POLITICKÁ DISKUSIA
| Aktualizuj POLITIKA diskusiu | KLASICKÁ DISKUSIA |
| << < 602 | 603 | 604 | 605 | 606 | 607 | 608 | 609 | 610 | 611 > >> |
| Quake | 07.03.2023, 19:44 | #4599 |
|
Úterý.
Ruské i ukrajinské kanály žijí příběhem zavražděného ukrajinského zajatce. Bohužel, každá strana tím žije trochu jinak. Na ruských kanálech existují prakticky jen dva typy reakcí. Tu první jedou hlavně otevřeně neonacistické kanály jako jsou účty wagnerovců a některých vojenských blogerů, kteří se k činu hrdě hlásí a vyzývají k dalším podobným incidentům. Tu druhou jedou „umírnění“ Rusové, jejichž hlavním narativem je, že celý incident je nahraný a na videu je ve skutečnosti ruský voják navlečený do ukrajinské uniformy. Lítost nebo znechucení nevyjadřuje prakticky nikdo. Nejblíže jsou tomu hlasy, kterým vadí, že video uniklo na veřejnost, protože se bojí západní reakce a toho, že to ještě víc zhorší vnímání Rusů v očích Západu. Ukrajinci mezitím zbořili konspiraci o nahraném videu, protože zabitého vojáka poznala na drastických záběrech jeho vlastní sestra. Je jím Tymofi Šadura, kterého Rusové zajali okolo 3. února kdesi na frontě u Bachmutu. Ukrajinci už apelovali na vyšetřovatele v Haagu, aby se činem zabývali. Nezbývá doufat, že viníky spravedlnost dožene. Ať už formou tribunálu, nebo v podobě projektilu u Bachmutu. Pokud už se tak nestalo. A teď novinky: - Podle britského ministerstva obrany nejspíš Ukrajinci stabilizovali svůj obranný perimetr v Bachmutu. Zelenský také informoval, že mezi veliteli panuje shoda na tom, dál město bránit, neboť tu obránci Rusům zasazují masivní ztráty. Jedna zahraniční dobrovolnice, která se právě zotavuje z utrpěného zranění ruky, nedávno na svém účtu napsala, že na úseku fronty, kde její jednotka působila, byl poměr ztrát na životech 30:1 ve prospěch obránců u zabitých a 15:1 u raněných. Velení NATO odhaduje celkový poměr ztrát na nejméně 5:1. Prigožin dnes prohlásil, že Ukrajinci nejspíš vytvořili několik velkých skupin k zastavení postupu wagnerovců. Na to konto prohlásil, že pokud wagnerovci okamžitě nedostanou munici a další posily k pokrytí křídel útoku, tak budou „všichni v prdeli“. - Lukašenko víceméně potvrdil sabotáž ruského AWACSu A-50, když sdělil médiím, že nedošlo k velkým škodám, pouze „oděrkám a jedné díře“. Letadlo nicméně i tak odletělo do ruského Taganrogu na opravy a dosud v Rusku zůstává. Běloruské úřady mezitím oznámily, že zadržely dvacet lidí, kteří se měli na přípravě sabotáže podílet. Hlavním viníkem má být Rus z Krymu naverbovaný ukrajinskou rozvědkou. Zároveň Bělorusové tvrdí, že za plánem sabotáže stojí ukrajinská SBU a americká CIA. Tak určitě… - Nad Černým mořem dnes kroužila zvláštní skupina letadel NATO. Tvořili ji dva strategické bombardéry B-52 a protiponorkový letoun Poseidon P-8. Další podobné letouny potom kroužily nad východem Rumunska. NATO nejspíš využilo společná cvičení ke sledování pohybu ruských ponorek. - Ukrajinští vyslanci v OSN se snaží mobilizovat ostatní státy, aby zabránily Rusku v převzetí předsednictví v Radě bezpečnosti. Rusko by mělo předsedat Radě od 1. dubna 2023. A bohužel to není apríl. - Ukrajinská SBU zlikvidovala síť nelegálních kasin, které provozovali během okupace Chersonu proruští kolaboranti a část výdělků posílali samozvanému šéfovy okupované oblasti Vladimiru Saldovi. - Běloruské soudy odsoudily v nepřítomnosti Svjatlanu Cichanouskou k 15 letům odnětí svobody a Pavla Latušku dokonce k 18 letům ve věznici s maximální ostrahou. - Ruské soudy poslaly na 8,5 roku do vězení administrátora protestního kanálu na Telegramu. Měl se dopustit „publikování falešných informací o ruské armádě“. - První tank Leopard a protivzdušné systémy Patriot už jsou podle polského ministra obrany v rukou Ukrajinců. - Rusové údajně přesouvají velkou kolonu těžké techniky z Mariupolu směrem na Záporoží. - Systémy JDAM-ER už jsou v rukou Ukrajinců |
|
| Quake | 07.03.2023, 19:44 | #12764 | |
|
Príjemné čítanie pri čajíku |
||
| true | 07.03.2023, 19:51 | #12766 | |
|
Streľba na militanta Ozbrojených síl NATO na fronte: video sa šíri nacistickými kanálmi - vraj Rusi vojaka ktorý sa vraj vzdal.
No mne to pripadá akoby popravili svoji. Vyzerá to tak zvláštne: uvoľnený vojak stojí, odviazaný, fajčí, žiadne zúčtovanie sa nekoná, všetko je pokojné a zrazu „sláva Okrajine“ a poprava? Podľa verzie zo Siete bol zabitý sadista, ktorý predtým popravoval ruských zajatcov. Podľa inej verzie, chlastal a urobil kýsi tragický prúšvich. a video https://ulozto.cz/tamhle/uS9quLgnaUSx#!ZJH2AQR2ZmOxAGxkMzWuAzExZTSxAUuGIJSOpScQF1EiGGR1At== |
||
| ball8 | 07.03.2023, 20:13 | #12785 | |
|
Quake: Len poopravím, Patrioty ešte nie sú na Ukrajine, poľská strana poopravila prvotné tvrdenie, že sú len na ceste.
true: |
||
| true | 07.03.2023, 19:27 | #4598 |
|
Pozrite si video - Slováci majú stále rozum Link FB príspevok |
|
| true | 07.03.2023, 19:19 | #4597 |
|
Nočná komunikácia
foto https://i.postimg.cc/zf6jyJRL/photo-2023-03-07-00-39-09.jpg |
|
| true | 07.03.2023, 19:19 | #12759 | |
| len aby ste vedeli | ||
| true | 07.03.2023, 19:20 | #12760 | |
|
BONUS K NOCNEJ KOMUNIKACII:
Vecer vam poviem, kto dalsi ma PRIAMO prsty v 'Demokratoch' + - vsetko co sa doteraz udialo - nejake moje veci - klasiky - na konci dame odpovede na otazky v komentoch - aj Monca Todova bude, aj Zuzka Hanzelovicova Toto je tak trochu aj special, lebo sa toho nazbieralo Dnes ,20.00, na Link YouTube video |
||
| ball8 | 07.03.2023, 19:40 | #12763 | |
|
|
||
| slaven | 07.03.2023, 18:46 | #4596 |
|
Bravó, presne takto sa to robí do psej matere Link FB príspevok |
|
| ferry | 07.03.2023, 18:54 | #12754 | |
| tu je taky neskutocny bordel. slavenino, toto hadam nikde na svete ani nie je mozne. som si to cele v podstate teraz uvedomil, ako to je napisane a matematicky spravne. to je uplny bordel toto. | ||
| slaven | 07.03.2023, 19:01 | #12755 | |
|
asi tak, viac k tomu netreba napisat ani
je to normalne vysmech, ukazka debilistanu v priamom prenose |
||
| slaven | 07.03.2023, 19:09 | #12758 | |
|
starec a toto si videl? mne to pripada ako vysmech ... vystudovana VSMU To nie ze je cez ciaru, to uz je mega debilizmus https://ereport.sk/lepsie-by-to-nenapisal-ani-maestro-jakubisko/ |
||
| ferry | 07.03.2023, 19:26 | #12762 | |
| To je priklad kazdej garnitury, co ty bola, ze si dohodi ludi. Kazda. A potom su ale realni odbornici, apoliticki, ktorych je kurva malo, lebo dobre vieme, co nase skolstvo chrli. | ||
| true | 07.03.2023, 18:38 | #4595 |
|
NATO sa zjavne čoraz viac prikláňa k priamemu vojenskému stretu s Ruskom, a preto začalo pripravovať verejnú mienku. Napríklad šéf obranného výboru britského parlamentu a bývalý vojenský dôstojník Tobias Ellwood otvorene vyhlásil v priamom televíznom prenose:
"Už teraz vedieme vojnu v Európe a dodávame zbrane. Musíme prejsť na vojenskú dráhu... Musíme sa postaviť Rusku priamo". video https://ulozto.cz/tamhle/zltn5BhUXbqw#!ZGOyLwR2ATLmAGyvAJAvBJMwBJVlLaqkLyuIoaEZD0MdEwN3Aj== |
|
| true | 07.03.2023, 18:37 | #4594 |
|
a teraz kúsok humusu z ktorého sa mi chce zvracať - pozrite koho idú vyznamenať |
|
| true | 07.03.2023, 18:37 | #12752 | |
|
Na Meduze (zahraničný agent a nežiaduca organizácia) som našiel správu o tom, že lekárka z neonacistického pluku Azov Julija Pajevská (volací znak Tyra) dostala ocenenie ministerstva zahraničných vecí USA na počesť 8. marca.
Pajevská si zajtra v Bielom dome prevezme ocenenie International Women of Courage za "mimoriadnu morálnu a fyzickú statočnosť tvárou v tvár ruskej agresii", pričom sa osobitne vyzdvihujú jej zásluhy počas Euromajdanu. Na odovzdávaní ceny sa zúčastní prvá dáma Jill Bidenová a minister zahraničných vecí Anthony Blinken. "Meduza" cituje tlačovú správu k oceneniu: "Napriek tomu, že ju kremeľskí propagandisti medzinárodne falošne očierňovali ako fašistku a vojnovú zločinkyňu, Pajevská odmietla mlčať a po svojom prepustení sa stala aktívnou obhajkyňou ukrajinskej demokracie a nezávislosti doma aj v zahraničí. Чем je známa Tyra? V marci 2022 sa Tyra so svojimi dvoma deťmi pokúsila utiecť z obliehaného Mariupola, ale bola zadržaná pri zátarase. Deti sa priznali, že Paevska zastrelila ich rodičov a vyhrážala sa im zabitím, ak ju prezradia. Tyra bola neskôr vrátená na Ukrajinu v rámci výmeny zajatcov, ktorá vyvolala v Rusku veľký ohlas. Teraz je Azovka vyznamenaná v Bielom dome, pričom ešte v roku 2015 americkí kongresmani protestovali proti financovaniu Azovky kvôli jej nacistickej ideológii a vojnovým zločinom. Na tom však teraz nezáleží: dôležité je, že sú proti Rusku. Samozrejme, Meduza vám o krvavom životopise Tyra nepovie, pretože by im odobrali granty a vyhodili by ich z Rigy. |
||
| ball8 | 07.03.2023, 19:45 | #12765 | |
|
|
||
| Markuss | 07.03.2023, 18:36 | #4593 |
| A tí, ktorí tancovali, vyzerali ako blázni pre tých, ktorí nepočuli hudbu | |
| true | 07.03.2023, 18:35 | #4592 |
|
Ponaučenie z tejto rozprávky je nasledovné.
USA ťa určite podrazia, synku. foto https://i.postimg.cc/L5NRF7r9/photo-2023-03-07-17-04-01.jpg |
|
| true | 07.03.2023, 18:33 | #4591 |
|
HOAXY STAREJ MATERE: Nové spravodajské informácie, ktoré preverili americkí predstavitelia, naznačujú, že minulý rok vykonala útok na plynovod Nord Stream proukrajinská skupina, čo je krok k určeniu zodpovednosti za sabotáž, ktorá už mesiace miatla vyšetrovateľov na oboch stranách Atlantiku. Americkí predstavitelia uviedli, že nemajú žiadne dôkazy o tom, že prezident Volodymyr Zelenskyj z Ukrajiny alebo jeho najvyšší poručíci boli zapojení do operácie, alebo že páchatelia konali podľa pokynov ukrajinských vládnych predstaviteľov.
https://www.nytimes.com/2023/03/07/us/politics/nord-stream-pipeline-sabotage-ukraine.html |
|
| Balaam | 07.03.2023, 18:47 | #12753 | |
| Ty expert ved za to mohli Američania nie? Aspoň vidieť aký bordel máš v hlave ty hoax... | ||
| true | 07.03.2023, 19:03 | #12756 | |
| ja toto ale nick Balaam vnimam ako reakcia USA strany | ||
| true | 07.03.2023, 19:03 | #12757 | |
|
ale je mi jasne ze ty veris ze si to Rusi znicili sami |
||
| Balaam | 07.03.2023, 19:20 | #12761 | |
| Tak si nájdi čo si zdieľal a vypisoval spolu s kamošmi ok? Aspoň vidieť že si len papagáj bez kúska rozumu.... Ja už som dávno písal v diskusii so Slavenom ze neverím ani jednej strane, lebo každá strana na to mala x dobrých dôvodov... Len vy ste si to tu uzavreli ako hotovú vec...ja som si záver nespravil lebo informácií je malo a aspoň vidieť ze článok pána novinára ktorý sa veselo zdieľal bol blud... A to som písal hneď, že ten panák varinz vody na základe jedna baba povedala... Samozrejme som bol za blázna, veď pan novinár... Nech sa páči.. Ešte bude verzii viac... | ||
| true | 07.03.2023, 19:52 | #12767 | |
| dobre ty nemáš záver | ||
| true | 07.03.2023, 19:52 | #12768 | |
| takže to boli mimozemšťania | ||
| Balaam | 07.03.2023, 19:54 | #12769 | |
| Bla bla bla... Ešte niečo? | ||
| Quake | 07.03.2023, 18:06 | #4590 |
|
DÁTA K RUSKU: Rubeľ za Euro: zoslabol za 6 mesiacov o 50%. Nemal byť náhodou zlatý?
Ten kurz je stále regulovaný. Reálna cena, ak by Rusi trh otvorili, môže byť kľudne ešte o ďalších 25pct vyššie. A to je optimistický odhad. Pri priebežných deficitoch štátneho rozpočtu na úrovni 10%-15% (reálne klesajúceho) HDP uvidíme veľmi skoro: 1) vyššie úrokové sadzby, a nie súčasných 7,5% 2) rast inflácie a tlak na zvyšovanie žoldu, dávok a platov 3) zhoršovanie kurzu rubľa Nie: vojnové dlhopisy nepomôžu. Ide sa z kopca a s brzdami môžu byť problémy: ide leto https://databezpatosu.sk |
|
| Quake | 07.03.2023, 18:14 | #12751 | |
|
Ale to je asi iba hnusná ukrajinská propaganda. Rusko je predsa neporaziteľný, nekonečne bohatý a vľúdny mierumilovný štát a vsetci mu len zle chcú... |
||
| slaven | 07.03.2023, 18:03 | #4589 |
|
Jáááj, už je všetko jasné |
|
| true | 07.03.2023, 15:57 | #4588 |
|
Slaven tu sa pozeraj na Eko debilov v Nemecku Nová akcia nemeckých ekoteroristov: postriekali farbou budovu nemeckého ministerstva dopravy, ktorá je chránenou historickou pamiatkou |
|
| true | 07.03.2023, 15:58 | #12742 | |
| Video https://ulozto.cz/tamhle/E1zCwIJH0pOG#!ZGyxMQR2AGt3ZzZ4MJR2AzV0A2IzLHqCpQN1K0kkK3uEHwL2Zt== | ||
| slaven | 07.03.2023, 16:11 | #12744 | |
|
mne to vážne pripadá choré, že toto týmto yebnutým ľuďom dovolia robiť.
kde je policia? kde je zdravý rozum? ---------------------------------------------- kto týchto ľudí platí? nerobia to len tak, že sa doma nudia |
||
| true | 07.03.2023, 16:21 | #12745 | |
|
Policia asi ma zakaz zasiahnut? Neviem |
||
| peto10 | 07.03.2023, 16:24 | #12747 | |
|
teraz si zakonspirujem |
||
| Redbul | 07.03.2023, 15:43 | #4587 |
|
zeby Zelenskyj Link YouTube video maly-podly |
|
| Markuss | 07.03.2023, 15:34 | #4586 |
|
Jeden by povedal, Happy fathers dať
https://www.dailymail.co.uk/news/article-11829217/Orthodox-rabbi-shot-fame-adopting-nine-sons-charge... |
|
| Markuss | 07.03.2023, 15:35 | #12739 | |
|
Tzv. Rabín ktorý si adoptoval deväť chlapcov ako slobodný otec, je obvinený zo znásilnenia a obvinený z obťažovania svojich ďalších detí po tom, čo ho obeť obvinila.
Hayim Nissim Cohen (38) bol vo februári obvinený zo sexuálneho napadnutia a nepretržitého sexuálneho zneužívania dieťaťa mladšieho ako 17 rokov chlapec tvrdil, že Cohen zneužil niekoľko svojich bratov a vyhrážal sa im, že ich zabije, ak prezradia útok. Šesť Cohenových detí bolo odvtedy premiestnených z domova a umiestnených do ochrannej starostlivosti. Nebolo to prvýkrát, čo bol Cohen obvinený. Bol v kauze v roku 2019, v ktorom ho obvinila zo sexuálneho kontaktu teraz 20-ročná študentka, ktorá bývala s Cohenom počas výmenného programu zo Španielska . Cohen bol tiež obvinený z predstierania svojho ortodoxného židovského pôvodu a údajných postihnutí, keďže tvrdil, že bol vychovaný v chasidskej komunite v New Yorku. |
||
| slaven | 07.03.2023, 15:43 | #12740 | |
| uz od pohladu uchylny clovek | ||
| true | 07.03.2023, 16:21 | #12746 | |
|
Pekne hovado |
||
| slaven | 07.03.2023, 15:00 | #4585 |
|
tiez som podpisal https://www.topspeed.sk/novinky/peticia-proti-klimatickemu-zakonu-varuje-moze-mat-ovela-horsie-dopad... |
|
| slaven | 07.03.2023, 15:24 | #12738 | |
| proti EU EKO debilizme treba bojovat, ukazat postoj | ||
| Markuss | 07.03.2023, 12:52 | #4584 |
|
Heh, toto sa im tiež podarilo.
Vólkischer Beobachter by to nedal inak https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/slavnostni-slib-pavel-predsedkyne-podoba-nesouhlas.A230307_094833... |
|
| peto10 | 07.03.2023, 13:27 | #12733 | |
| https://pbs.twimg.com/media/FqnbLgDWIAY5gZ8?format=jpg&name=large | ||
| slaven | 07.03.2023, 13:31 | #12735 | |
|
pekny grc |
||
| true | 07.03.2023, 12:44 | #4583 |
|
Joško ma dilemu.
Na ľavo je kaluž a na pravo blato. Foto https://i.postimg.cc/4x7LB3mY/photo-2023-03-07-12-44-30.jpg |
|
| Markuss | 07.03.2023, 12:49 | #12731 | |
|
to je suterén na oba smery.
vsetci sa o neho trhajú --> 'chytte ma, lebo vam utecem!' |
||
| true | 07.03.2023, 12:36 | #4582 |
|
Takýto optimistický obraz visí v Európskom parlamente, čo môže čiastočne vysvetľovať zmýšľanie mnohých poslancov
Foto https://i.postimg.cc/wM2cTC38/photo-2023-03-07-12-35-57.jpg |
|
| Markuss | 07.03.2023, 12:31 | #4581 |
|
Ano, prosim este aspon tri:
https://hnonline.sk/slovensko/96070832-vznika-nova-politicka-strana-lidrom-demokratov-bude-heger-zob... |
|
| Markuss | 07.03.2023, 12:32 | #12727 | |
|
to uz musís byt uplne vytretý ked si dás taký dobrý názov. vid dielo J. Jesenského Demokrati.
Este to mohlo byt Kocúrkovo |
||
| Quake | 07.03.2023, 11:37 | #4580 |
|
PÁR POSTREHOV K POCHODOM "ZA MIER"
Boli to pochody za mier? Boli to v prvom rade pochody za to, aby sa Ukrajina vzdala Putinovi. Kto ich inicioval? Oficiálne to boli ľudia z hnutia Archa, ktoré spolu zakladal Tibor Eliot Rostas (známy tým, že si v r. 2014 pýtal peniaze na ruskej ambasáde), k organizácii a moderovaniu sa však hlásili aj ďalšie známe či menej známe postavy, napríklad pani Katarína Boková (ešte donedávna zo Slovenského hnutia obrody). Celkovo ide o ľudí prepojených so slovenskou dezinfoscénou, ktorí ešte pred rokom a pol tlačili antivax, teraz tlačia proPutin. Kto tieto pochody podporoval? Celá slovenská prokremeľská scéna. Napríklad týmto všetkým ďakovala pani Boková za „mediálnu podporu“: - zvtv - InfoVojna - Televízia Slovan - Slobodný vysielač - Podtatranský kuriér - Hlavný denník - Daniel Bombic - Pavol Slota Pochody však propagoval praktický každý, kto dnes napomáha záujmom Putina: Smer, Ruská Republika, SNS, Eduard Chmelár, motorkárska skupina Brat za Brata a mnohí ďalší. Ako si predstavujú dosiahnutie mieru? Schovávajú za klišé, že treba rokovať. V skutočnosti si ho predstavujú tak, že Ukrajina nebude dostávať zbrane, takže sa bude musieť vzdať Putinovi. Je prekvapujúce, že mnohí účastníci fandia Putinovi? Nie, v mnohých prípadoch sú to ľudia, ktorí roky konzumujú vyššie spomínané prokremeľské kanály. Prečo sa neodsťahujú do Ruska? Pretože oni by chceli Rusko na Slovensku. Z čoho môžu byť vystrašení? Napríklad z fiktívnej mobilizácie, ktorou ich strašia prokremeľské kanály a politici Smeru, či Ruskej Republiky. Tejto fiktívnej hrozbe podľahlo 40-tisíc mužov, ktorí v januári podali vyhlásenie, že nechcú bojovať. A tiež jej zjavne podľahlo veľa žien, ktoré sa boja toho, že - slovami Ľuboša Blahu – budú ich otcov a mužov odvádzať na front k Bachmutu. Z čoho sú nahnevaní? Tam to môže byť kombinácia subjektívnych a objektívnych dôvodov. Značná časť konzumentov prokremeľskej propagandy je už roky tvorená ľuďmi, ktorí sú nespokojní v živote. Blaha, Mazurek a prokremeľské kanály nerobia nič iné, než že tento hnev využívajú vo svoj prospech. Ukazujú im terče, ktorými sú vždy ich protivníci: tu máte prezidentku, prozápadných politikov, novinárov, americkú ambasádu, Zelenského, liberálov, mimovládky, tu si ponadávajte (v lepšom prípade len ponadávajte). |
|
| Quake | 07.03.2023, 11:38 | #12714 | |
|
Lepšie sa to asi ani nedalo zhrnúť. |
||
| Markuss | 07.03.2023, 11:40 | #12716 | |
| vladko napísal? | ||
| Quake | 07.03.2023, 11:44 | #12717 | |
|
No vidíš, že niečo občas aj uhádneš. Hip hip hurá |
||
| Markuss | 07.03.2023, 11:47 | #12718 | |
|
vela takých prepotentných tvorcov jedinej pravdy nie je.
Chalan je presvedcený, ze stojí na tej správnej strane, len tie císla sú biedne, takze velmi sa mu nedarí. ale ako vidím, svojich sektárske publikum nájde aj na tejto stránke |
||
| Balaam | 07.03.2023, 11:55 | #12720 | |
| Zhrnuté fakty... Nepáči sa? Nevadí, nič nové... | ||
| Balaam | 07.03.2023, 11:56 | #12721 | |
| Ako sa vraví múdreho presvedč a blbca vystraš...funguje to skvele... | ||
| Quake | 07.03.2023, 11:58 | #12722 | |
|
A ešte aj k Zuzanke Čaputovie vzhliadam |
||
| Quake | 07.03.2023, 11:59 | #12723 | |
|
Pán riaditeľ sa asi v článku spoznal (frustrovaný, neúspešný, závistlivý, nahnevaný). Nevadí, aj na takých treba makať |
||
| slaven | 07.03.2023, 12:25 | #12724 | |
|
najviac sa mi paci, ako tito pravi nositelia pravdy posielaju ludi byvat do Ruska |
||
| true | 07.03.2023, 12:27 | #12726 | |
|
Mier |
||
| Quake | 07.03.2023, 13:13 | #12732 | |
|
vysvetli racionálne, prečo nejdeš do krajiny, ktorej systém obdivuješ? A ostávaš v krajine, ktorú dennodenne hejtuješ. Veď stačí na rok. Vyskúšať. Lenže na to nemáš gule ani odvahu. Lebo vieš, že tu si v demokracii a môžeš písať a hovoriť, čo len chceš. Skús písať a hovoriť niečo také v Rusku... hneď by si zmenil názor #obuškompochrbáte #10rokovbasy |
||
| slaven | 07.03.2023, 13:27 | #12734 | |
|
Ak by som mal odist zo Slovenska, asi by to bola Skandinavia, mozno Svedsko.
Tolko k tomu, ale nechystam sa pre X dovodov, ktore tu pisat nebudem. #ZmierSaStym |
||
| Quake | 07.03.2023, 14:21 | #12736 | |
|
Škandinávia? A ja že Bielorusko alebo Sýria... |
||
| slaven | 07.03.2023, 14:58 | #12737 | |
|
ta dedukcia ti nejako nejde Quake, nevadi ale mozem to aj otocit na Juh, kamoskam sa pred rokmi prestahovala do Andaluzie a poviem Ti ze sa ma tam krasne, uzasne podnebie a vsetko. |
||
| ball8 | 07.03.2023, 16:08 | #12743 | |
|
To je tak krásne, chceš nám tu zo štátu spraviť nové ruSSko a potom sa odsťahovať na sever. Vyhrávaš zlatého bludišťáka. |
||
| Quake | 07.03.2023, 18:04 | #12749 | |
|
ospevovať diktátorské režimy a potom škandinavia alebo andaluzia. Klasická logika frustrovaného Slováčiska |
||
| slaven | 07.03.2023, 18:14 | #12750 | |
|
kde/cim konkretne chcem spravit zo Slovenska Rusko?
nech som v obraze to je pre ball8 a pre Quake otazka: kde ospevujem Rusky rezim? tiez by som to rad vedel odkial to mas. |
||
| slaven | 07.03.2023, 10:00 | #4579 |
|
naozaj shit https://scontent.fbts4-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/330339847_1385130578929343_45342987707274690_n.... |
|
| Markuss | 07.03.2023, 10:10 | #12707 | |
|
musí do lajny.
neurobil, to co sa od neho ziadalo. |
||
| peto10 | 07.03.2023, 09:49 | #4578 |
|
Takto vypada ten vas mier:
Link na príspevok na doméne X.com Obec Marjinka mala pred vojnou takmer 10 000 obyvatelov. Hiroshima vs Marjinka: Link na príspevok na doméne X.com |
|
| peto10 | 07.03.2023, 09:49 | #12702 | |
| Oprava - druhy link: Link na príspevok na doméne X.com | ||
| Markuss | 07.03.2023, 10:27 | #12708 | |
| ad Hiroshima - ktory jediny stat na svete pouzil atomovú bombu proti civilom? | ||
| peto10 | 07.03.2023, 10:39 | #12709 | |
|
Dnesnu kvotu na acohentizmus mas splnenu, super |
||
| Balaam | 07.03.2023, 10:40 | #12710 | |
| Acohentizmus? Nestačilo raz? To si teraz každá krajina s atomovkou dáku supne na niekoho a budeme všetci taokat? | ||
| Markuss | 07.03.2023, 11:39 | #12715 | |
|
Acohentizmus je ospravedlnenie pre tvoje ne-kritické myslenie.
Turn the page, dnes je iné na stole |
||
| Balaam | 07.03.2023, 11:54 | #12719 | |
| Acohentizmus je tvoj obľúbený nástroj spolu s útokom a odbehnutim od témy.... Takže toto si nechaj do riaditeľne... | ||
| Markuss | 07.03.2023, 12:33 | #12728 | |
| to si si ty tak nazval, tak si s tým porad sám | ||
| Balaam | 07.03.2023, 12:38 | #12730 | |
| Bla bla bla ešte daj elektro, sankcie a úloha splnená.. | ||
| slaven | 07.03.2023, 15:44 | #12741 | |
|
na elektro debilizmus EU unie som tu expert ja, netahaj tam Markussa a co sa tyka sankcii #funguju - to vidime kazdym dnom co sa deje okolo nas |
||
| Balaam | 07.03.2023, 16:52 | #12748 | |
| Vlastne máš pravdu preňho je plugin hybrid to isté ako elektroauto.... Ako sankcie nefungujú vidíme veru každý deň... Uz sa dúfam kamoš naučil co je inflácia a nehadze ti čísla podľa momentálnej nálady... | ||
| slaven | 07.03.2023, 08:56 | #4577 |
| Quake k tomu co som pisal o prezidentke tu #4539 , prisiel mi jeden prispevok | |
| slaven | 07.03.2023, 08:58 | #12696 | |
|
Dag Daniš:
Keď si už Markíza objednáva prieskum k prezidentským voľbám, mohla by si dať námahu s jeho presným výkladom. Téza „Slováci majú jasno v tom, koho chcú na poste prezidenta“ je kompletne pomýlená Zuzana Čaputová nastupovala do úradu ako slabá prezidentka. A slabá aj ostala. Jej rozhodnosť aj jej rétorika sa zužovali na proatlantickú (proamerickú) bezpečnostnú agendu. Bleskovo podpísala vojenskú dohodu so Spojenými štátmi. Tlačila na odchod premiéra Matoviča, ktorý sa opovážil na vrchole pandémie objednať ruskú vakcínu (v malom objeme). Požadovala povinné sezónne očkovanie. Dnes presadzuje vstup Ukrajiny do NATO, jej intenzívne vyzbrojovanie a sporné energetické sankcie. Popritom vstupuje do kampaní LGBTI aktivistov. Čím spoločnosť skôr provokuje, ako spája… Jednoducho: Čaputová v týchto sporných témach nezastupuje záujmy slovenskej spoločnosti – a dokonca ani záujmy Európy. Zaradila sa k zradikalizovaným „jastrabom“ (najskôr pandemickým, dnes vojnovým). Bola v tom taká aktívna, dôrazná a vzorná, že sa jej meno začalo opakovane spomínať pri otázke nového generálneho tajomníka NATO. https://standard.sk/328282/podpora-prezidentky-caputovej-je-chaba/ |
||
| Balaam | 07.03.2023, 09:19 | #12697 | |
|
Výborne to je pán ktorý si ide Sorosa, 5G siete a podobne? No gratulujem |
||
| slaven | 07.03.2023, 09:25 | #12698 | |
|
len opisal co robi Caputka a dost presne - o to mi ide
a ty uz ides do Sorosa, 5G a inych hluposti ... Jedine spojivko je v tom ze Caputova predtym pre Sorosovu organizaciu pracovala. |
||
| Balaam | 07.03.2023, 09:27 | #12699 | |
| Pozrie si facebook, "alternatívne" názory a zbúcha kravinu podľa aktuálnej situácie... To dokážeš aj ty a nepotrebuješ byt "novinár"... | ||
| slaven | 07.03.2023, 09:32 | #12700 | |
|
nasiel som ten prispevok teraz Link FB príspevok slusna diskusia k nemu. napr tu to pani Erika pekne opisala: https://prnt.sc/bcZ_lvl4XThf |
||
| Balaam | 07.03.2023, 09:37 | #12701 | |
| Ten slávny mier si už strcte viete kam... Ten co začal vojnu mier nechce... Keď sa spakuje doprdele bavme sa o mieri...ako si tak naivný ze keď UA nebude mať zbrane tak bude mier? To sa ako spakuju Rusi a vybavene? Takže nie, mier nebude kým tam ten tie zvieratká budú robiť čo robia... | ||
| slaven | 07.03.2023, 10:01 | #12703 | |
| #DoPoslednehoUkrajinca | ||
| Balaam | 07.03.2023, 10:07 | #12704 | |
| Do posledného Ukrajina to bude aj v prípade "mieru" podľa vašich predstáv... Takže si ten mier zaramujte ako tie zázračné papieriky.... | ||
| StanoDianiska | 07.03.2023, 10:09 | #12705 | |
| slaven, to vážne chceš, aby svet fungoval zákonom sily? Že silnejší si trúfne na slabšieho a slabší musí kapitulovať? Takže keď náš niekto silnejší bude chcieť obsadiť, jednoducho sa mu treba vzdať? | ||
| Markuss | 07.03.2023, 10:09 | #12706 | |
| píste vsetci modrým perom, iná farba nebude | ||
| slaven | 07.03.2023, 11:15 | #12711 | |
|
Stano, USA je presne take ako pises, ide zakonom sily, viem, to je v poriadku, ale Rusko ked si chrani svoje zaujmy, tak uz je to zle, no budiz ... poznam Vas postoj.
Balaam: ak bude mier, ludia uz zomierat nebudu, takze to nebude do posledneho Ukrajinca. |
||
| Balaam | 07.03.2023, 11:24 | #12712 | |
| Aký mier doprdele keď ich chcú doslova zničiť? Ty kde žiješ... Sa pozri co robia... Doprdele už vytiahnite tie hlavy z tej ruskej rite a prestaňte sa triasť ako huspenina s tej mytickej ruskej pomsty... Su to zvieratá a mi sme pre nich hovno čo bude ďalšie na rade keď bude príležitosť... Stačí veľmi málo... Sa zobuď.. | ||
| Quake | 07.03.2023, 11:34 | #12713 | |
|
Obdivovať Rusko - áno
Ísť tam žiť a neotravovať v EÚ - ani bohovi. Najlepšie sa kydá v demokracii. V autokracii a diktatúre si ani necekneš. |
||
| true | 07.03.2023, 12:27 | #12725 | |
| Balaam zacinas stracat nervy ako ball8 | ||
| Balaam | 07.03.2023, 12:37 | #12729 | |
| Ja som úplne v kľude.... Ty to máš kus dopletené keď ani nevieš v akom spektre sa pohybujes...raz fašista, potom sociálny demokrat... | ||
| peto10 | 06.03.2023, 23:24 | #4576 |
| Link na článok na doméne pravda.sk | |
| slaven | 07.03.2023, 08:29 | #12694 | |
|
som zvedavy ako nasa pani na hrade, ci aj toto bude citlivo vnimat |
||
| Balaam | 07.03.2023, 08:32 | #12695 | |
| Občas sa to tam deje a aj Srbi to odsudzujú, takže tam nie je čo citlivo vnímať... Debil nacionalista sa nájde všade... | ||
| ball8 | 06.03.2023, 22:35 | #4575 |
|
Nedá mi ešte nereagovať na true-ove vyjadrenie, že mám nechať Tisa na pokoji (keď som Tisa označil za nacistu). Bol to jednoznačne nacista. Bol za svoje skutky aj popravený.
Milý true, aby si nemusel veľa čítať, lebo ťa to zjavne bolí, pokiaľ to nie je po rusky, ideálne Russia Today (my vieme), tak ti tu pridám len 2 odkazy, kde sa nezdržíš ani 5 minút pri tom a dozvieš sa o tom tvojom vodcovi (áno, skutočne sa nechával tak oslovovať) základné informácie. https://www.mladiprotifasizmu.sk/fakty-o-jozefovi-tisovi/ https://www.trend.sk/spravy/preco-popravili-jozefa-tisa-co-islo-procese-nim |
|
| Quake | 06.03.2023, 22:09 | #4574 |
| Link na článok na doméne aktuality.sk | |
| Quake | 06.03.2023, 22:11 | #12690 | |
|
Už dlho nič o maďarskom Jánošíkovi. Tak tu kuk, jak Viktor blúzni. Zas. A znova. |
||
| true | 06.03.2023, 22:03 | #4573 |
|
história pre slniečka
video https://ulozto.cz/tamhle/U9kJX3bCIqRL#!ZGOuAGR2AzIxMGExZwp2MwV0AmD1MxkFpHyEnQy3GTq4FQHjBN== |
|
| true | 06.03.2023, 22:03 | #12683 | |
|
Jan Schneider o Kryme, 9.3.2015, ČT24
Tému Krymu spracoval Jan Schneider aj v článku z 28.9.2018 Kerčský incident, Husův odkaz a Krym a to v časti Fejk o Krymu: |
||
| true | 06.03.2023, 22:03 | #12684 | |
|
2015 |
||
| true | 06.03.2023, 22:04 | #12685 | |
| pre slniečka a Nacistické banderovské svine je to samozrejme že výmysel | ||
| ball8 | 06.03.2023, 22:07 | #12688 | |
|
true: Nemáš aj priamo link na video, prípadne spomínaný článok? Dnes si to už nepozriem, už ste ma totálne vyšťavili, ale zajtra je tiež skvelý deň venovať sa takýmto veciam |
||
| petert22 | 06.03.2023, 22:20 | #12692 | |
| True dal uz niekedy aj nejaký link? | ||
| true | 06.03.2023, 21:55 | #4572 |
| realita https://i.postimg.cc/W19F7fT2/photo-2023-03-06-21-54-51.jpg | |
| ball8 | 06.03.2023, 21:43 | #4571 |
|
https://edition.cnn.com/europe/live-news/russia-ukraine-war-news-03-06-23/h_265c92682c57b8228fbbf082... NATO odhaduje, že ruSSko stratilo pri Bakhmute 5 násobne viac vojakov, ako Ukrajina. Podľa ukrajinskej strany cca 7 násobne. |
|
| true | 06.03.2023, 21:52 | #12672 | |
| no čo sa ešte nedozvieme | ||
| true | 06.03.2023, 21:52 | #12673 | |
| ďalšie dohady odhady máme? | ||
| true | 06.03.2023, 21:53 | #12674 | |
| ale pozor - údaje o UA strane sú striktne zakázané | ||
| ball8 | 06.03.2023, 21:56 | #12679 | |
| true: Tu nemáš konkrétne údaje o počtoch, ale o násobkoch mŕtvych na druhej strane. Ja za to nemôžem, že ruSSko nie je schopné viesť denné štatistiky a že im nikto neverí tie ich vymyslené čísla, ktoré boli vždy preukázateľne klamlivé. | ||
| Markuss | 06.03.2023, 22:06 | #12687 | |
| https://kyivindependent.com/national/ukraini an-soldiers-in-bakhmut-our-troops-are-not-being-protected | ||
| ball8 | 06.03.2023, 22:19 | #12691 | |
|
Markuss: Jop. Aj z analýz vyplýva, že cvičené jednotky držia hlavne sever a juh Bakhmutu, zatiaľ to menej cvičené/neskúsené jednotky centrum Bakhmutu.
Napríklad nájdeš o tom hovoriť aj na tomto kanáli v posledných videách: Link YouTube video |
||
| true | 06.03.2023, 21:37 | #4570 |
|
stret s realitou dvoch zapredancov dnes na vychode Slovenska
https://i.postimg.cc/gJSjdxt3/photo-2023-03-06-21-17-40.jpg |
|
| ball8 | 06.03.2023, 21:39 | #12664 | |
| Pozrel si si tú diskusiu? Alebo len trepeš kktiny ako zvykneš takto po večeroch? | ||
| petert22 | 06.03.2023, 21:44 | #12666 | |
| On iba dostava instrukcie, co ma pisat | ||
| Ciernokoseliar | 06.03.2023, 21:47 | #12668 | |
|
tak jeho stranicky kolega to napise takto,ale ball si ide furt svoje...a vraj progresivec,olanista jak vysity |
||
| ball8 | 06.03.2023, 21:50 | #12670 | |
| Ciernokoseliar: Gyimesi nejden krát ukázal, čo je to za človeka. A áno, radím sa k tzv. progresívcom. | ||
| true | 06.03.2023, 21:54 | #12675 | |
| Progresívno liberálne šľapky | ||
| true | 06.03.2023, 21:54 | #12676 | |
|
pekné zaradenie |
||
| Ciernokoseliar | 06.03.2023, 21:56 | #12678 | |
| ja viem ze vy,progresivci mate konzervativne spektrum za dezolatov..ved to pomenovanie vzniklo na strankach vasej elitnej stranjy Zomri.. | ||
| ball8 | 06.03.2023, 21:58 | #12680 | |
| Ciernokoseliar: Mne nevadia konzervatívci, aj keď s nimi vo veľkej miere nesúhlasím. Mne vadia dezoláti. | ||
| Ciernokoseliar | 06.03.2023, 22:01 | #12681 | |
| vidis..tebe vadia ludia..mne vadia politici... | ||
| ball8 | 06.03.2023, 22:04 | #12686 | |
|
Ciernokoseliar: Mne vadia hlúpi ľudia. Btw, dezolát nezvniklo na stránke Zomri. Dezolát je dlho používaný pojem najmä v ČR (aj v pesničkách ho môžeš počuť).
https://reginazapad.rtvs.sk/relacie-a-rubriky/na-slovicko-slovicka/293471/odkial-k-nam-prislo-a-co-o... |
||
| Ciernokoseliar | 06.03.2023, 22:10 | #12689 | |
| a Nada povazujes za inteligenta? moze byt..ale na slovensku sa objavoval najprv tam | ||
| ball8 | 06.03.2023, 22:28 | #12693 | |
|
Ciernokoseliar: Ak sa chcem držať toho radenia podľa hodntoy IQ, tak by som ho odhadoval do kategórie nadpriemerna inteligencia (IQ nad 110) alebo vysoko nadpriemerná inteligencia (nad 120). Ako nepriamy dôkaz máš napríklad jeho štúdium, Naď je myslím PhD aj PhDr.
Slovo dezolát som tu napísal už veľa krát, v akom význame ho používam. |
||
| << < 602 | 603 | 604 | 605 | 606 | 607 | 608 | 609 | 610 | 611 > >> |

















