Registrácia


Zabudnuté heslo / Lost Password

​​
Dievča týždňa
Klikni pre zvacsenie
Chlap týždňa
Klikni pre zvacsenie
nasetipy.com - filmová diskusia   nasetipy.com - politicke kecy
MS 2026 vo futbale súťaž


Revolut detailné informácie
Ford Auto, Ford novinky


SportLiga.sk - Športové amatérske ligy pre celé Slovensko!

Viac o Tipli nájdeš TU

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

Skrill - Internetová peňaženka

Zažite skutočné výhry a výnimočné okamihy – alebo si vytvorte ten svoj – na jackpotovej stránke.

Prosím, ak máte záujem tipovať vo Fortune, zaregistrujte sa cez nasledujúci textový odkaz.

Registrácia SK zákazníkov
Registrácia CZ zákazníkov

Live Výsledky

filmyaserialy.com

mojezvieratko.sk

Ak sa Vám NašeTipy páčia, zdieľajte 

POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu NaseTipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 580 | 581 | 582 | 583 | 584 | 585 | 586 | 587 | 588 | 589 > >>

true 29.03.2023, 13:50 | #5259
"Hitler vlastne urobil všetko správne a všetci Rusi a tí, ktorí nesúhlasia, by mali byť poslaní do plynových komôr."
Nič zvláštne, len ukrajinský zajatý vojak o obyvateľoch Donbasu.

Video https://ulozto.cz/tamhle/y4PVjZ2RwtN5#!ZGR3BQR2ATSuZmMvBTAuAzMxLmMwBQIBqUq2HwMAExMVnwL4Aj==
  true 29.03.2023, 13:51 | #14921
  To len aby ste vedeli komu držíte palce slniecka
  Quake 29.03.2023, 15:30 | #14938
  UKRAJINA **21
true 29.03.2023, 13:37 | #5258
Rosneft a Indian Oil Company uzavreli dohodu o podstatnom zvýšení dodávok ropy do Indie a diverzifikácii jej sortimentu. Dokument podpísali Igor Sečin, generálny riaditeľ spoločnosti Rosneft, a Shrikant Madhav Vaidya, predseda predstavenstva spoločnosti Indian Oil Corporation Ltd. Srikanth Madhav Vaidya.
true 29.03.2023, 13:33 | #5257
Hnusní UkroNacisti na Slovensku

Foto Link na článok na doméne pravda.sk
  true 29.03.2023, 13:34 | #14918
  Teraz odfotene v Cz ale to auto bolo videné aj u nas
  petert22 29.03.2023, 14:14 | #14923
  Len aby si vedel ako sa prideluju ŠPZ: Značky obsahují přesně v pořadí 2 písmena, 4 čísla a 2 písmena. První 2 písmena značí příslušnou oblast. Zbytek kódu se přiděluje podle série.

Podobne sa prideluju aj u nás, že true? **02
  true 29.03.2023, 14:28 | #14924
  Ano, napr. BA-NACEK
Quake 29.03.2023, 13:07 | #5256
https://dennikn.sk/3304098/jaroslav-spisiak-vstupuje-do-ps-robil-som-nieco-dobre-ak-si-prave-fico-my...
  Quake 29.03.2023, 13:09 | #14916
  Keby ste mali zhodnotiť, ako prebieha zápas o spravodlivosť v tejto krajine, tak kto teraz vyhráva?

Závisí od uhla pohľadu. Ak sa na to pozrieme z trestno-procesného uhla, tak vyhráva spravodlivosť. Vidíme, že osoby, ktoré boli podozrivé, sú stíhané, obviňované, dokonca niektoré odsúdené. Z mediálneho pohľadu alebo z pohľadu verejnej mienky to vyzerá, ako keby vyhrávali temné sily. Ale dúfam, že sa to zvráti.
petert22 29.03.2023, 12:12 | #5255
Že true je pravda a true chce mier **01 Ano, true je pravda, ale iba v preklade z angličtiny, tam to končí.
Quake ti včera vysvetlil aký chceš mier. Mier v tvojich predstavách je vzdanie sa Ukrajiny, nič viac nič menej. Tak tu už prestan vypisovat bludy.
  Markuss 29.03.2023, 12:15 | #14903
  on ti vysvetlí, co chces**01
  majster 29.03.2023, 12:32 | #14904
  22 mam ťa rád ako tipera, ale o vojne na vych. asi nedaš, Rusko nechce Ukrajinu, len jej východ!**08
  ball8 29.03.2023, 12:37 | #14906
  majster, venuj sa dôchodku a rybárčeniu, na viac už nemáš
  Redbul 29.03.2023, 12:44 | #14907
  Presne tak.Ide im o východnú Ukrajinu.Pomoct etnickým rusom v ich slobode.**26
  true 29.03.2023, 12:55 | #14908
  nick petert22: ja viem že Quake najlepšie vie čo si mám myslieť
  true 29.03.2023, 12:56 | #14909
  ale moja myseľ je iná
  true 29.03.2023, 12:56 | #14910
  diametrálne odlišná
  true 29.03.2023, 12:57 | #14911
  príklad: nesúhlasím s posielaním zbraní na Ukrajinu a Quake súhlasí a podporuje to
  true 29.03.2023, 12:58 | #14912
  a som ako väčšina Slovákov
  true 29.03.2023, 12:58 | #14913
  naša zapredaná vláda nezastupuje Slovákov - to je jasné každému - to sú fakty
  Quake 29.03.2023, 13:03 | #14914
  Ja by som do škôl zaviedol namiesto náboženstva predmet kritické myslenie. Aby sa nestalo, že nám tu vyrastie ďalšia generácia bez mozgu a akéhokoľvek náznaku myslenia.
  true 29.03.2023, 13:21 | #14917
  súhlasím Quake - ale našťastie tých ľudí čo majú mozog a myslenie je väčšina **26
  ball8 29.03.2023, 13:35 | #14919
  true si myslí, že má mozog a správne myslenie **02**02**02**02**02 toto by mali vedci skúmať **02
  true 29.03.2023, 13:42 | #14920
  otvor svoju myseľ ball8 a pochopíš veľa vecí **12
  ball8 29.03.2023, 14:55 | #14932
  Toľko vecí denne musím pochopiť true, čo si ty nezvládol za doterajší život **01
Quake 29.03.2023, 11:45 | #5254
https://www.theguardian.com/world/2023/mar/29/russia-ukraine-war-at-a-glance-what-we-know-on-day-399...
  Quake 29.03.2023, 11:45 | #14876
  Volodymyr Zelenskyj povedal, že ruský prezident Vladimir Putin je „informačne izolovaná osoba“, ktorá za posledný rok vojny „stratila všetko“. "Nemá spojencov," povedal Zelenskyj a dodal, že mu bolo jasné, že ani Čína už nie je ochotná podporovať Rusko, a to napriek nedávnej návšteve Si Ťin-pchinga v Moskve.
  Quake 29.03.2023, 11:46 | #14877
  Zelenskij naznačil, že Putinovo vyhlásenie krátko po návšteve Si Ťin-pchinga, že presunie taktické jadrové zbrane do Bieloruska, bližšie k územiu NATO, malo odvrátiť skutočnosť, že návšteva čínskeho vodcu nedopadla dobre.
  Quake 29.03.2023, 11:47 | #14879
  Ruská kybernetická vojna na Ukrajine do značnej miery zlyhala a Moskva sa podľa amerických a francúzskych analytikov čoraz viac zameriava na európskych spojencov Kyjeva. Francúzska obranná firma Thales v stredu v správe uviedla, že Rusko útočí na Poľsko, severské a pobaltské krajiny arzenálom kybernetických zbraní, ktorých cieľom je zasiať divízie a podporiť protivojnové posolstvá
  true 29.03.2023, 11:49 | #14881
  že mu bolo jasné, že ani Čína už nie je ochotná podporovať Rusko
  true 29.03.2023, 11:49 | #14882
  takže Čína podporuje Rusko ale Alzakovi je jasné že ho nepodopruje **01
  true 29.03.2023, 11:50 | #14883
  toto už je naozaj vhodný prípad na liečenie **02
  Quake 29.03.2023, 11:53 | #14886
  Čína si robí z Ruska otroka. Putin je popri čínskom prezidentovi momentálne ako handra. Neboj, aj v Číne vedia, kde je prosperita, kde sa dobre obchoduje a kto je nedôveryhodný partner...**04
  true 29.03.2023, 11:57 | #14895
  Cina hlavne s Ruskom spolupracuje. Myslim, ze sa o dost zvysili toky nafty a plynu. Cina potrebuje Ruske energie a bude ich potrebovat este viac lebo ide silno silno dopredu.
  true 29.03.2023, 11:58 | #14897
  a v nepriamej umere ide Europa dozadu - my budeme kupovat ropu z Ciny a Indie a neviem odkial - hoci to bude ta ktoru oni kupili z Ruska
  Quake 29.03.2023, 12:01 | #14899
  Minule som tu dával obchodnú bilanciu medzi USA, EÚ, Čínou a Ruskom. Čísla neoklameš, aj keby si veľmi chcel. **03
  majster 29.03.2023, 12:33 | #14905
  zalensky povedal, že čaka od západu a ameriky ďaľší scenár, aby vedel čo ma rozpravať a nového našepkavača, lebo starý odišiel
Markuss 29.03.2023, 11:42 | #5253
kto to bol, nech sa prizná **01
  Markuss 29.03.2023, 11:42 | #14874
  https://hnonline.sk/svet/96074780-ukrajina-musela-vratit-nefunkcny-system-protivzdusnej-obrany-infor...
  true 29.03.2023, 11:50 | #14884
  prečo sa Alzák nepriznal od koho to má? trapas **01
Quake 29.03.2023, 11:42 | #5252
https://www.startitup.sk/aktualne-matovicova-atomovka-poslanci-rozhodli-ci-dostane-kazdy-volic-500-e...
  Quake 29.03.2023, 11:42 | #14875
  Takže petikilo neprešlo. Za len 32 poslancov. **04
  true 29.03.2023, 11:51 | #14885
  máme niekde mená tých 32 tupcov? **01
  Quake 29.03.2023, 11:55 | #14890
  Za 500 eur by si si kúpil v Tescu 250 fliaš čuča.
#lyžiar**02
  ball8 29.03.2023, 11:56 | #14894
  **02**02**02**02**02
petert22 29.03.2023, 11:38 | #5251
true, ked uz sem davas teda rozne prieskumy, kukaj
Link na článok na doméne pravda.sk
  true 29.03.2023, 11:54 | #14887
  nech daju prieskum kolko jej nedoveruje, tam bude ine cislo **01
  true 29.03.2023, 11:54 | #14888
  teda 43% jej doveruje - to by ma zaujimalo aki ludia boli v tej ankete **02
  true 29.03.2023, 11:55 | #14889
  inak volal uz niekedy niekomu niekto z ankety a pytal sa na doveru politikov?
  ball8 29.03.2023, 11:55 | #14891
  To boli tí príčetní a vzdelaní.
  true 29.03.2023, 11:55 | #14892
  bolo uz milion prieskumov ale mne nikto nevolal ani raz
  true 29.03.2023, 11:56 | #14893
  reklamne telefonaty mam skoro kazdy tyzden nejaky alebo dva
  ball8 29.03.2023, 11:58 | #14896
  Prieskumy sú podvod, lebo nikto nikdy nekontaktoval true-a. Veľká pravda, šírte to, kým to nezmažú!!! **18**02
  true 29.03.2023, 11:59 | #14898
  true je pravda a true chce Mier **21
nackovia chcu pokracovanie vojny **27
  petert22 29.03.2023, 12:08 | #14900
  ach true, je mi ťa vážne lúto **02 Ked si sem dal prieskum kolko Slovákov je za zaslanie Migov na Ukrainu, vtedy bolo vsetko OK, cisla ti sedeli, prieskum si nespochybnil. Zrazu, ked je nejaky iny prieskum a tebe sa nepaci vysledok, uz tu pises tie tvoje bludy **01
  matejo 29.03.2023, 12:10 | #14901
  True ma telefon??? **13**13**13**10**10
  petert22 29.03.2023, 12:12 | #14902
  mamka mu kúpila https://www.alza.sk/hracky/simba-muj-prvni-smartphone-d5031836.htm?kampan=adwhr_hracky_pla_all_hrack...
  Quake 29.03.2023, 13:04 | #14915
  ,,,za vrátene fľaše od čuča... **04
true 29.03.2023, 11:35 | #5250
Vodca srbskej pravoslávnej cirkvi, patriarcha Porfirij kritizoval konanie Kyjeva proti ukrajinskej pravoslávnej cirkvi (UPC), ktorá bola donedávna podriadená patriarchátu v Moskve, a označil ho za „štátny teror“.
  true 29.03.2023, 11:36 | #14870
  tam Ukronacisti riadne zverstvá a svinstvá robia proti tej cirkvi
  true 29.03.2023, 11:36 | #14871
  to sleduje dianie - vie o čom píšem
  ball8 29.03.2023, 11:48 | #14880
  **02**02**02**02**02**02**02
Markuss 29.03.2023, 11:35 | #5249
TikTok je vinovatý, ze nemozu viac munície vyrábat, to sú mi veci:

https://www.ft.com/content/f85aa254-d453-4542-a50e-fa1171971ab0
  Markuss 29.03.2023, 11:36 | #14872
  tu maju aj plnú verziu:
https://www.theguardian.com/technology/2023/mar/28/energy-hungry-tiktok-data-centre-ukraine-ammuniti...
  Markuss 29.03.2023, 11:39 | #14873
  to je ale zaujímavé, krajina Nórsko nie je vo vojne, ale nemá dosť energie, na produkciu.
a to by sme chceli na Ukrajine produkovať tanky, tam to nebude problém
alebo v Europe ešte aj všetky autá v budúcnosti nabíjať....
ale isto sa to do roka zmení
true 29.03.2023, 11:20 | #5248
ONLINE: Zelenskyj naznačil, že prehra pri Bachmute prinesie prehru vo vojne
true 29.03.2023, 10:23 | #5247
Centrum Donecka je v týchto minútach pod paľbou 155 mm delostrelectva NATO.

Video: https://ulozto.cz/tamhle/Ds0JUgmOSmvH#!ZJL5BGR2ZzSyAGMzAwHkZGt0MTEyZ0u2oIAwE0MIYJyEnGH1Mt==
true 29.03.2023, 10:21 | #5246
Tá Lívia má viac odvahy ako všetci presstituti dokopy Link YouTube video
  ball8 29.03.2023, 10:27 | #14867
  Lívia je hlavne hlúpučke stvorenie. Či už ide o jej presvedčenie, že by mala byť zvolená povinná školská dochádzka, alebo jej plány voliť Republiku, alebo celkovo, čo robí. Dievčina by mala študovať a vysrať sa na to robiť zo seba trapku. Teraz nehodnotím ten protest, ale celkové jej vystupovanie.
  ball8 29.03.2023, 10:34 | #14868
  Nie zvolená, ale zrušená.
  true 29.03.2023, 11:24 | #14869
  trapka je pre Teba ale pre väčšinu ľudí nie
  ball8 29.03.2023, 11:46 | #14878
  Väčšina ľudí má na ňu negatívny názor. Zaujímavé je, že čím jednoduchší a menej inteligentný človek, tým máš väčšiu tendenciu k nemu vzhliadať**08
true 29.03.2023, 10:17 | #5245

Podľa prieskumu Ukrajinského inštitútu pre budúcnosť, ktorý sa uskutočnil v dňoch 20.-23. marca:

21% Ukrajincov uviedlo, že má známeho muža, ktorý ilegálne opustil Ukrajinu po začatí rozsiahlej invázie.

Zo spôsobov odchodu respondenti najčastejšie menovali dobrovoľnícku činnosť (23%) a úplatok pri prekročení hraníc (23%). 16% označilo registráciu zdravotného postihnutia, 15% nutnosť starostlivosti o osobu so zdravotným postihnutím.

Taktiež si podľa tohto prieskumu len 36% Ukrajincov je istých, že ich príbuzní utečenci, ktorí opustili krajinu, sa po skončení vojny definitívne vrátia na Ukrajinu.
Ďalších 32% tvrdí, že sa môžu vrátiť, ak bude práca a 22% sa nemieni vrátiť vôbec.

Foto https://i.postimg.cc/9FN7D8B8/photo-2023-03-29-10-13-05.jpg
Quake 29.03.2023, 08:48 | #5244
Link na článok na doméne aktuality.sk
  Quake 29.03.2023, 08:50 | #14856
  A začíname zhurta ale už klasicky- smeráckou chobotnicou.
Zlodej, mafián, objednávateľ.
Robert Fico a jeho mafia. **11
  Quake 29.03.2023, 08:51 | #14857
  Preto čím viac ľudí príde v septembri k voľbám, tým väčšia šanca, že smer nezostaví vládu. To by znamenalo návrat o 20 rokov dozadu...
  true 29.03.2023, 09:03 | #14859
  myslíš že tá zvrátenosť (500**25 pre každého voliča) prejde?
  matejo 29.03.2023, 09:35 | #14861
  neprejde určite
  true 29.03.2023, 09:37 | #14862
  ako si môžeš byť istý pri tých magoroch vo vláde?
  ball8 29.03.2023, 09:38 | #14863
  Neprejde, však to nikto nepodporí.
  matejo 29.03.2023, 09:43 | #14864
  lebo to sledujem a som si istý , že neprejde
  Quake 29.03.2023, 09:51 | #14866
  To je úplne jedno, či 500 eur prejde alebo neprejde.
Je dôležité, aby vládu nezostavoval Smer ani Republika, dve najnebezpečnejšie strany plné mafiánov, zlodejov a neonacistov.
Nie som naivný, že ostatné strany sú dokonalé. Ale tieto dve sú pre Slovensko najhoršou alternatívou.
Quake 29.03.2023, 08:35 | #5243
Dobré ránko, dobrí ľudkovia.
Nový deň, nové informácie, pevne veríme v oslobodenie Ukrajiny.
Spoločne proti fašistom.
Spoločne proti ruským smradom.
Za mier.
Hip hip hurá **03
  true 29.03.2023, 08:41 | #14854
  Mier **21
Faišisti, Náckovia **33**33**33
  Quake 29.03.2023, 08:44 | #14855
  Mier nastane, keď ruskí fašisti budú porazení. Už čoskoro.
Podporujeme Ukrajinu.
# true-hlík
**02
  true 29.03.2023, 09:04 | #14860
  mier nastane keď sa zložia zbrane **21
#Ahoj
  Quake 29.03.2023, 09:47 | #14865
  Agresor = Rusko
Brániaci sa = Ukrajina
Asi netreba IQ Einsteina, aby si vydedukoval, kto musí zložiť zbrane
**22
true 28.03.2023, 22:44 | #5242
Novinář " ugriloval" oficiálního představitele generálního tajemníka OSN

Farhan Haq dostal otázku, v níž srovnával situaci v Sýrii a na Ukrajině:

Myslíte si, že přítomnost americké armády v Sýrii je legitimní, nebo ne?
O tom teď nemluvíme. Mluvíme o válce...

Myslím, že jde o podobné věci. Tento týden se zde hodně mluvilo o Chartě OSN, mezinárodním právu a souvisejících rezolucích. Nicméně si myslím, že přítomnost cizí vojenské základny na území cizího státu bez jeho pozvání mi připadá podivná.
Říkejte si tomu, jak chcete, ale právě teď jsme....

Jaký je rozdíl mezi situací v Sýrii a na Ukrajině?
Na území Sýrie se nenachází žádná americká vojenská základna. Takže nelze srovnávat...

Jste si tak jistí, že v Sýrii není žádná americká armáda?
Bojuje se tam, ale o žádné vojenské přítomnosti jsem neslyšel.

Dobře. Při tom útoku bylo zraněno pět amerických vojáků. Jak se to mohlo stát, když tam nebyli?
Uh...

Nepřipadá vám to divné?
Ano.

tu mate video: https://ulozto.cz/tamhle/kNDRCtGNKDE0#!ZGtkZwR2AwpmLzMzZmOzBGyyZQZ1AGOSERfmpRk+qzAbqJMxAt==
  true 28.03.2023, 22:45 | #14845
  silna kava ked clovek takto pocuje pravdu a potom ani nevie co ma odpovedat **01**01**01
  Redbul 28.03.2023, 23:34 | #14848
  Uz ich dnes nechaj na pokoji slniecka.Ukronacisti stale stracaju obete,nevladzu uz vzdorovat.Vojna sa uz prakticky blizi ku svojmu koncu.Nuz a potom,Ruska Federacia pomoze vsetkym nevinym Ukrajinskym civilistom.To im je moralne dlzna**03
  Redbul 28.03.2023, 23:46 | #14849
  Uz sa ten konflikt len umelo udrzuje.Snad cochvila pride klud pre tych nevinych civilistov.Mier tomuto svetu**03
  ball8 29.03.2023, 00:19 | #14850
  **02**02**02**02 dvaja dezoláti v jednom príspevku, nice **02
  true 29.03.2023, 06:55 | #14853
  Dvaja dezolati a pridal sa Nácek **27**14
Markuss 28.03.2023, 22:22 | #5241
https://thehill.com/opinion/international/3916787-friendship-means-telling-hard-truths-about-the-end...
  Markuss 28.03.2023, 22:22 | #14842
  Iba opinion. Ale tvrdý
true 28.03.2023, 21:47 | #5240
to je popiči pristátie **12**12**12

video: Link FB príspevok
  peto10 28.03.2023, 21:51 | #14837
  ty mas fakt talent na nerozoznanie fakov **01
  true 28.03.2023, 22:19 | #14838
  ved to je z Top Gunu nie?
  true 28.03.2023, 22:20 | #14839
  nevidel som to, neviem
  true 28.03.2023, 22:20 | #14840
  podla mna to je z nejakeho US filmu, alebo tak
  matejo 29.03.2023, 08:59 | #14858
  vidiš a tu sa ukazuje aky si kretén , hlupák... je to PC
true 28.03.2023, 21:45 | #5239
FLASHBACK 2022 : Duch kyjeva pre CNN : Likvidujem ruské lietadlá, nemôžem povedať ktoré, koľko a ako to robím. Raz 3 naše stíhačky odrazili útok 24 ruských lietadiel.

video: https://ulozto.cz/tamhle/62G6v5AlxYHH#!ZJR1ZmR1Lwx0AQOvAmH2MGR5AGNkFRuMrRIjrH1lK1uOAJSy
  true 28.03.2023, 21:45 | #14836
  chlapec videl Top Gun a to je asi tak všetko **01**01**01**01**01**01**01
  ball8 28.03.2023, 22:33 | #14844
  vieš, že to bol len manéver, ako podporiť ukrajinskú morálku, všakže? žiadny duch Kyiva neexistuje ... resp. existuje, ako ducha Kyiva môžeš označiť celý národ
  Markuss 28.03.2023, 22:51 | #14846
  Takže ojeb. Tak jak dron zostrelený uhorkami.
Ale podpora morálky za cenu lží
  ball8 28.03.2023, 23:10 | #14847
  Jo jo Markuss. Bol si cieľom najväčšieho ojebu na planéte. Cielili to na teba, dával by som si pozor, aby sa im to nabudúce nepodarilo **12**08
  Markuss 29.03.2023, 06:45 | #14852
  Ja nie. To divadielko okolo je pre obecenstvo odjakživa. Vy také zátišia milujete
true 28.03.2023, 21:23 | #5238
O novom veliteľovi Východného vojenského okruhu ruských ozbrojených síl Andrejovi Kuzmenkovi.

Ruskú sieť pred dvoma dňami rozbúrila správa o rezignácii veliteľa Východného vojenského okruhu generálplukovníka Rustama Muradova.
Hoci Muradova ocenili za jeho skúsenosti s riešením problémov počas velenia mierovému kontingentu v Náhornom Karabachu, počas ŠVO akcie skupiny V vyvolali mnoho otázok.

V dôsledku toho bol Muradov oficiálne poslaný na dovolenku a post veliteľa skupiny zaujal generálporučík Andrej Kuzmenko.
Známy je ako vedúcy Katedry manažmentu Vojenskej akadémie generálneho štábu.

Potom sa mu podarilo zaujať funkciu zástupcu veliteľa Južného vojenského okruhu. Teraz dostal do rúk zodpovednosť za Východný vojenský okruh.

Ľudia oboznámení s Kuzmenkom ho charakterizujú ako „najjednoduchšieho generála“ v tom najlepšom zmysle: ako sa hovorí, je ľahké nájsť s ním spoločnú reč.

Či sa situácia v Ugledare, Marinke a Orekhove zmení príchodom Kuzmenka alebo nie, sa dozvieme v najbližšom čase.

foto https://i.postimg.cc/50yTVt49/photo-2023-03-28-21-23-07.jpg
true 28.03.2023, 21:08 | #5237
Ak by mal niekto záujem finančne podporiť ťažko skúšaný ukrajinský ľud a vyvoňať si príbytok symbolickou prítomnosťou chrabrého Spartakusa z Kyjeva...
Len za 11,60€

link:
https://shop.brave.ua/uk/home/dekor/svechi/17943-coconut-wax-candle-_the-steel-aroma-of-zelenskyi
Quake 28.03.2023, 20:32 | #5236
https://dennikn.sk/3302642/vyvoj-bojov-397-den-kym-ukrajina-vita-zapadne-tanky-rusi-vyrabaju-podvrhy...
  Quake 28.03.2023, 20:33 | #14825
  Západná technika sa posledné dni zbieha na Ukrajinu. Svoje Leopardy na ukrajinskom území už potvrdilo Portugalsko. Čakať sa bude dlhšie len na americké tanky Abrams, ktoré dorazia zrejme až na jeseň.

Ak príde všetka sľúbená pomoc zo Západu, pomer západnej a sovietskej techniky v ukrajinskej armáde sa podľa magazínu Economist zmení z pomeru 1 k 5 na 2 k 5. Teda skoro tretinu ukrajinskej výzbroje už bude tvoriť technika NATO.
  Quake 28.03.2023, 20:33 | #14826
  Ako pomôžu ofenzíve: Tieto zbrane môžu pomôcť tomu, aby očakávaná ukrajinská ofenzíva bola úspešná. Samotné tanky, o ktorých sa hovorí najčastejšie, však stačiť nebudú.

Jednak ich nie je dostatok, hovorí sa zatiaľ o dodávkach dokopy vo vyšších desiatkach (menej ako 100). Pred vojnou mali Ukrajinci asi 900 sovietskych tankov, ďalšie stovky podobných strojov dostali zo skladov spojencov z východnej Európy (napríklad 240 z Poľska), no preukázateľne vo vojne stratili skoro 500 kusov.
  Quake 28.03.2023, 20:34 | #14827
  Ako napísal na Twitteri analytik Frank Stefan-Gady z Medzinárodného inštitútu pre strategické štúdie, bojová efektívnosť tankov Leopard 2 na Ukrajine bude z veľkej miery závisieť od toho, ako Ukrajinci zvládnu útočné operácie mechanizovaných jednotiek. Teda koordináciu hlavných bojových tankov, ale aj ďalšej ťažkej techniky: bojových vozidiel pechoty, transportérov či delostrelectva.

Na jeseň sa im to celkom darilo, ale vtedy Rusov v Charkivskej oblasti prekvapili. Ruské jednotky teraz na ukrajinskú ofenzívu čakajú a pripravili obranné postavenia napríklad v Zaporižskej oblasti
  Quake 28.03.2023, 20:35 | #14828
  Dôležité BVP: Analytik Stefan-Gady pred pár dňami v článku pre Foreign Policy napísal, že ukrajinskí dôstojníci možno ešte viac ako tanky očakávajú dodávky bojových vozidiel pechoty. Počul to často na svojej ceste na front pred pár týždňami.

„Bez toho, aby tanky a BVP operovali spolu, by koordinácia rýchleho a účinného útoku kombinovanými zbraňami zlyhala. Bez BVP nebude žiadna rýchla a účinná ofenzíva na jar – bez ohľadu na to, koľko západných tankov príde,“ napísal.
  Quake 28.03.2023, 20:35 | #14829
  Ukrajina mala podľa odhadov pred vojnou asi 1200 BVP: sovietske typy BMP-1 a BMP2-2. Podľa databázy Oryx ich od začiatku invázie stratili preukázateľne vyše 500 kusov.

Západ však sľúbil dodať Ukrajincom relatívne dosť BVP, viac ako tankov. Napríklad Američania sľúbili poslať 109 kusov Bradley, Nemci 40 Marderov, Francúzi 30 obrnených vozidiel AMX-10 RC a podobne.
  peto10 28.03.2023, 20:57 | #14833
  Bradleys budú gamechanger. Väčší ako tanky.
  ball8 28.03.2023, 21:04 | #14834
  Mňa zaujíma, ako to skombinujú. Celkovo taktika útoku. Logisticky to bude náročné, ale pevne verím, že už nejaké tie týždne nad tým rozmýšľali aj ich velitelia. Či už samotné tanky (asi pôjdú európskym spôsobom a vytvoria roty z rovnakého typu tankov), ale aj ďalšie stroje ako Bradley/Marder a podobné.

Zaujímavé bude sledovať aj očakávané nálety ukrajinských dronov na pozície okupantov. Niekde na nejakom twitter kanáli som čítal (neoverená info, skôr hlúposť, ako realita), že môžu mať pripravených až okolo 50 000 dronov.

Dúfam, že im to výjde a tento rok zvládnu oslobodiť čo najviac svojho územia.
true 28.03.2023, 20:30 | #5235
To je radosti!EU nám vraj aj po roku 2035 milostivo dovolí využívať spaľovacie motory! Avšak len na uhlíkovo neutrálne palivá , ktoré majú byť alternatívou k šialene drahým elektromobilom. Niektorí "progresívni idioti" sú z toho celý happy a ešte EU fašistom za tento "skvelý" , kompromis tlieskajú! Akurát zabúdajú , že výrobná cena 1L syntetického „eko-paliva“ sa k dnešnému dňu rovná najmenej 12€ za liter!!! Pozor tých 12€ je pritom cena výrobná , bez akýchkoľvek daní!!! Tie pri každom type paliva predstavujú najmenej ½ výrobnej ceny. Summa sumarum ak nebudeš chcieť kupovať šialene drahý elektromobil , ale naďalej jazdiť na klasickom aute , priprav si na liter paliva najmenej 18€ ( 12€+6€ daň ) S jedným litrom najazdíš 20km , tak si zrátaj koľko Ťa vyjde prevádzka na mesiac. ( infláciu radšej nepočítam ) Skutočnosť , že na výrobu 1 Litra uhlíkovo neutrálneho paliva sa pri výrobnom procese spotrebuje až 5000m3 vzduchu a šokujúcich 25kw/h elektrickej energie Eko-teroristov , Grétu a EU-fašistov samozrejmé nezaujíma!!! SLÁVA JEBNUTÉÉÉJ , FAŠISTICKEJ EU , horší SATANI a TUPCI nám už vládnuť nemôžu!!!

zdroj: https://tvnoviny.sk/ekonomika/clanok/680671-eru-spalovacich-motorov-pred-zia-synteticke-paliva-rutim...
  ball8 28.03.2023, 20:55 | #14832
  **02**02**02**02
Markuss 28.03.2023, 20:14 | #5234
No a k Putinovi dvojnikovi český mainstream.
  Markuss 28.03.2023, 20:14 | #14814
  https://tv.idnes.cz/rozstrel/rozstrel-jiri-straus-cely-zaznam.V230327_132204_idnestv_krr
  Markuss 28.03.2023, 20:15 | #14815
  Resp. Expert na slovo vzatý
  Markuss 28.03.2023, 20:19 | #14819
  Chlapci, asi vás nepoteší. Ale konšpirovat je také krásne, či?
  ball8 28.03.2023, 20:53 | #14831
  Markuss: A čo tak rozviedky viacerých štátov, ktoré tvrdia, že je vysoko pravdepodobné, že má Putin dvojníka? **08
  Markuss 28.03.2023, 22:22 | #14841
  Jedna pani povedala, propaganda napísala, hlúpy uveril. Aus
  ball8 28.03.2023, 22:32 | #14843
  No neviem, či správy rozviedok sú zrovna propaganda **02 Ale hej, na tvojej univerzite učia, že všetko je propaganda **08 o svätý Markuss
  Markuss 29.03.2023, 06:44 | #14851
  Áno. Aj zbrane hromadného ničenia boli... Všetko overené, iba čistá pravda
Markuss 28.03.2023, 20:10 | #5233
Dezolati z Donbasu čakaju na svojich
  Markuss 28.03.2023, 20:10 | #14813
  https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ukrajina-zduni-rusky-svet-osvobozeni.A230328_103534_zahranicn...
  ball8 28.03.2023, 20:16 | #14816
  „Z frontových městeček odešly zhruba dvě třetiny lidí. To jsou ti, kteří pod Rusy rozhodně žít nechtějí. V té zbývající třetině máte přesvědčené rusofily, místní alkoholiky nebo samorosty, kteří odmítají opustit svůj dům,“ vzpomíná zpravodaj CNN Prima News na nedávnou návštěvu fronty.

To myslím hovorí za všetko **02
  Markuss 28.03.2023, 20:19 | #14818
  Ja som o tých nepostol. Postol som o dezolatoch
  ball8 28.03.2023, 20:21 | #14821
  Však áno, ja som to len doplnil citáciou z toho článku **02 Aj na Kryme sa budú búriť, keď ho Ukrajina v lete/na jeseň získa, lebo pôvodní obyvatelia už dlhé desaťročia sú pomaličky vytláčaní a ruSSi si tam sťahovali svojich obyvateľov.
  Markuss 28.03.2023, 20:29 | #14822
  Kľudne dopln aj Jarovce číslo topánok, aj Zuzanin obvod pásu
  Quake 28.03.2023, 20:37 | #14830
  Jarovce Kitsee **02

#standupkomik
Markuss 28.03.2023, 18:59 | #5232
Medziročná inflácia v UK 15%
https://www.ft.com/content/0442f782-a3d3-41c9-9c09-46f96967a7d5
  Markuss 28.03.2023, 18:59 | #14800
  To aj s prázdnymi regálmi.... Fungujú **26
  Markuss 28.03.2023, 19:03 | #14804
  Annual price rise hits 15% in March as cost of living crisis shows no sign of letting up
  Markuss 28.03.2023, 19:04 | #14806
  Tu nekratena verzia
https://www.irishtimes.com/business/2023/03/28/fruit-and-vegetable-shortages-push-uk-food-inflation-...
Quake 28.03.2023, 18:58 | #5231
Robertovi Kaliňákovi a Jozefovi Brhelovi hrozí súd pre dorovnávania platu Františkovi Imreczemu. Úrad špeciálnej prokuratúry podal obžalobu, skôr než stihla generálna prokuratúra rozhodnúť o paragrafe 363.

Úrad špeciálnej prokuratúry podal obžalobu na bývalého ministra vnútra za Smer Roberta Kaliňáka a oligarchu blízkeho strane Jozefa Brhela pre podozrenia súvisiace s „dorovnávaním“ platu Františkovi Imreczemu, niekdajšiemu prezidentovi finančnej správy a nominantovi Smeru.

Obom hrozí väzenie 5 až 12 rokov.
  Quake 28.03.2023, 19:01 | #14801
  SMER a jeho obšťastňovanie Slovenska **03
  Quake 28.03.2023, 19:02 | #14803
  Kaliňáka zastihlo podanie obžaloby v období, keď sa usiluje o politický návrat. Po boku predsedu Smeru Roberta Fica sa pravidelne objavuje na tlačových besedách a chodí aj na stranícke akcie v regiónoch, vidieť ho bolo napríklad na oslavách MDŽ.

Robert Kaliňák roky pôsobil s Ficom v politike ako jeho dvojka, spolu zakladali Smer a sedeli aj vo vládach. Po vražde novinára Jána Kuciaka a jeho snúbenice v roku 2018 odstúpil z postu ministra vnútra, Fico vtedy podal demisiu ako premiér, no na rozdiel od neho Kaliňák už vo voľbách 2020 nekandidoval a odišiel do politického dôchodku.

Všetko zmenili vyšetrovania vplyvných funkcionárov Smeru vrátane bývalého šéfa polície Tibora Gašpara. Keď podozrenia začali smerovať aj voči Ficovi, Kaliňák intenzívnejšie začal pôsobiť ako advokát, verejne spochybňoval vyšetrovania korupčných káuz a opäť začal vystupovať ako jedna zo špičiek Smeru.

Ficova strana v utorok oznámila, že šéfom volebnej kampane Smeru bude práve Kaliňák. Či bude kandidovať, zatiaľ nepovedali. Stále je členom predsedníctva Smeru.
  ball8 28.03.2023, 19:49 | #14809
  Veľká radosť vo mne. Pomaly sa slučka sťahuje **21
  peto10 28.03.2023, 19:59 | #14812
  Pripad "nahodne" dostane na STS sudca Truban, ten to vrati prokuratore na dopracovanie a Marosko oprasi paragrafik 363. **08
Quake 28.03.2023, 18:34 | #5230
https://prnt.sc/dIHTDf6sJG8H
  Quake 28.03.2023, 18:35 | #14779
  Don Roberto Fico a jeho farizejstvo, klamanie a podlosť. Človek, čo si spravil zo Slovenska trhací kalendár, rozkradol miliardy a kamošom a firmám porozdával naše a európske prašule. Výborne, Robo... **03
  Quake 28.03.2023, 18:37 | #14780
  Ináč ako volá to, keď ti niekto ujebe prachy, zníži tvoju životnú úroveň a ty ho aj tak ideš voliť a ešte ho aj ospevuješ? Stockholmský syndróm? Či? **10
  Markuss 28.03.2023, 18:39 | #14781
  Jaro Naď sa volá
  true 28.03.2023, 18:40 | #14783
  Markuss bravó ako si ho dal dole **03
  Quake 28.03.2023, 18:40 | #14784
  Konkrétne ako ti Jaro Naď znížil tvoju životnú úroveň by mal zaujímalo, **04
#TOP10
  true 28.03.2023, 18:41 | #14786
  Fico rešpekt, viac Inga tu: | #5196
  true 28.03.2023, 18:42 | #14787
  Väčšina Slovákov je na strane Fica **21
  true 28.03.2023, 18:42 | #14788
  Viac infa nie Inga
  Quake 28.03.2023, 18:44 | #14789
  true-hlík **02
  Markuss 28.03.2023, 18:45 | #14790
  Jaro Naď roztrtkal štátne prachy na veci, ktoré nemala armáda v pláne. Tým zabezpečil aj maintanance kontrakty pre spriaznené štáty a firmy na desaťročia dopredu.
To sa kupuje všetko na dlh. Teda áno, aj z budúcich peňazí, ktoré niekto vyberie Jnodo mňa
  Markuss 28.03.2023, 18:48 | #14792
  Link YouTube video
  Quake 28.03.2023, 18:49 | #14793
  a teraz v rámci zachovanie objektivity poprosím uviesť tendre, obstarávania, predražené nákupy a nacucnuté firmy na štát, ktoré dostávali megazákazky za čias Roberta Fica. Číslo sa blíži k 7 miliardám.
Ľudia si zaslúžia istoty, či jak to bolo? **02
  Markuss 28.03.2023, 18:51 | #14794
  30 miliárd. Všetky videl aj Matovič, aj Tódova, aj účty na Belize
  Quake 28.03.2023, 18:52 | #14795
  Takže zas nič. Klasika... **03
  Markuss 28.03.2023, 18:54 | #14797
  Tak jak hovoríš. Teplý vzduch
  peto10 28.03.2023, 18:54 | #14798
  Vipere sme nemali v plane, pretoze by sa na ne miliarda nikdy nenasla. Teraz za ne zaplatime v podstate 90 milionov, co je pri takmer 2.5 miliardovom rozpocte nic.

  Markuss 28.03.2023, 19:01 | #14802
  Vipere neboli nikdy v pláne, lebo nemali využitie. Preto sa kúpili Blackhawks. Kukni si, čo hovorí ten človek. To je vás platok. Prvých 10 minút dáš.
  peto10 28.03.2023, 19:04 | #14805
  Keby sme potrebovali transportne vrtulniky, tak by sme nekupovali predrazene Blackhawky. Keby sme nepotrebovali bojove vrtulniky, tak by sa nedozbrojovali Blackhawky. Na cely rozhovor cas nemam, ale tych 10 minut si teda pozriem.
  true 28.03.2023, 19:29 | #14808
  peto10 naozaj si to pozri - su tam ine peniaze spomenute - nie smiesnych 90 milionov - a hovori to clovek co sa vyzna
  peto10 28.03.2023, 19:50 | #14810
  Tak jeho 2 hlavne protiargumenty boli:

1. nebolo to v plane – dovod som pisal vyssie, miliarda by sa na ne nenasla, za 90 mil. (on uvadza 340 mil, co nie je pravda, pretoze 250 mil. este dostaneme od EU) je to vyhodne. Drzat sa striktne nejakeho planu, ked sa naskytne lepsia moznost je hlupe. Nacelnik generalneho stabu tu kupu jednoznacne schvaluje.

2. "drahy" maintenance cost – hovori obstaravacia cena na 25-30 rokov, to je 30-36 mil. rocne, co moze sediet, kedze za F-16 budeme platit za prevadzku 4.3 mld najblizsich 40 rokov, co je cca 90 mil. rocne za niekolko nasobne komplexnejsi stroj. Treba ale dodat, ze helikoptery by sa tak ci tak neskor kupovali a vyslo by nas to v konecnom dosledku ovela drahsie.




  peto10 28.03.2023, 19:53 | #14811
  A ked teda chceme rozoberat nekoncepcne a predrazene nakupy, tak nech sa paci sprava NKU o nakupe F-16: https://www.nku.gov.sk/aktuality/-/asset_publisher/9A3u/content/nku-nepreukazalo-sa-ze-nakup-14-stih...
  peto10 28.03.2023, 20:17 | #14817
  Minister Naď by chcel ešte do volieb objednať minimálne 180 amerických vozidiel Oshkosh 4×4. Náklady by mohol pokryť vládny grant z USA. „Predpokladáme, že nákup by nebol spojený s doplatkom,“ tvrdí ministerstvo. SNS chcela na túto techniku minúť 800 miliónov

Najlepší minister obrany
**21
  Markuss 28.03.2023, 20:21 | #14820
  Čistý chuj a obchodník so zbraňami.
Ale súťaž krásy pokračuje. Kto dá Naďovi srdiečko, to už je naozaj na sexuológa **01
  peto10 28.03.2023, 20:31 | #14823
  Rýchlo došli argumenty... Čo iné má nakupovať minister obrany ako zbrane a vojenskú techniku? Za Smeru sa nič nemodernizovalo a aj keď nakoniec niečo kúpili, tak predražene. Armáda v dezolatnom stave. Nevšimol som si, že by si to tu kritizoval.
  Quake 28.03.2023, 20:32 | #14824
  Riaditeľ kotlebovec. Ujo Kotleba by to lepšie nakúpil.
#akadémia
  ball8 28.03.2023, 21:19 | #14835
  Markussovi teda vadí, že zvyšujeme svoju obranyschopnosť a boli by sme schopní odraziť prvotný útok, kým by prišli spojenci. A ešte sa to robí výhodne a transparentne. Čo si ty za človeka Markuss? Radšej by si bol, keby sme boli bezbranní a milióny išli RF kamarátovi do vrecka?
<< < 580 | 581 | 582 | 583 | 584 | 585 | 586 | 587 | 588 | 589 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions