POLITICKÁ DISKUSIA
|
| |
Markuss
|
05.02.2023, 08:41 | #10210
|
| |
Od 1.1.2023 majú zamestnávatelia novú povinnosť:
"Prostredníctvom Registračného listu zamestnanca je potrebné Sociálnej poisťovni reportovať miesto výkonu práce, rozsah pracovného času a druh vykonávanej práce."
Tzn, že ku každému zamestnancovi ktorého máte, budete robiť výkazy o tom čo u vás presne robil, kedy to robil a koľko to robil aby mal štát kontrolu nad tým či dobre pracuje a či vy zaňho dobre platíte.
Mohla by to byť aj šikana, ale kľudne to nazývajme iba kreativitou v byrokratickej buzerácii, za ktorej nedodržanie dostanete pokutu ...
|
|
| |
Quake
|
05.02.2023, 09:38 | #10211
|
| |
Za prvý rok podnikania som dostal 3 pokuty a mal 12 kontrôl, lebo som podľa tety z CÚ kkt, čo nesleduje novelizácie zákonov. Welcome in the jungle
|
|
|
|
true
|
04.02.2023, 23:00 | #3653
|
Vladimir Putin v prejave pri príležitosti 80. výročia ukončenia bitky pri Stalingrade prirovnal ruskú inváziu na Ukrajinu k boju proti nacistickému Nemecku. Ruský prezident s odvolaním sa na rozhodnutie Nemecka poslať na Ukrajinu tanky uviedol, že história sa opakuje. "Je to neuveriteľné, ale pravdivé," povedal. „Opäť nás ohrozujú nemecké tanky Leopard
https://www.bbc.com/news/world-europe-64502504
|
|
| |
true
|
04.02.2023, 23:11 | #10208
|
| |
Bojujme všetci spolu proti Nacistickým sviniam
Historiatsa opakuje
|
|
| |
ball8
|
04.02.2023, 23:21 | #10209
|
| |
Veru, celý svet sa spája proti nacistickému prasiakovi z ruSSka.
|
|
|
majka
|
04.02.2023, 22:05 | #3652
|
Igor Mangušev bol podľa Dialog.ua vážne zranený na hlave. Neslávne známy ruský žoldnier, známy vďaka otrasnému videu, na ktorom vystupoval s lebkou ukrajinského vojaka, bol hospitalizovaný vo vážnom stave.Manguševa hospitalizovali v noci 4. februára v Kadijevke v Ruskom okupovanej Luhanskej oblasti. Ako sa ukázalo, niekto ho zblízka zastrelil ručnou zbraňou. Hovorilo sa, že žoldnier bol v konflikte s Kadyrovom. Jeho stav je kritický, uvádza Dialog.ua a dodáva: "karma sa vracia."
Informácie o Manguševovi sa dokonca objavili na kanáloch, ktoré reprodukovali kremeľskú propagandu. Na internet unikli aj fotografie zranených z nemocnice. Neskôr ich zverejnil na Twitteri. Profil Next.O Igorovi Mangušev sa hovorilo v auguste 2022. Na sociálnych sieťach sa objavil záznam, na ktorom sa ruský žoldnier chválil lebkou zabitého ukrajinského vojaka. Držiac ju v ruke vysvetľoval skutočný cieľ Kremľa v tejto vojne: úplné zničenie Ukrajiny.
|
|
| |
ball8
|
04.02.2023, 22:24 | #10207
|
| |
Normálne ma to potešilo, keď som to dnes čítal. Netreba zabudnúť dodať, že Igor bol skutočný ruSSký neonacista.
|
|
|
|
ball8
|
04.02.2023, 21:42 | #3650
|
Ešte k včerajšej diskusii s Markussom, ktorému sa zjavne nepáčili počty dodávaných tankov v počtoch 14 (1 rota tankov) a 88.
Link na príspevok na doméne X.com
Flensburger Fahrzeugbau má k dispozícií 99 tankov a Rheinmetall 88 tankov Leopard 1.
|
|
|
slaven
|
04.02.2023, 20:35 | #3649
|
Kodiaq, naozaj pekne auto a pekny clanok: Link na článok na doméne pravda.sk
a pointa: "Keď prišiel na trh, stála identická verzia 2,0 TDI 4 × 4 Style 35 590 eur. Dnes začína na 44 930 eurách. To je rozdiel neuveriteľných 8 340 ťažko vysvetliteľných eur! Za čo?"
takze nejaka fajn verzia a si na 50 000eur   to už je sila.
|
|
|
| |
slaven
|
04.02.2023, 22:15 | #10206
|
| |
ano, Kodiaq siel hore len tak o 8340e a Duster co je o 2 triedy myslim nizsie siel hore o 5000e ... Pohoda klidek tabacek
|
|
|
| |
Quake
|
04.02.2023, 20:35 | #10187
|
| |
4 z 5 áut elektrické... Ehm
|
|
| |
slaven
|
04.02.2023, 20:38 | #10188
|
| |
o Norsku si precitaj aj ine clanky ... brutalne bohata krajina, kvoli rope, infrastruktura uplne inde a potom sa este pozri na priemerny plat v Norsku ... a auto tam stoji tolko ako u nas ...
a daj si to vsetko dokopy ...
a kusok reality u nas a od susedov v CZ krasna reportaz #3611
|
|
| |
Markuss
|
04.02.2023, 21:09 | #10191
|
| |
Tak nabudúce miesto dacie elektrické SUV treba. A potom skysneš 5 hodín pod Strečnom a si v pichi
|
|
| |
slaven
|
04.02.2023, 21:30 | #10196
|
| |
dnes by som nechcel byt niekde pri Hrabusiciach na dialnici v slabsie nabitom el. aute
auta tam stali 2+ h
|
|
| |
Quake
|
04.02.2023, 21:38 | #10198
|
| |
Rok 2019 - podiel el.áut 1,9%
Rok 2021 - podiel el.áut 9,1%
Rok 2022 - podiel el.áut 12,1% (hybridy 22,6%)
250 miliárd investujú automobilky do elektrifikácie, týždenne pribúda 2000 nabíjacích staníc v eú.
Elektromobily si pre ich vysoké ceny v súčasnosti kupujú „bohatšie" domácnosti. To by sa však malo podľa prezidenta ACEA zmeniť s rozširovaním ich výroby.
|
|
| |
slaven
|
04.02.2023, 21:55 | #10202
|
| |
áno, v 2025 majú elektrické autá stáť menej alebo rovnako ako klasické, jasné
akurát som sa dnes smial, pekná reportáž bola v telke, musi yebat ... priemerne auto, nic extra a cena nad 50 000, tu je to:
Link YouTube video
|
|
| |
slaven
|
04.02.2023, 21:56 | #10204
|
| |
takze debilna EU elektricka loby mi povie, ze toto auto bude stat o 2 roky napriklad 25 000
len sa zasmejem, naozaj elektro debilita
|
|
|
Quake
|
04.02.2023, 20:29 | #3647
|
https://prnt.sc/yAgN_fPYGu8b
Čo keby sa tak ju-es-ej v štyridsiatomprvom rozhodli, že nepomôžu Rusom obrovskými objemami vojenskej techniky? Tak tu dnes máme fajnový nemecký nacizmus, to len tak na okraj...
|
|
|
Markuss
|
04.02.2023, 20:24 | #3646
|
|
Musím sa rehotať, tak amíci nevedia čo s balónmi nad ich územím... Výška 30km, to nedá dole ani stíhačka... Btw tie satelity Maxar nad Ruskom nie sú problém?
|
|
| |
Balaam
|
04.02.2023, 21:08 | #10189
|
| |
Už je dole....
|
|
| |
Markuss
|
04.02.2023, 21:08 | #10190
|
| |
Tak to dali hviezdy a pruhy, vo veľkom štýle
|
|
| |
Balaam
|
04.02.2023, 21:17 | #10193
|
| |
Vypadá to na Raptor a vo vzduchu aj E-4B Nightwatch... Ďalší balónik je nad Južnou Amerikou...
|
|
|
|
| |
ball8
|
04.02.2023, 21:13 | #10192
|
| |
lobotómia je slabý výraz pre toto
|
|
| |
Redbul
|
04.02.2023, 21:22 | #10194
|
| |
Nepozeraj nato,ako sa clovek vyjadruje,a ako vyzera.Sprosty urcite nie je.
|
|
| |
Balaam
|
04.02.2023, 21:28 | #10195
|
| |
Ďalší čo sa vezie na vlne vojna.... Nič iné...
|
|
| |
ball8
|
04.02.2023, 21:37 | #10197
|
| |
Redbul: Ja som vôbec nehodnotil človeka na videu, ale že si ty asi podstúpil lobotómiu, keď to dokážeš pozerať a počúvať. Už len kanál, na akom to je by ma odradil. Názov videa by ma odradil. Hlúposti, ktoré tam rozpráva, by ma odradili.
|
|
| |
Redbul
|
04.02.2023, 21:48 | #10199
|
| |
Balaam:Je to mozne ze si robi reklamu.Ale aspon hovori pre dost ludi,tak ako to skutocne je.
|
|
| |
Redbul
|
04.02.2023, 21:54 | #10201
|
| |
ball8:vsak v poriadku.Mna to napr.zaujalo,tak som to sem dal.
|
|
| |
Balaam
|
04.02.2023, 21:55 | #10203
|
| |
Hovorí to, čo prinesie čísla a popularitu... Nič iné... Na tom funguje momentálne Fico... Nič iné.. Čistý kalkul...
|
|
|
| |
slaven
|
04.02.2023, 19:26 | #10186
|
| |
Známy má Enyaqa, spýtam sa ho, no nevidím ho často...
|
|
|
|
|
|
|
ball8
|
03.02.2023, 23:28 | #3639
|
Link na príspevok na doméne X.com
Gazprom klasifikoval štatistiky o produkcii a vývoze plynu po rekordnom kolapse v histórii ruského plynárenského priemyslu.
Gazprom naposledy informoval 15. decembra: ukázal, že za posledné dva týždne roku 2022 produkcia plynu klesla o 24 % a export klesol o 60 %.
Minulý rok Gazprom predal 101 miliárd kubických metrov plynu krajinám, ktoré nepatria medzi CIS krajiny (Commonwealth of Independent States - Arménsko, Azerbajdžan, Bielorusko, Kazachstan, Kirgizsko, Rusko, Tadžikistán, Turkménsko, Uzbekistan ) – o polovicu menej ako rok predtým, informoval v januári šéf spoločnosti Alexej Miller.
Gazprom tak prišiel o svoj najväčší predajný trh, ktorého budovanie trvalo viac ako 50 rokov.
|
|
|
ball8
|
03.02.2023, 21:45 | #3638
|
https://plus7dni.pluska.sk/domov/ukrajine-mozno-pomozu-francuzske-polske-stihacky-hrozi-vypuknutie-s...
Nie vhodné médium, ja viem. Relácia však nie je bulvárna, tak hádam to odpustíte. Rozhovor s našim ministrom obrany, ktorý vysvetľuje mnoho vecí. Vyberiem z toho tri:
1. Info ohľadom mobilizácie a hoaxoch a papieroch, ktoré tu zdieľal slaven
2. Info ohľadom Maďarska, ktorým sa tu true občas obháňa
3. Info ohľadom R.Fica a jeho táraninách (to myslím tiež tu slaven včera dával, ak nie, tak sa ospravedlňujem, už sa mi hoaxeri mýlia , bez urážky)
Všetko toto tam rozoberá, ak sa nudíte, pustite si to.
|
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 21:38 | #10182
|
| |
Sranda, včera, keď som to čítal, tak som to pochopil tak, že naschvál pridali vymyslený citát, lebo o nich píšu. Ani som nepomyslel na to, že by ho citovali, proste som to bral ako príklad vymysleného citátu. Ale kto vie, snáď sa k tomu vyjadria.
Ale áno, ak si to viac krát prečítam, vyzerá to na prvý pohľad, že to mysleli vážne. Veľké faux pas toto.
|
|
|
ball8
|
03.02.2023, 20:35 | #3636
|
Dovolím si tu dať ešte taký príspevok od Ivana Korčoka:
"Pripomínať si diskusiu spred roka má obrovský význam preto, lebo to bol vážny hazard s tým najdôležitejším - bezpečnosťou našej krajiny. Tá by mala byť tabu, v tom zmysle, že doma sa môžme sporiť o všetkom, ale nie o tak vážnej veci ako je obrana a bezpečnosť. Tiež si to treba pamätať preto, lebo tí, čo túto hystériu rozpútali, sa derú k moci a podľa ich správania spred roka vieme čo urobia v budúcnosti - minimálne v oblasti zahraničnej a bezpečnostnej a obrannej politiky. A vieme aj to, že sú majstri v bičovaní vášní, šírenia strachu a rozdeľovaniu spoločnosti. Obranná dohoda jasne ukázala, že nemajú žiadne zábrany..."
Link FB príspevok
Zároveň v statuse odkazuje na článok (Ivan Korčok, Rastislav Káčer, Jaroslav Naď):
Link na článok na doméne pravda.sk
|
|
| |
Markuss
|
03.02.2023, 20:47 | #10177
|
| |
Ivan , ďalšia radosť v mojom srdci!
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 21:32 | #10181
|
| |
Ivan je jeden z najlepších ľudí, ktorí sa kedy pohybovalil v našej politike. Ak chceš nejako zosmiešniť tohto človeka, v tom prípade ťa budem pokladať za totálnu nulu.
|
|
| |
Markuss
|
03.02.2023, 21:57 | #10183
|
| |
Juh, veruže mi bude otupno
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 21:58 | #10184
|
| |
Takže si tiež odľud? Ja som do teba vkladal také nádeje
|
|
|
|
Quake
|
03.02.2023, 20:08 | #3635
|
Západní sankce (embargo EU + cenový strop G7, obojí zavedeno 5. prosince 2022) nutí Rusy prodávat svou ropu se slevou okolo 30 dolarů za barel. Rusko se velmi snaží přesvědčit svět, že na něj sankce nemají žádný vliv. Posuďte sami:
Rusko exportuje zhruba tři miliony barelů ropy denně. Když na jednom barelu tratí 30 dolarů, činí celková denní ztráta 90 milionů dolarů (dvě miliardy korun). Měřeno z Moskvy je denní ztráta 6,14 miliardy rublů denně.
Pro představu: zisk největší ruské ropné společnosti Rosněfť za první pololetí roku 2022 činil 7,2 miliardy dolarů. Denní ztráta 90 milionů dolarů pohltí celý tento zisk Rosněfti přesně za 80 dnů.
Moskva je nucena prodávat ropu s velkou slevou, protože nemá, kde ji skladovat. Ze tří největších těžařů ropy - USA, Saúdská Arábie, Rusko - je Rusko jediné, kdo není schopen regulovat produkci. Saúdové mají obří pole Ghawar. Američané mají SPR. SPR - Strategic Petroleum Reserve - je čtveřice zásobníků v Texasu a Lousianě s celkovou kapacitou 714 milionů barelů. Jde o největší sklady ropy na světě a "klíčový nástroj zahraniční politiky.
Kdyby teď Rusko mělo dostatečně velké sklady ropy, mohlo by výrazně přiškrtit export - třeba o 2 miliony barelů denně. Tím by vyhnalo nahoru cenu ropy a pak mohlo postupně prodávat ropu ze zásobníků. USA dokáží přesně tohle. Saúdové zase regulují produkci pole Ghawar.
Rusko tyto možnosti nemá. Je proto odkázáno na své nové hlavní zákazníky, Indii a Čínu (odebírají nyní 80 procent ruského exportu ropy). Ti vědí, že Moskva nemůže ropu skladovat - výsledkem je právě masivní sleva okolo 30 dolarů na barel. Zisk pro Asii, ztráta pro Rusko.
A na závěr oficiální sdělení: v dubnu 2022 ruští představitelé prohlásili, že postaví rozsáhlé zásobníky ropy. Budou prý hotové už za čtyři roky. A samozřejmě větší, než ty americké.
Uvidíme v roce 2026.
|
|
|
| |
Markuss
|
03.02.2023, 20:16 | #10170
|
| |
Na otázku, že Rusko sa tento a budúci rok bude podľa MMF rozvíjať rýchlejšie ako Nemecko, aj napriek sankciám, odpovedá: Sankcie fungujú na polovicu.
Po prvé, bohužiaľ, Rusko sa ich naučilo obchádzať. Po druhé, ceny komodít prudko vzrástli. Ruský rozpočet zarobí viac aj na menších predajoch.
|
|
| |
Balaam
|
03.02.2023, 20:19 | #10173
|
| |
A mne stále vŕta v hlave, prečo taja informácie o dopadoch sankcií a šéfka národnej banky žiada aby ich uverejnili lebo majú problém s investormi... Hmmmm
|
|
| |
Markuss
|
03.02.2023, 20:44 | #10175
|
| |
Hmm, že by to malo podobné dôvody, ako utajené počty ukrajinských strát?
Btw, to povedal Morawiecki, nie ja.. tam máš zdroj
|
|
| |
Balaam
|
03.02.2023, 20:53 | #10178
|
| |
Povedať to môže aj Ježiš a myslím že ta teta v národnej banke ma úplne iné informácie ako Morawiecki... A netuším ako súvisí dopad sankcií na ruskú ekonomiku a s tým súvisiaci problém s investormi a počty mŕtvych Ukrajincov.... Ty si tu číslo strelil úplne v pohode ale ze by sme sa dozvedeli ako na tom ruská ekonomika reálne je, teda okrem nefunkčných sankcií a utajených číslach potrebných pre investovanie v Rusku, ani náhodou...
|
|
| |
Quake
|
03.02.2023, 21:02 | #10179
|
| |
To, že Rusko obchádza sankcie, je známe už mesiace, čo ale len dokazuje, že fungujú, lebo keby nefungovali, nič by báťuškovia nemuseli obchádzať.
|
|
| |
Markuss
|
03.02.2023, 21:07 | #10180
|
| |
Presne. Daňové úniky a karuselove schémy sú tiež dôkazom, že zákony fungujú
|
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 19:50 | #10163
|
| |
Británia by mala mať okolo 227 tankov Challenger 2 a 181 ľahkých tankov Scimitar. Aspoň čo som sa dočítal v normálnych médiach.
Btw The Sun nie je zrovna dobrý zdroj, ale to dúfam vieš
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 19:52 | #10165
|
| |
Ale chápem, napísal si 60 prevádzky schopných, to môže byť, to mi vypadlo pri čítaní tvojho príspevku.
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 19:58 | #10166
|
| |
Ešte aby som to upresnil, z 227 tankov Challenger 2, ktoré majú, ich má byť 148 upravených na Challenger 3 do roku 2030 (prvé majú byť hotové v 2027). Toto asi bude dôvod, koľko majú momentálne tankov.
https://www.bbc.com/news/uk-england-shropshire-57025266
|
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 20:18 | #10172
|
| |
Podľa agentúr býva obvykle v jednej rote 14 tankov Leopard 2 (tri čaty po štyroch kusoch plus tank veliteľa roty a tank jeho zástupcu), v niekdajšom východnom bloku ale rota obvykle mala len desať tankov (tri čaty po troch tankoch a tank veliteľa roty).
https://www.ta3.com/clanok/256020/posko-daruje-ukrajine-rotu-tankov-leopard-musi-sa-ubranit-povedal-...
To je dôvod tej 14.
K tvojmu komentáru o 60 battle ready tankoch , môže byť.
227 - 148 = 79
14 ide na Ukrajinu, teda 79-14 = 65
V článku píšu "about 60 are battle-ready". Čiže to vychádza.
|
|
|
ball8
|
03.02.2023, 19:18 | #3633
|
Taliban zadržal a zbil profesora Ismaila Mashala, ktorý v priamom televíznom prenose roztrhal svoje diplomy na podporu práva žien na vzdelanie.
Link na príspevok na doméne X.com
Neviem, či ste to videli, ale v priamom prenose ich roztrhal v TV.
A toto sú spojenci ruSSka. Spoločné teroristické zmýšľanie.
|
|
|
| |
Quake
|
03.02.2023, 18:41 | #10157
|
| |
2024 napochodujú Rusi do Paríža?
|
|
|
ball8
|
03.02.2023, 15:54 | #3631
|
Markuss, reakcia k tomuto vláknu #3609
Na mobile mám vypnutý preklad, tak až teraz ti to môžem okomentovať.
Čiže v podstate ide o tú muníciu, čo som si aj myslel a aj napísal v komentári k inému príspevku. #3622
K tvojmu komentáru, že "tanky budú na vozenie sa" - Ak by nezohnali muníciu, tak im asi tanky posielať nebudú, čiže pevne verím, že munícia bude. Hotovo k tejto téme.
|
|
| |
Markuss
|
03.02.2023, 18:38 | #10156
|
| |
Pozri 14-88 všimol si si?
Nemecko dodá 14 tankov Leopard2
a 88 tankov Leopard1.... Akurát munície je tak na 3 dní ofenzívy. A Brazília nedá, hoci by mohla
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 19:02 | #10158
|
| |
Nemecko dodá viac tankov Leopard2, súčasne môže dodať 14. 88 tankov Leopard 1 môže odoslať takmer hneď. Ale gratulujem ti, ako si si to spojil
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 19:06 | #10159
|
| |
Ale aby sa ti uľavilo, tak Nemecko oznámilo, že môže dodať 29 až 88 tankov Leopard 1.
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 19:12 | #10160
|
| |
a Leopard 2 oznámili, že môžu dodať do konca roka 22, momentálne 14.
|
|
| |
Markuss
|
03.02.2023, 19:31 | #10161
|
| |
14/88 na to som poukazoval. Ale to len tak zo špásu.
Všetko ostane sú kecy
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 19:51 | #10164
|
| |
Však jasné, našiel si si čisto náhodnú vec, ktorú si si spojil, si hrdina, ooo veľký Markuss
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 20:03 | #10167
|
| |
Ešte k tomu číslu 14 tankov. Myslím, že to bude nejaká jednotka. Británia dodáva 14 Challenger 2, Nemecko 14 Leopard 2, Poľsko 14 Leopard 2 a 60 PT-91.
|
|
| |
Markuss
|
03.02.2023, 20:45 | #10176
|
| |
No na to treba prokurátora!
|
|
|
ball8
|
03.02.2023, 14:58 | #3630
|
Link na príspevok na doméne X.com
Neviete, koľko celkovo strojov malo ruSSko na začiatku vojny a aké percento z nich im UA už zničila?
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 15:43 | #10144
|
| |
Straty Rusov sú s presnosťou na jednu pušku, na 0,5 človeka pokiaľ viem.
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 15:46 | #10145
|
| |
Však straty takejto veľkej techniky áno. Mňa ale zaujímalo, koľko mali celkovo stíhačiek pred vojnou. 294 stíhačiek a 284 helikoptér k dnešnému dňu. Ja som sa pýtal, koľko mali stíhačiek pred vojnou. Ale nechaj tak, skúsim si pohľadať sám.
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 15:47 | #10147
|
| |
Skús, na internete je všetko
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 15:55 | #10148
|
| |
Skúsim, minimálne odhady stíhačiek budú
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 16:03 | #10149
|
| |
Nebolo to ani tak ťažké nakoniec.
Rusko malo na začiatku vojny cca 4173 lietadiel/stíhačiek, z toho 1511 bojových. Myslím, že v štatistike UA uvádza zničené kusy celkovo lietadiel, čo by vychádzalo, že im zničili vyše 7% lietadiel/stíhačiek. Keby ale uvádzali len bojové lietadlá/stíhačky, tak by to bolo vyše 19 percent. Zároveň neviem, ktoré ako klasifikujú. Aj tak pekné číslo, 7% letectva im zničiť
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 16:05 | #10150
|
| |
A ešte krajšie to je z tankami, odhadovaný počet tankov bol vyše 12 000, Ukrajina im ich za necelý rok zničila cca 3215. Okolo 25%
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 16:06 | #10151
|
| |
s tankami, už ani písať neviem, tak ste ma tu zblbli
|
|
|
|
majka
|
03.02.2023, 14:50 | #3628
|
|
Od začiatku minulého týždňa košický U. S. Steel zasa beží na všetky tri svoje pece. Oceliarne obmedzovali výrobu v druhej polovici minulého roka. Aktuálny chod na plný výkon však podľa zdrojov z jej vnútra neznamená, že ťažšie časy sa pre ňu už skončili.
|
|
|
Quake
|
03.02.2023, 14:13 | #3627
|
Takže Putin sa v najnovšie vyjadril, že nie "denacifikácia", že nie "demilitarizácia", ale že "zachovanie celistvosti a bezpečnosti Ruskej federácie" bolo cieľom "špeciálnej operácie".
Teraz sa normálne usmievam nad tým, ako tu naši gaučoví rusofili mesiace tárali niečo o ukrajinských nacistoch. Au... Ale aspoň sa dennodenne potvrdzuje šialenosť ruskej agresie, šialenosť ich propagandy a šialenosť Vladimira Vladimiroviča.... UKRAJINA
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 14:15 | #10122
|
| |
on ešte žije?
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 14:18 | #10125
|
| |
Bude krásne, ako sa rusofili budú tváriť, keď sa im ten Putlerovič zastrelí v bunkri a zopakuje históriu
|
|
| |
Quake
|
03.02.2023, 14:24 | #10128
|
| |
čo slaven, ako denacifikácia? Veď ty si jeden z tých, čo to tu obhajovali hlava nehlava. Už keď tvoj milovaný vodca zmenil rétoriku, čo nám k tomu povieš?
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 14:50 | #10136
|
| |
Že propaganda Ukrajiny nemá hraníc
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 14:51 | #10137
|
| |
Ale takto je to asi ok, keď je konflikt, tak je to obojstranné, uz sa nad tým ani nepozastavujem
|
|
| |
Quake
|
03.02.2023, 16:09 | #10152
|
| |
Chlape, keby si mal gule, aspoň priznáš, že si naletel ruskej propagande o akože denacifikácii, keď už to priznal sám veľký Vladimir Vladimirovič. Ale vidím, že nič
|
|
| |
StanoDianiska
|
03.02.2023, 16:44 | #10153
|
| |
Quake, prosím ťa. Nemal ani toľko slušnosti, aby sa ospravedlnil za hoax o poštových známkach...
|
|
| |
Quake
|
03.02.2023, 17:47 | #10154
|
| |
Ono je veľmi ťažké zistiť, že to, čomu si veril, sú len sračky a klamstvá. On si to neprizná nikdy, tak ako aj ďalší tuná. Proste alternatívny, vlastný svet pravdy. Čo už
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 19:45 | #10162
|
| |
Skludnite hormóny chalani.
Nemám ani najmenší dôvod sa niekomu ospravedlňovať.
Tie vaše hoaxy si riešte sami, rovnako ako Hoaxy o vaxinach a slobode...tie zasa ja neriešim a tiež nechcem aby sa tu niekto ospravedlňoval za bludy a vysmechy z neočkovaných ľudí.
Diskutujte a nevysmievajte sa z ľudí s iným názorom, lebo sa to môže otočiť voči vám.
Ja si momentálne užívam hokej
|
|
| |
Balaam
|
03.02.2023, 20:17 | #10171
|
| |
Tak si to dajme dokopy... Očkovanie zabije všetkých do 2 mesiacov, teraz už sú to roky až po ved uvidíte.,zmeni DNA, dostaneš čip, neplodnosť, potrat, staneš sa dokonca homosexuál a ako bonus mame napríklad Ericksenna čo zomrel na očkovanie a momentálne behá po trávniku v United.... Čiže očkovanie ta zabije ale hneď oživí... A tak si tu žijeme...
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 20:22 | #10174
|
| |
Načo by sa ospravedlnil za šírenie propagandy, veď to je jeho cieľ zjavne.
|
|
| |
matejo
|
05.02.2023, 11:12 | #10214
|
| |
Je to smutné , že riadiel webu beztrestne šíri klamstvo . Asi by bolo fajn to začať riešiť trestnoprávne
|
|
|
| |
slaven
|
03.02.2023, 13:30 | #10114
|
| |
majú rozum
nie ako ten nas magor (premier s demisiou) s jeho vyhlaseniami na EU fore ktore som videl
|
|
| |
ball8
|
03.02.2023, 14:04 | #10118
|
| |
Veru, neutrálny štát umožní, aby ostatné štáty mohli pomôcť poraziť agresora tým, že darujú svoje zbrane a dostanú tie Švajčiarske. Super gesto
|
|