaľ je to smer. Pre mňa po zvážení všetkých možností je správny kandidát Chmelár aj keď sa mnoho ľudí z neho skôr smeje. Podľa mňa je to ale vyštudovaný profesor na všetko má jasny názor. Som si vedomy že nemá veľa šancí ale verte že keby mal takých spozorov ako Caputova či Harabin tak by bol oveľa vážnejší kandidát ale volim Chmelára
  Kubo92 14.03.2019, 21:40 | #749
  Prepáčte za chyby ake je to z mobilu
  slaven 14.03.2019, 21:40 | #750
  Pekný názor na vec **28
  Kubo92 14.03.2019, 21:44 | #751
  Druhý problém su médiá ktore totálne ovplyvňujú voľby, priznam sa aj ja sam som si povedal nebudem ho volit nemá šancu lenže to sije povie veľa ľudí preto voľte rozumom toho koho si zelate
  slaven 14.03.2019, 21:45 | #752
  Yoyo média a hlúpe zaplatené prieskumy
  Kubo92 14.03.2019, 21:48 | #753
  Slaven a ty koho budes volit ak to nie je tajne , pisal si aj o Chmelsrovi sa mi zda
  hostiger 14.03.2019, 22:04 | #755
  kazdy ma svoj nazor, to je v poriadku. Chmelara sledujem dlhu dobu.. viac ako 10 rokov.. Vysiel z lavi oveho prostredia a pohybuje sa taktiez v liberalnom. Su temy ku ktorym pristupuje skutocne s vaznostou a rozumom, to je fajn. su temy ktorym sa vyslovene vyhyba, napr. lgbti, transgender.. vystupoval ako analytik v ta3, niekedy jeho vyjadrenia boli konzistentne a inokedy akoby tazky ideolog s neakym komplexom vybudit dojem objektivity ta3?.. myslim ze je figurka tzv. pestovanej opozicie. Pamatam ako bol spolu s Benovou a Havranom na pochode.. zaradil sa k liberalnemu prudu.. neomarxista Jeho vystupovanie je sice kultivovane, no moj nazor je ze na prezidenta nevyzrel.. nech radsej uci a robi aktivistu to mu ide najlepsie..
  slaven 14.03.2019, 22:05 | #756
  Áno, Chmelára, viackrát som to tu zopakoval, že pre mňa je top kandidát
  Kubo92 14.03.2019, 22:13 | #759
  Hostinger, ja viem nie je dokonaly ale ako som napisal strašne slaby výber nie je tam ziadna charizma pre mňa fakt tazko vybrať.
  rhcp 14.03.2019, 23:29 | #761
  Jžš Chmelára , tak to už môžte dať hlas šefčovi to je detto , v Ga je Chmelár známa firma, ľudia ľudia majte už rozum, ale našťastie Chmelár, poviem Vám narovinu žiadnú šancu nemá, ešte že tak
silverwolfs 14.03.2019, 21:37 | #266
A pomeeeeee Kotlebaaaaa**26**26
  rhcp 14.03.2019, 23:32 | #762
  Som rád že aspoň niekto to tu vidí rozumne, Kotleba**21Slovenskooo
  silverwolfs 15.03.2019, 07:53 | #767
  Veľa ľudí bude voliť kotlebu a uvidíš, že postúpi a potom to bude boj**26
rhcp 14.03.2019, 20:27 | #265
Čaputova je len jedna bábka, stretáva sa s veľmi pohybními ľuďmi, aj teraz bola u grófa Swarzenberga , vy ste už totálne na hlavu poniektorí ide im o Genocídu národa!!! Budíček**16
  Markuss 14.03.2019, 20:43 | #745
  Inak takto. Ak vyhra Zuzka, tak Marian fostane v dalsich parlamentnych volbach tak 15%.... pamatajte na moje slova
  rhcp 15.03.2019, 00:09 | #763
  https://youtu.be/rqjo_AVRqtY**12
Markuss 14.03.2019, 19:39 | #264
https://hnonline.sk/prezidentske-volby-2019/ clanky/1906427-politolog-caputova-zvolila-taktiku-ktora-jej-mohla-usko dit-sefcovic-ustal-utoky-harabina
  slaven 14.03.2019, 21:06 | #746
  Yoyo, Caputka tam miestami ani nebola...
Elizabeth 14.03.2019, 18:32 | #263
chlapci , diskusia, prestante si nadavat. a takisto serte na vykrikovanie hesiel. ved sa spravajte kua jak dospeli gambleri
  Ciernokoseliar 14.03.2019, 18:39 | #733
  moja rec...**01
  slaven 14.03.2019, 21:37 | #748
  Amen
marekp1871 14.03.2019, 16:25 | #262
Škoda, že nemohu volit za mě markuss na hrad**21
  Elizabeth 14.03.2019, 18:35 | #732
  si skor mohol navrhnut, mohli sme potajme vyzbierat podpisy na kampan. ako 2 hlavne body programu by mohli byt napr. 1. kazdemu zopar tisic netov na tipsport konto a 2. ak ma zvolia, u majstra spravim najebavacku pre vsetkych volicov bez vynimky
  Markuss 14.03.2019, 19:35 | #740
  Tak prisahám... aj to, že majstra potom neojebem o pozemok a zapriem ho!**08
  Elizabeth 15.03.2019, 12:48 | #787
  no co marki, ides do toho dalsie volby ? mame zacat zbierat podpisy ? coya vymenujes za ministra pre chrbet a rodinu, padre bude mat na starosti ministrantov a ministerstvo kyprych tvarov. peepe dostane ministerstvo tenisu a remiz. majster bude spravovat cestnu statnu vitrinu strelcov a pani majstrova bude mat pod palcom ministerstvo zasobovania a starostlivosti o proviant . slaven dostane resort marnych anglickych klubov a ferry bude koordinovat picoviny vseho druju
slaven 14.03.2019, 14:52 | #261
#255 yoo Markuss, suhlasim
relacia: https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/14231/1 82050#3675
Caputova je naozaj ako taka figurka, absolutne nezaujimava a bez nazoru. To len ako keby som nejaku knihu cital bez obsahu, len s peknym obalom ... K ostatnym sa nevyjadrujem radsej **01
  yakubu 14.03.2019, 15:21 | #725
  Bez nazoru? Nezaujimava? Tak to ju vobec nepocuvate a nezamyslate sa nad tym, co hovori. Asi nema zmysel Vam tu davat argumenty a dovody, preco volit radsej ju ako typkov ako Dano, Harabin, Kotleba, kedze ste presvedceni o svojej pravde. Ludia, neviem kde sa berie Vas obdiv k takymto ludom, ktori su mimo reality a ked boli na nejakych miestach a funkciach, mali moznost dokazat ci su schopni. Vysledok bol slaby a chaby. Avsak je kazdeho individualna vec koho si vyberie. Som zvedavy co prevazi, ci moderne a lepsie Slovensko, alebo zapecnicke, konfrontacne a spiatocnicke Slovensko, ktoreho su predstavitelmi tito pani.
  Ciernokoseliar 14.03.2019, 16:35 | #726
  no ved napis tie dovody :) kaslem ti na moderne slovensko...vy uz mate tu hlavu poriadne vygumovanu..slovensko je konzervativna krajina...ziadna liberalna haved tu nema miesto**16
  rhcp 14.03.2019, 16:40 | #727
  Yakubu ty si taký degenerovaný idiot, ach škoda slov ťa aj komentovať, presne preto sme v sračkách , kde sme momentálne. A keď sa nájdu takí hlupáci ako si ty , ktorý budú voliť caputovu tak ešte to najväčšie zlo ešte len príde! Nikdy nepochopím ľudí ktorí sú schopný zvoliť takú zapredanú sviňu - bábku!
  rhcp 14.03.2019, 16:45 | #728
  Ciernokoseliar , súhlas**26 Nebojsa kámo tá p nemá šancu vyhrať, to len reklamu jej robia zapredané médiá, a stávkové sa tiež riadia podľa prieskumu, ktoré sú tiež zmanipulované, najväčšiu šancu má Harabin a Kotleba**16
  mozok 14.03.2019, 17:10 | #729
  Ako veľmi je vidieť ten rozdiel medzi konzervatívnymi a liberálnymi voličmi. Dnešný SVK konzervativec je jednoduchšieho charakteru s nižším vzdelaním, väčšinou neznáša všetko nové, povacsinou xenofob. Voli väčšinou radikálneho kandidáta, ktorý vie pekne natiahnuť medové motuzy okolo úst a opiť svojho voliča suchým rozkom, keďže takémuto človeku nedôjde, že to čo jeho favorit rozpráva, sú nereálne veci, ktoré sa nedajú v realite dosiahnuť. Imponuje im správanie daneho kandidáta, za ktorého by v niektorých prípadoch položili aj zivot, ktoré im je tak vlastné - urážlivé, primitívne, nekonstruktivne.
Pre takéhoto voliča mam odkaz: ďakujem, že existujes, aspoň polarizujes spoločnosť a dokazujes nám ostatným, že predsa len nie sme blbci **01
  Ciernokoseliar 14.03.2019, 17:26 | #730
  mozok..kto si ty ze sa hras na nieco viac ako su ostatni...len dokazujes aky velky kokot si ..bez prepacenia
  rhcp 14.03.2019, 18:08 | #731
  Mozok hráš sa tu na múdreho a popritom prave ten mozok máš vygumovaný**01
  mozok 14.03.2019, 18:44 | #734
  Nenarazal som ani na jedného z vás osobne, ak ste sa tam našli niekde, tak to mi je ľúto. Trafená hus zagagala **03
  Markuss 14.03.2019, 18:44 | #735
  Ale preco Čaputová? 3 mesiace dozadu ani nikto netusil ze nejaka existuje. Ale uprimne mozok napr. Co okrem mantry "pezinska skladka" esteo nej vies? A Jakob detto? Vedwl si o nejalej Capovanej pred pol rokom?
  peto10 14.03.2019, 18:54 | #736
  A prečo Harabin? Je tu snáď 15 rokov a vytváral systém, proti ktorému teraz bojuje. Niektorí majú potom asi 3 mesačnú pamäť, keď nevideli čo tento pán dorába ...
  mozok 14.03.2019, 19:00 | #737
  Dá sa aj inak kritizovat / oponovať, keď človek nemá v hlave nasrate, nie hneď urážať, napríklad tak, ako to urobil Markuss.
Nezastavam sa Caputovej ako osoby, nesúhlasím ani s niektorými jej názormi, dokonca ani včera v diskusii sa mi zdala iba taka jalová, nemastna neslana...ale diplomacia jej nechýba, čo podľa môjho názoru nesmie chýbať prezidentovi. Harabin a Kotleba dávali včera nereálne sľuby, robili si promo, preto narážam na tých, ktorí z nich robia bohov.
  MiroR87 14.03.2019, 19:11 | #738
  ciernokoseliar ty musis byt velmi jednoduchy takych potrebuje kotleba a harabin
  Ciernokoseliar 14.03.2019, 19:23 | #739
  nie Miro..jednoduchy clovek si ty..taky prosťáčik **02
  yakubu 14.03.2019, 19:52 | #741
  Fu, podľa reakcií vidím, že asi som trafil klinec po hlavičke. No nič, vravím, nebudem vám vyvracať vaše nazory, nemá to zmysel. Verte tomu, že čo sa týka politiky, v tej sa význam lepšie ako v tipovani, tam ste doma zas vy.
Ciernokoseliar, tých dôvodov je kopec, je nekonfliktna, šikovná, múdra, rozhľadena, empatická a odborne na výške. Dokázala to za roky svojej práce, a nie je to len vďaka skládke v Pezinku. Zastupovala a pomáhala veľa ľudom ako advokátka. A mimochodom, liberalizmus vôbec nemusí byť v konflikte s konzervatizmom. Caputova je tak isto veriaca, dokonca možno viac ako niektori kandidati, ktorí sa nimi stali náhle počas kampane.
Prečítajte si tento rozhovor s jedným veľmi múdrym clovekom, ktorí ma veľmi zaujímavé myšlienky o viere, spiritualite, o dnešnej dobe a mieste cirkvi v nej.
https://www.aktuality.sk/clanok/675011/knaz- halik-caputovej-som-sa-ospravedlnil-za-utoky-z-istych-katolickych-kruh ov/
  Ciernokoseliar 14.03.2019, 19:57 | #742
  caputova katolik..**01 no mam dost
  rhcp 14.03.2019, 19:59 | #743
  Peto Miro Mozok ako by vás jedna mater porodila, čistý typický vygumovaný slniečKár, Vám tu niečo vysvetľovať škoda rečí, lebo sa tu hráte na múdreho , takýmto ľuďom by som zobral právo odvoliť, lebo sa tu na Slovensku nikdy nič nezmení k lepšiemu, keď tu budú takýto múdri ľudia ako ste vy, Mozok presne si to vystihol trafená hus zagágala
  rhcp 14.03.2019, 20:04 | #744
  Yakuzu som vynechal sry, ty si asi TOP , vy tej hlave ale máte poriadne nasraté, tvoja Caputova ani sa nefostane do 2.kola to sa budem silno smiať, pamätáte na Prochazku**01
  hostiger 14.03.2019, 21:29 | #747
  @yakubu.. ty musis byt velmi naivny clovek, a najskorej budes este aj narcis.. silne ego a silbe odburavana kognitivna disonancia.. rozhodne nebudes slobodny clovek, si otrok vlastneho ega, je mi ta luto.. inak ten tvoj tomas halik je slnieckar par exelance.. no comment! pamataj slnieckari su myslenim extremni liberali ktori mnohokrat idu proti prirodzenosti, dehonestuju projekt liberalnej demokracie az do roviny liberalneho fasizmu.. sorry pre stromy nevidis les..
  Markuss 14.03.2019, 21:59 | #754
  https://sk.m.wikipedia.org/wiki/Kognit%C3%AD vna_disonancia
  yakubu 15.03.2019, 08:40 | #769
  Hostiger, vies odkial vobec pochadza ten pojem "slnieckar"? A radsej byt slnieckar ako obmedzenec.
  Ciernokoseliar 15.03.2019, 10:01 | #772
  ved slnieckar je obmedzenec **01
  mozok 15.03.2019, 10:07 | #773
  Osobne útoky na osoby, ktorych názor vám prekáža, presne ako vaši kandidáti **01
Co tak skúsiť si zobrať príklad z Markuss, ktorý sa pokúsil rozvinúť konštruktívnu diskusiu?
  yakubu 15.03.2019, 10:46 | #775
  Oni konstruktivnu kritiku nechcu, vsetkych hadzu do jedneho vreca, nalepkuju a rozdeluju. Takyto ludia mi pridu obmedzeni a zakomplexovani.
  Ciernokoseliar 15.03.2019, 10:52 | #776
  typicki slnieckari..hrate sa na slusnakov..pritom sami ste okolo slušnosti ani nešli **01
  yakubu 15.03.2019, 11:04 | #777
  zato vy ste slusnost sama. Ciernokoseliar, rhcp, true to tu potvrdzujete vasimi reakciami a prejavom. Vam slusnost nic nehovori, preto ani netusite co to je. Tolko nenavisti co sirite musi byt prejavom dakych dusevnych zraneni.
  Ciernokoseliar 15.03.2019, 11:09 | #778
  dusevny mrzak si jedine ty...ja som nikde o sebe nepisal,ze som slusny **01narozdiel od teba...hras sa tu so svojojim sukmenovcom mozokom na nadcloveka..pritom si len obycajny ludsky hnoj..
  yakubu 15.03.2019, 11:29 | #779
  o dusevnom mrzakovi som nepisal, len o nejakych zraneniach na dusi, nieco, co vam zuzilo to videnie sveta ktore mate. Mozno daka skusnost, ci zazitok, co sposobil to, ze svet vidite takto. Ale ako som uz predtym niekde tu pisal, nema zmysel to uz riesit, pretoze to nema vyznam. Kazdy je taky aky je, ale vsetci sme ludia, preto by som takuto argumentaciu s nadavkami a urazkami nechcel pouzivat. To ma len taha na vasu uroven.
  Ciernokoseliar 15.03.2019, 11:41 | #780
  a zas...**01 sam tu inych oznacujes obmedzencami..a potom sa tu schovavas za maskou slušnacika.. **01 veru,skoda reci..
true 14.03.2019, 13:26 | #260
Je dôležité aby sme sa v sobotu zjednotili **26**26**26 - https://scontent.fbts4-1.fna.fbcdn.net/v/t1. 0-9/53903797_2432940483649449_6246013553791205376_n.jpg?_nc_cat=101&_n c_ht=scontent.fbts4-1.fna&oh=42b1c0643824a12361ea1187a8b7233a&oe=5D126 F0E
  true 14.03.2019, 13:26 | #721
  Harabin na hrad a smrad Kiska do basy **16**16**16
  Elizabeth 14.03.2019, 13:35 | #722
  ano, velmi dostojny kandidat **01 https://www.youtube.com/watch?v=VVxiPKWd8XE< /a>
  true 14.03.2019, 14:31 | #723
  co je na tom tanci Harabina na nejakej akcii nedostojne? - to som teda nepochopil - ukazal ze sa vie zabavat **26**26**26
Elizabeth 14.03.2019, 10:19 | #259
https://refresher.sk/63763-Kotleba-s-mejkapo m-dzendzer-Harabin-Toto-su-najlepsie-memes-o-prezidentskych-kandidatoc h
  yakubu 14.03.2019, 10:53 | #719
  **01 **02 **26
  true 14.03.2019, 13:01 | #720
  **26**02**26 - https://imgur.com/YdhNDet
<< < 548 | 549 | 550 | 551 | 552 | 553 | 554 | 555 | 556 | 557 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od