POLITICKÁ DISKUSIA
Aktualizuj POLITIKA diskusiu | ![]() |
KLASICKÁ DISKUSIA |
<< < 522 | 523 | 524 | 525 | 526 | 527 | 528 | 529 | 530 | 531 > >> |
Balaam | 13.09.2022, 20:09 | #2127 |
Ruský rozpočtový přebytek se rozplývá jak pára nad hrncem. Za září už to nejspíše bude schodek. Sankce sice nezaúčinkovaly tak bleskově, jak někteří západní politici neuváženě slibovali hned zjara, nicméně postupně ruskou ekonomiku a její energetiku svírají a ničí víc a víc.
Obľúbený Bloomberg.... |
Quake | 13.09.2022, 20:31 | #5431 | |
#1611
už pred 3 mesiacmi som tu chalanom trpezlivo vysvetľoval, ako a kedy začnú pôsobiť sankcie. ![]() |
Balaam | 13.09.2022, 20:35 | #5432 | |
Ako ani by som to sem nedával,ale Bloomberg je tu biblia tak som si povedal že ok...aj keď to už bude zlý Bloomberg ...rovnako ako AI...najskôr nie,potom ok dobre a teraz asi znova nie, kto sa v tom má vyznať... |
true | 13.09.2022, 20:44 | #5433 | |
vy dvaja by ste mali ist spolu na pivo, krasne sa doplnate ![]() |
Quake | 13.09.2022, 20:46 | #5435 | |
asi čítame zlé zdroje...true nám vysvetlí, kde máme hľadať pravdu ![]() |
Balaam | 13.09.2022, 20:55 | #5438 | |
To bude tým že nepoužívame asi sociálne siete ako primárny zdroj informácií a hlavne si hľadáme vysvetlenia...keď mi niekto povie odídeme z Lipskej burzy a bude pokoj máme elektriku zadarmo tak to svedčí len o jeho neochote si nájsť prípadne dôsledky...a sú veľmi veselé.. |
Quake | 13.09.2022, 21:22 | #5440 | |
https://prnt.sc/PXpH73n7p68Y
na tomto malinkom grafe krásne vidno vplyv sankcií na Rusko a to, ako vojna vyciciava ruský rozpočet. Fakty, čísla, grafy. Nič viac, nič menej. ![]() |
Quake | 13.09.2022, 19:28 | #2126 |
Link na článok na doméne aktuality.sk Handzuš ![]() |
true | 13.09.2022, 19:43 | #5424 | |
ludia mu to dali riadne najavo ![]() |
true | 13.09.2022, 19:44 | #5425 | |
Dalo sa to od neho čakať, veď aj vakcínu považoval za slobodu. V krajine najväčších vojnových zločincov sa mu chcelo hrať, to nevadilo jeho presvedčeniu. |
Balaam | 13.09.2022, 20:06 | #5426 | |
Facebook je vzorka ako vínko, len čo je pravda...hrdinovia za klávesnicou ktorý keď príde na lámanie chleba majú zrazu hacknuty účet...nech sa páči môžeš ísť bývať do Ruska nie je problém...tebe by bolo fajn keby nemusíš rozhodovať o svojom živote ale niekto ti to nalinajkuje...tam ti bude fajn... |
true | 13.09.2022, 20:18 | #5427 | |
a kde je lepšia vzorka ako Facebook kde sú všetci a všetci sa môžu slobodne rozhodnúť čo napíšu? |
true | 13.09.2022, 20:18 | #5428 | |
toto milujem na Rusofóboch - keď ľudí čo s nimi nesúhlasia nejako stále posielajú bývať do Ruska ![]() |
Quake | 13.09.2022, 20:25 | #5429 | |
true - po mesiaci v Rusku by si utekal na prvý vlak domov na Slovensko. Milujem takých, ako si ty - nadávať, nadávať a stále len nadávať na EÚ, na Slovensko, na všetko demokratické a obdivovať autokratické systémy. Nech sa páči - šup do Ruska. Vyskúšaš si to, čo obdivuješ a bude ti sveta žiť. ![]() |
Balaam | 13.09.2022, 20:28 | #5430 | |
Na Facebooku sú všetci? Fuuuu tak to ti teraz dám radu ...začni používať napr. Google imagesearch budeš prekvapený...máš to troška popletené ja ti chcem pomôcť...keď tu nie si šťastný choď...rozhodni o svojom živote...dnes som čítal krásny komentár...keď bol Covid tak štát daj pokoj nestaraj sa o mňa ja mám vlastný rozum nechaj ma na pokoji. Dnes keď riešime energetickú krízu tak štát rýchlo sa o mňa postaraj nech nemusím niečo preboha spraviť pre vyriešenie situácie aj ja svojím rozumom... |
true | 13.09.2022, 20:45 | #5434 | |
Quake - prečo by som mal utekať z Ruska? Ja som Slovák a bývam na Slovensku, nechcem ísť do Ruska. Veď ty choď do Ruska, nech sa páči, keď to toľko spomínaš ![]() |
true | 13.09.2022, 20:47 | #5436 | |
Balaam - no tak mi napíš konečne kde je lepšia vzorka názorov ako na facebooku a nie tá omáčka o ničom okolo toho.
Ja tu nie som šťastný? o čom to píšeš? úplne bludy. O mesiac sa mi narodí druhý syn. Šťastnejší som nikdy nebol. Stop trolling please! |
Quake | 13.09.2022, 20:50 | #5437 | |
Do Ruska ťa posielam, aby si si vyskúšal, ako funguje režim, ktorý obdivuješ. Nie natrvalo - stačí na mesiac. Ja na Slovensko nenadávam ako ty. Samozrejme, nefungujú tu mnohé veci, ale oproti Rusku sme v slobode a demokracii oveľa ďalej. A keď si vyskúšaš, ako to funguje tam, možno si začneš vážiť to, čo máš tu na Slovensku. |
Balaam | 13.09.2022, 20:59 | #5439 | |
Facebook nie je vzorka keďže je to u nás primárne dezinformacna sieť....všetci očko už sú mŕtvy,majú čipy,vysielajú bluetooth,ovládajú ich 5g vysielače atď..šťastný tu byť nemôžeš, lebo čokoľvek sa deje v EU a na Slovensku je automaticky zle...preto vravím odsťahuje sa...netráp sa...načo... |
true | 13.09.2022, 21:32 | #5441 | |
bludy, bludy bludy a omáčka
3x sa ťa pýtam: kde nájdem lepšiu vzorku ako na Facebooku, na ktorom všetci dezinformujú podľa teba. |
Quake | 13.09.2022, 21:43 | #5442 | |
3 najsilnejšie krajiny v Európe v hokeji - Švédsko, Fínsko a Česko bez problémov zakázali hráčom z KHL reprezentovať. Plus ďalšie krajiny. Čo na to povieš, true? Aj tam sú blbci? ![]() |
true | 14.09.2022, 08:45 | #5443 | |
áno, sú a v CZ na čele s Hašekom ![]() tomu nevadilo zarábať milióny v NHL že? keď USA tiež viedlo vojny, ale to je iné, lebo to nie je Rusko, ja viem ![]() |
yakubu | 14.09.2022, 12:42 | #5448 | |
Počas týchto vojen kluby NHL nedostali z Washingtonu pokyn, aby ich verejne podporovali. Kluby KHL pokyn podporiť vojnu na Ukrajine dostali.
NHL je slobodná súťaž nezávislá od politiky. Jej kluby vlastnia majitelia, ktorí si na ne zarobili podnikaním. NHL si na seba zarobí. Kluby v KHL vlastnia aj oligarchovia. Svoje peniaze si niektorí nakradli vďaka spriaznenosti s režimom. KHL bola od začiatku biznisovo stratovým politickým projektom na šírenie ruského vplyvu do Európy. Dotovali ho príjmy z ropy a plynu, ktoré teraz Kremeľ používa ako zbraň. Ale hlavne – ak už niekto nechce vidieť rozdiel napríklad medzi vojnou v Afganistane proti al-Káide a dnešnou vojnou na Ukrajine, tak by mal pochopiť aspoň toľko, že v každej z vojen, v ktorých sa Spojené štáty od roku 1992 angažovali, bolo Slovensko ich oficiálnym spojencom. Na každej sa nejakým spôsobom podieľalo. Rusko nás však považuje vo vojne na Ukrajine za svojho nepriateľa a Slovensko považuje za svojho nepriateľa Rusko, podporuje Ukrajinu vojensky i politicky, pretože je to tak jednoznačne správne a pomáhame tým napadnutej krajine brániť sa pred agresorom. |
slaven | 14.09.2022, 20:32 | #5460 | |
yakubu, pekne si sa rozpisal
ja len mala poznamka osobna: Rusko nas povazuje za nepristelov preto, lebo vojensky pomahame Ukrajine, s cim ja nesuhlasim, uz davno mohol byt Mier. Ked nasa uzasna panicka na hrade vyhlasila, ze Rusi su nas nepriatel, tak sorry, je to u mna nula a nezdielam jej nazor. A este poznamka: taktiez nesuhlasim s tym ze sme sa podielali na vojnach USA, napr. ked bombardovali Juholaviu, ten zmrd Dzurinda a jeho vlada povolili prelety lietadiet, to je presne to ako sme sa podielali na tom a je mi z toho na vracanie a myslim, ze vacsine obyvatelov Slovenska tiez. Jedine pozitivum je to, ze neuznavame Kosovo. Takze tu je ten rozdiel medzi nazormi, ty povazujes iste veci za spravne, ja nie. Stavim sa s Tebou chlape, ze kebyze sa spravilo referendum, viac ako 50% by nesuhlasilo s vojenskom pomocou Ukrajine. Takze tak. Samozrejme take referendum by ti hore neschvalili, lebo nepasuje. |
yakubu | 15.09.2022, 10:05 | #5473 | |
Sorry, s Tvojim názorom nesúhlasím, že ak by sa nepomáhalo vojensky Ukrajine, mohol byť mier. Ten malý posahanec v Kremli totiž neskutočne túži obnoviť časy Sovietskeho zväzu, on by vo svojej túžbe pokračoval ďalej, po pobaltských štátoch by zaútočil aj na Slovensko. Všetci môžete byť Ukrajine vďační zato čo robí a že sa nevzdala, že hrdinsky bráni svoju zem pred agresorom, lebo chce byť slobodná a nie podrobená. |
slaven | 15.09.2022, 19:48 | #5516 | |
je to OK, mame rozdielne nazory
s tou vojnou mam uplne iny a vobec si nemyslim, aby Putin mal chut zautocit na Slovensko nevidim na to ziaden dovod, sme v NATO, nedeju sa tu ziadne svinstva ako sa diali na Ukrajine, tak ja neviem. Ale OK, ty si myslis pravy opak. |
Balaam | 13.09.2022, 17:55 | #2125 |
Britské spravodajské služby odhalili, že prestížna ruská 1. gardová tanková armáda bola zničená. Táto špičková jednotka je najväčšou jednotkou, ktorú Rusko stratilo od druhej svetovej vojny. Informácie sa vyvíjajú, ale počet zajatých RU jednotiek sa môže pohybovať v desiatkach tisíc
Hmmm to spolu s inými správami už vypadá na poriadny "prúser".....ešte tomu dám pár hodín na potvrdenie a veľa ľudí bude asi prekvapených .. |
slaven | 13.09.2022, 12:39 | #2123 |
v Nemecku ![]() Link YouTube video ma to pobavilo, jaky bol nasraty a hladny a najlepsie na konci, nechal auto na benzinke a siel domov, sral na to ![]() |
slaven | 13.09.2022, 12:40 | #5417 | |
ale dobre to povedal, ze ty si otrokom auta, nie naopak
a ze ano, mozno to je hudba buducnosti, ale urcite nie sucasnosti akoze ked mas dom a doma si to v noci nabijas a jazdis len kratke vzdialenosti, OK, ale inak je to chujovina |
Balaam | 13.09.2022, 12:58 | #5418 | |
tak tak, je to s pohľadu "klasických" aút ešte stále nová technológia ktorá má limity a či to bude budúcnosť? no to ani srnka netuší...každá nová technológia je zatracovaná, niektorá právom iná sa ukázala ako prelomová...uvidíme...vždy si spomeniem na prvý Iphone koľko smiechu a kritiky si vyslúžil a kde sme dnes,,,,a to nehovorím o Ipade,,,prerastený telefón a zrazu ho vyrábal každý ![]() |
Quake | 12.09.2022, 22:06 | #2121 |
Videl som už všeličo, ale takýto kolaps jednej armády, to sa len tak nevidí. ![]() Zelensky absolútny frajer. ![]() |
yyyy | 12.09.2022, 23:07 | #5409 | |
aj Napoleon aj wermacht ti to potvrdia /aj oni boli frajeri/ ![]() |
Quake | 13.09.2022, 02:09 | #5410 | |
Volodymyr Zelenský:
"Stále si myslíte, že sme jeden národ? Stále si myslíte, že nás môžete zastrašiť, zlomiť, prinútiť k ústupkom? Naozaj to nechápete Nechápete, kto sme? O čo nám ide? Dobre počúvajte: Bez plynu alebo bez vás? Bez vás. Bez svetla alebo bez vás? Bez vás. Bez vody alebo bez vás? Bez vás. Bez jedla alebo bez vás? Bez vás. Chlad, hlad, tma a smäd pre nás nie sú také desivé ako je desivé vaše priateľstvo a bratstvo. Dejiny to však upracú. A my budeme mať plyn, svetlo, vodu a jedlo... BEZ vás." ![]() Megafrajer ![]() |
Balaam | 13.09.2022, 10:03 | #5412 | |
nebyť tvrdohlavosti Hitlera a americkej pomoci Rusom dopadlo by to možno inak...ale to sú už dejiny...Každopádne platí, že momentálne Rusko totálne zlyháva.... |
indigo | 13.09.2022, 13:58 | #5419 | |
https://www.kommersant.ru/doc/5229918#id2267465
už aj rusi niečo priznávajú.... |
indigo | 13.09.2022, 15:31 | #5422 | |
88 - PVO v okne na poschodí
163 - naši policajti v Charkove |
Markuss | 12.09.2022, 21:21 | #2120 |
Tak v Európe dokonca. No super
Link na článok na doméne pravda.sk |
Markuss | 12.09.2022, 21:22 | #5407 | |
Tu originál. Tak som zvedavý kde teda áno, ak nie v Európe
https://www.wsj.com/articles/europe-manufacturers-factories-russia-gas-11662938614 |
Markuss | 12.09.2022, 21:29 | #5408 | |
WSJ píše, železo radšej dovážajú nemci z USA, je to lacnejšie ako ho vyrobiť lokálne, hliník a zinok Čína.
Automobilový priemysel beží zatiaľ na zásobách, ale ak to pôjde takto ďalej, ani sklá do áut nebudú z Európy. Tá to paráda. ![]() |
true | 12.09.2022, 14:36 | #2119 |
NACIZMU UČIA AJ DETI
- Francúzska televízia natočila niečo, čo asi nečakala. Hajlujúce Ukrajinské deti, ktoré vítajú vojakov - Neonacizmus je ideológia, ktorá je zneužívaná vrámci širších geopolitických plánov na destabilizáciu Ruska - Je to ale ten istý scenár, ktorý už poznáme. Na rozpad ZSSR a v moderných Ruských dejinách bol použitý radikálny Islam okolitých krajín. Učebnicovo bol tento postup aplikovaný aj na Ukrajine - Od umelej revolúcie a roku 2014 západné krajiny na čele s USA a Veľkou Britániou zbrojili a cvičili každoročne tisíce Ukrajincov a extrémistické batalióny, ktoré sa podieľali na zverstvách na východnej Ukrajine Link FB príspevok toto podporujete ked ste na strane Ukrajiny, proti tomuto bojuje tiez Putin. |
Markuss | 12.09.2022, 19:48 | #5406 | |
https://www.heute.at/s/nazi-taferl-auf-ukraine-suv-sorgt-in-wien-fuer-entsetzen-100227204
Tu máš čerstvé pohoršenie z rakúskej tlače, na akých ŠPZ tam dorazili |
true | 11.09.2022, 20:44 | #2118 |
VÝCHOD ŽIADA NECH NEBOMBARDUJE UKRAJINA ŠKOLY A ŠKÔLKY
- Na Ukrajine sa začal nový školský rok a s tým prichádzajú aj obrovské nástrahy, ktorým musia na východe kvôli Ukrajinskému bombardovaniu čeliť - Ruské Ministerstvo Obrany sa rozhodlo teda tento problém vyriešiť elegantne. Zverejnili presné pozície 1422 vzdelávacích zariadení v Donecku, Lugansku, Záporoží, Charkove a Chersone - Presný zoznam je verejný, dá sa k nemu dostať a Rusko ho dokonca poslalo UN, humanitárnej organizácií UN a Ukrajinskému veleniu - Viac ako 320 000 detí začalo 1. Septembra svoj školský rok a my môžeme len dúfať, že žiadne z týchto zariadení sa nestane cieľom https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/305583478_2235251346636946_558616891830763013_n... |
StanoDianiska | 12.09.2022, 09:48 | #5403 | |
Link FB príspevok |
true | 12.09.2022, 14:30 | #5404 | |
predpoklad je ten, ze tam boli UA vojaci, na 90% - suhlasis?
- reakcia na nick StanoDianiska |
StanoDianiska | 12.09.2022, 14:50 | #5405 | |
Netuším, či tam boli vojaci. Napíš tomu pánovi Dorazínovi, on sa nachádza teraz priamo v Sloviansku. Možno ti odpovie. A jeho zážitok odtiaľ: https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/rusko-bombarduje-obytne-domy_2209111813_mfk?fbclid=IwAR3psmUkDWX... "Náhodou jsme se dostali do této situace a pomáhali jsme zraněným v obytném domě. Nebyl to žádný vojenský objekt, byli tam starší lidé, kteří byli zranění, někteří v panickém šoku." "Jeli jsme do míst, která byla zasažena předtím, dokumentovat to, co se tady ve Slovjansku děje každý den a že sem padají rakety, že jsou zničeny civilní objekty - samozřejmě i vojenské, to nikdo nepopírá. Tady je město plné vojáků, takže pro Rusy je to obrovský vojenský cíl." |
Quake | 11.09.2022, 18:39 | #2117 |
https://prnt.sc/MS4D7nVLgdxE
Rusi chceli vo februári blitzkrieg. Ukrajinci im v septembri ukázali, ako na to ![]() Už pred 4 mesiacmi som tu písal, že ruská armáda je katastrofálna, skorumpovaná, zastaraná a preceňovaná. Táto vojna, keď už nič iné, aspoň ukázala reálnu silu ruskej armády. Len mi je ľúto tých obyčajných ruských vojačikov, ktorí ani nevedeli, za čo bojujú, ale museli ísť na front. Vojna je zlá. Za každých okolností. |
slaven | 10.09.2022, 22:28 | #2116 |
ked vsetko pojde takto dalej, tak o chvilu elektro auta budu jazdit za viac penazi ako klasicke spalovaky, bravo, funnguju ![]() ![]() ![]() elektro debilita EU spojena s debilitou so sankciami v priamom prenose Link na článok na doméne pravda.sk |
slaven | 10.09.2022, 22:29 | #5390 | |
"Ceny pri rýchlonabíjaní sa v Nemecku aktuálne pohybujú okolo 55 až 60 centov za kWH, v najdrahších sieťach je to 70 až 80 centov za kWH. Pri cene 60 centov vás s priemernou spotrebou 19 kWh vyjde 100 elektrických kilometrov 11,4 eura a pri cene 80 centov by to teoreticky bolo až 15,2 eura. A to sú „čísla“ plne porovnateľné s nákladmi na palivá aj pri súčasných vysokých cenách nafty a benzínu." |
true | 11.09.2022, 14:07 | #5391 | |
veľmi pekný príspevok z diskusie:
To v tejto gubernii US a EÚ ešte nikto nenabral odvahu povedať, že ceny elektriny a nafty sú umelo zvyšované na dosiahnutie cieľa ozobračiť Európanov . A tie ich analýzy nech si niekam strčia, Ropa je lacná stále, elektrinu vyrábame lacno a kupujeme 5 až 15x predraženú a tým dotujeme my najväčší žobráci EÚ aj s Čechmi tie ich tupé sankcie a ešte tupší ekodebilizmus. Celá eurokomisia aj europarlament, by mali dostať platy na úrovni najnižšej priemernej mzdy v EÚ a naraz by sa začali diať veci! Ale ako hovorí porekadlo " Sýty hladnému neverí" tak ani darmožráči v štruktúrach EÚ ani netušia ako sa ľuďom žije. A tie kusy o vojne sú len propaganda, aby im ľudia žrali zámerné ničenie životnej úrovne občanov, za čo by mali byť súdení a odsúdení. |
Balaam | 11.09.2022, 15:35 | #5392 | |
True ešte chýba Soros a bude to dokonale ...ak ti dáva ten príspevok zmysel gratulujem ... |
true | 11.09.2022, 17:08 | #5393 | |
ďakujem, Tebe to zmysel asi nedáva ale je to reálne, bohužiaľ ![]() |
Markuss | 11.09.2022, 17:24 | #5394 | |
hlavne si treba klásť otázky typu:
1. dojazd elektrického auta a rýchlosť nabíjania - možeš ísť do HR na dovolenku aj dva dni? 2. batéria/životnosť a ekologický rozmer- výroba, zdroje, likvidácia 3. infraštruktúra... keď ti v nedelu ženy zapnú rúry, práčky, už teraz niektoré trafostanice na dedinách idú do múky.... skrátka pri momentálnych poznatkoch mi to na elektro nevychádza |
Balaam | 11.09.2022, 18:01 | #5395 | |
True realne je na tom prosím ťa akože čo? Analýza z gauča s pivom v ruke už len tvrdiť že ropa je stále lacná je hodné nobelovej ceny a poprosil by som o analýzu ....nehovorím že cenotvorba el.energie nula bodov a domyslieť čo sa môže stat pri odchode z Lipskej burzy je už nad sily dotyčného ale znie to super jednoducho ...
Do Chorvátska môžeš ísť koľko chces sieť nabíjačiek je dobrá....ekologicky rozmer ? S ropou sme si tiež užili svoje a nebudeme tu rozoberať ako ekologické je prevážanie na tankeroch atď...trafostanice na to pripravené nie sú to vie každý a je to otázka do budúcnosti ...ako pri všetkom novom... |
Markuss | 11.09.2022, 19:17 | #5396 | |
https://www.autobild.de/artikel/e-auto-autobahn-reichweite-test-tempo-130-km-h-20977681.html
Kua ak pri rýchlosti 130km/h mám taký slabý dojazd, a nabijan dve hodiny, tak potom... Ale jasné, aj toto vieš najlepšie. Lebo keď vieš, že vieš, nie je o čom |
Balaam | 11.09.2022, 20:10 | #5397 | |
Do pozornosti dávam dva články, v ktorých sme sa venovali práve ceste do Chorvátska. V minulom roku sme ju absolvovali s elektromobilom Opel Mokka-e, ktorý rozhodne nepatrí medzi vozidlá určené na dlhšie trasy. Avšak cestu dlhú viac ako 500 kilometrov zvládol veľmi dobre, len s dvomi približne polhodinovými nabíjaniami.
https://www.mojelektromobil.sk/elektromobilom-na-dovolenku-do-chorvatska-v-roku-2022/ Koľko ľudí toľko chutí a možností ako testovať autá... |
Markuss | 11.09.2022, 20:20 | #5398 | |
Neviem načo to ten autobus na viac ako 30-tich vozidlách testoval.
Príde jedna recenzia na promo stránke elektromobilov a je to v kybli. Je jasné, že nabíjačky sú všade po ceste a na počkanie vvolne.... A to sa potom vysmievaj ľuďom, čo postuju články z aeronetu... |
Markuss | 11.09.2022, 20:24 | #5399 | |
Autobild |
true | 11.09.2022, 20:30 | #5400 | |
Balaam ten clanok je hovoris o Opel Mokka a vsade v nom su fotky Tesly.
to je nejaky vtip? vies kolko sa caka na nabijanie na hlavnych tahoch? ci si naozaj myslis, ze prides na nabijacku a hned nabijas? wake up |
Balaam | 11.09.2022, 20:44 | #5401 | |
Dve prestávky a cesta niečo nad 500 km znamená priemerné dojazd 200km....čiže presne to isté čo testovali...a že si dáš pol hodku oddych,kávu je katastrofa uznávam...nabíjať môžeš na veľkom množstve miest a je to tam fajn popísané....samozrejme že to má svoje limity ...ale s tým to kupuješ... |
Balaam | 11.09.2022, 20:52 | #5402 | |
True prosím ťa ako čítaš články na internete ? Nadpis je elektromobilom do Chorvátska v roku 2022...po prvom odstavci sú hneď dva prekliky na články prvý o jazde s Opel Mokka e a v druhom kadiaľ ísť a ako nabíjať...samozrejme ma to svoje limity tá technológia je nová...nemôžeš to porovnávať s klasickými autami čo sú s nami už viac ako 100 rokov preboha...keby ľudia uvažovali ako vy tak tu máme tak maximálne ešte pevnú linku veď mobil je blbosť... |
majka | 10.09.2022, 18:26 | #2115 |
Nejlepší ruský komentář na jejich webu.
Něco ve smyslu: "Měli jsme se na nějakou Ukrajinu vyprdnout, co z ní máme, ať se tam nacisti vymlátí sami mezi sebou. Měli jsme zničit rovnou USA, bez jejich velení by se zhroutili všichni imperialisté" Ti rusáci jsou prostě boží |
simsala | 10.09.2022, 18:50 | #5387 | |
zdroj diskusia idnes.cz, vlastný názor by nebol? |
admin | 10.09.2022, 14:12 | #2114 |
majka Reaguj na príspevok | 10.09.2022, 11:54 | “ Bosnianski futbalisti Edin Džeko a Miralem Pjanić odmietli reprezentovať svoju krajinu v prípravnom zápase proti Rusku. „Som proti tomu, aby sa hral tento zápas, pokiaľ budú zomierať nevinní ľudia. Vždy som výlučne za mier a v týchto ťažkých časoch chcem byť solidárny s obyvateľmi Ukrajiny,“ povedal útočník Interu Miláno.”.. Redbul 10.09.2022, 13:04 | Mna do toho nic na tejto stranke ![]() ![]() ![]() Markuss 10.09.2022, 13:15 | majka ako správny tipér nevynechá ani spoločenský rozmer takejto udalosti. Aj v tipovaní sa mu darí http://nasetipy.com/detailne-statistiky.php? meno=majka Redbul 10.09.2022, 13:15 | To nikdy neskonci.Ukrajinci budu musiet ustupit,dat co pozaduju rusi.Inak to nikdy neskonci.A to naozaj ja som clovek,ktory nema rad nasilie.Moj subjektivny pohlad nato ![]() Redbul 10.09.2022, 13:20 | A keby tomu stvacovi Zelenskemu zalezalo na ludoch,tak uz davno ustupi.Ako chces bojovat proti jadrovej velmoci. ![]() ![]() Redbul 10.09.2022, 13:41 | A tiez sa ospravedlnujem,ze tu mudrujem.Detaelne nerozumiem tomu konfliktu.Ale objektivny clovek toho ma dost a da sancu aj tomu co je vnimani negativnom svetle.Tak snad nejaky dovod tam bol.Uz len to,ako im tam zabijali rusku mensinu.Ale odsudzujem ten komflikt.Ale to sa uz neda pocuvat ta kampan proti Rusku ![]() |
admin | 10.09.2022, 13:56 | #2113 |
s nickom Caciky sme sa rozlucili.
3x bol pozorneny na porusovanie pravidiel - sral na to, tak skoncil. |
Quake | 10.09.2022, 11:43 | #2112 |
https://prnt.sc/sz8QW_QWLjvK
Treba si brať, čo je tvoje (oslobodený Kupjansk). Za 4 dni oslobodili Ukrajinci viac územia, ako Rusi za 3 mesiace dobýjali. Zrazu sa ukázalo, kde sú všetky zbrane, ktoré posiela Západ a momentálne útočia top elitné ukrajinské jednotky v plnej výzbroji. Rusi ani nestíhajú evakuovať, ruských zajatcov už ani je kam dávať. Normálne pri úteku nechávajú plné sklady munície alebo ťažkej techniky. Ono to je tak, keď sa drbeš na územie, ktoré ti nepatrí ![]() |
ALKAPERONE | 09.09.2022, 23:03 | #2111 |
https://www.warwickshire.gov.uk/images/HerMajestyTheQueen.jpg
uz je v nebi babka |
Markuss | 10.09.2022, 11:46 | #5386 | |
https://i.postimg.cc/cJ2Kdwx7/IMG-20220910-090949-375.jpg |
Balaam | 09.09.2022, 20:25 | #2110 |
Link na príspevok na doméne X.com Ak sa toto v najbližších hodinách potvrdí,tak to je pre Rusko čistá katastrofa... |
ALKAPERONE | 09.09.2022, 23:02 | #5384 | |
katastrofa je ako vyzera paris, londyn atd, tuna v uk staci vypadok el. energie na 2 dni a rabovanie moze zacat, mozu moskvu zbombardovat aj zajtra, katastrofa to nebude |
Balaam | 09.09.2022, 16:06 | #2109 |
Link na príspevok na doméne X.com Taktické zarovnávání bojových línií a trik v jednom, způsobil, že RUS nechávaji v Charkovské oblasti spoustu munice a vybavení... UA získala cennou trofej - velitelský a štábní vůz R-149AKSH-1 včetně kódů a klíčů. To nejlepší co mají na poli komunikace a velení. Již míří do USA. Hmmm to asi vniekto opäť vypadne z okna alebo niekomu praskne cievka.... |
Quake | 09.09.2022, 16:17 | #5367 | |
Ten kolaps ruského velenia je fakt rýchly. A to ich sekaju Ukrajinci - s obrovskou spravodajskou podporou USA. |
Balaam | 09.09.2022, 17:11 | #5369 | |
Ešte je veľmi skoro robiť dáke oslavné závery toto bolo len ako zaujímavosť...je tam ešte veľa faktorov ktoré z tohto celého môže spraviť len boj kde UA stratí dobyté a morálka je vybavená... |
Quake | 09.09.2022, 17:18 | #5370 | |
Stačí si pozrieť timeline, ako získavali územia Rusi a ako ich berú naspäť Ukrajinci. Pomer mŕtvych vojakov a pomer zničenej techniky je jasne v neprospech Ruska. Rusko absolútne netuší, ako viesť modernú vojnu. Toto tvrdím od marca. |
Balaam | 09.09.2022, 17:20 | #5371 | |
Ako tá rýchlosť je šialená to sa baviť nebudeme ale dôležité je to aj udržať ..ako techniku majú super |
Caciky | 09.09.2022, 20:16 | #5373 | |
nagyovi cocotkovia ozili...............quake si slubil ze tvoj roi bude na vysokej urovni a si uz treti mesiac beznadejne posledny- o tom druhom ciciakovi ani nehovorim je to plonkac tipovaci ktory sa tu len odbavuje z politikou ................. ![]() ![]() ![]() |
Balaam | 09.09.2022, 20:36 | #5375 | |
Ako je mi ľúto že tvoji favoriti dostávajú strašne na hubu momentálne,ale sklameme ťa môj začiatok tu na stránke bol v roku 2012....ale to ty nemôžeš ani len tušiť...keď slaven ale markuss prezradia môj pôvodný nick kľudne sa ti tu pod ním prihlásim...minimálne slaven by mohol vedieť čo som hrával.. |
hansus82 | 09.09.2022, 20:46 | #5376 | |
Balaam... štýlom vyjadrovania sa mi pripomínaš jediného užívateľa, mal veľmo široký chribeeeeeeeeeeeeeeeeet ![]() ![]() |
Balaam | 09.09.2022, 20:48 | #5377 | |
No skús ![]() ![]() ![]() |
Quake | 09.09.2022, 20:50 | #5378 | |
Aj ja ťa ľúbim caciku. ![]() |
Balaam | 09.09.2022, 20:56 | #5379 | |
hansus82 nie dske nie som ![]() ![]() |
hansus82 | 09.09.2022, 21:25 | #5381 | |
spiska nova ves? |
petert22 | 09.09.2022, 22:27 | #5383 | |
Tvoj povodny nick zacinal na M ? ![]() |
Balaam | 10.09.2022, 07:49 | #5385 | |
Predpokladám že máme víťaza ![]() ![]() |
petert22 | 10.09.2022, 19:33 | #5388 | |
Ak koncil na S, tak ano ![]() |
Balaam | 10.09.2022, 20:23 | #5389 | |
Presne tak ![]() ![]() |
Caciky | 09.09.2022, 14:57 | #2108 |
sudruh FICO............pametame![]() https://necenzurovane.net/15/ficovci.html |
Caciky | 09.09.2022, 10:51 | #2107 |
https://www.newsweek.com/alaska-ours-billboards-appear-russia-after-threat-reclaim-state-1722761 |
Quake | 09.09.2022, 10:38 | #2106 |
1,67 za liter benzínu. Už sa mi ani nechce rátať, koľké zníženie v poradí. A pokračuje to aj v septembri. Hľadám tie ceny vysoko nad 2 eurá, pomaly že nie 4 eurá, ktorými tu v júni strašili študovaní diletanti, hľadám, hľadám a nič...![]() A ked už máme tie dobré správy, Ukrajinci získavajú až prekvapivo rýchlo naspäť obsadené územia ruskými smradmi, celkom kvalitne ich tak sekajú, tie počty mŕtvych ruských vojakov su fakt obrovské. Konzervatívne odhady cez 55 tisíc, reálne odhady až k 90 tisíc. Bravó Vladimir Vladimirovič, si megafrajer, nože skús zavolať Kim čong ujovi, či ti nepošle nejakých voľných vojačikov... ![]() |
Caciky | 09.09.2022, 10:52 | #5362 | |
ked tankujes na benzinke podporujes putinovu vojnu na ukrajine........
ze sa nehanbis ![]() ![]() ![]() |
true | 09.09.2022, 11:43 | #5364 | |
Quake - do EU este tecie ropa z Ruska a je jej dost - preco by ceny mali byt tak vysoke?
Uz to ze stoji 1,7 benzin je nezmysel ! Vies kolko na tom Putin zaraba? |
Quake | 09.09.2022, 16:15 | #5366 | |
Ja sa úplne hanbím, caciku, preto jazdím na bicykli ![]() Treba chápať suvislosti, ten prechod od ruskej ropy a plynu sa nedá spraviť zo dňa na deň. Ale dá sa. A že to bude fungovať, tvrdím uz niekoľko mesiacov. Fakty, čísla, grafy. |
true | 09.09.2022, 19:57 | #5372 | |
takze ta cena nebude vyssia hovoris hej? ked ti kokoti sa odstrihnu od Ruskej ropy |
slaven | 08.09.2022, 19:55 | #2105 |
Kralovna zomrela ... no na chvilu vojna pojde prec z tituliek ![]() |
Caciky | 09.09.2022, 10:32 | #5361 | |
dufam ze nedaju 3 dnovy statny smutok![]() |
yyyy | 09.09.2022, 11:09 | #5363 | |
po brexite nič zaujímavé pre občana EU |
Caciky | 09.09.2022, 14:36 | #5365 | |
https://uploads.disquscdn.com/images/14249cbade1128456a9ac5f8c78b21a791efc56661118244eea04936c565585...![]() |
Caciky | 09.09.2022, 17:11 | #5368 | |
https://www.teraz.sk/zahranicie/v-brazilii-vyhlasili-trojdnovy-smut/659313-clanok.html![]() |
Markuss | 08.09.2022, 18:39 | #2104 |
Tu ešte k tým špitálom, tri dni delay
Link na článok na doméne pravda.sk |
Caciky | 08.09.2022, 15:16 | #2103 |
Link YouTube video![]() |
Quake | 08.09.2022, 14:51 | #2102 |
Link FB príspevok Celkom fajn správy. V kombinácii s tým, ako ruskí smradi (pardon osloboditelia) dostavaju na chrap od Ukrajincov, je to snaď dôvod na opatrný optimizmus. Menej počúvať strašiakov a viac skutočných analytikov a odbornikov ![]() |
Ciernokoseliar | 08.09.2022, 16:52 | #5360 | |
atakych,ako bol trebars Sabaka?![]() |
Balaam | 08.09.2022, 12:56 | #2100 |
Link na príspevok na doméne X.com Maďarská vláda nariaďuje zníženie spotreby plynu o 25% vo všetkých štátnych inštitúciách a spoločnostiach. Maximálna teplota bude 19 , stupňov... Hmm to mi nejak nevychádza nemaju náhodou lacný plyn? Teraz ozaj neviem |
Caciky | 08.09.2022, 13:06 | #5351 | |
v sobotu na ta3 expert hovoril , ze minister hospodarstva mal sadat do auta a smer Budapest...............uisetrim 25 percent a predam Slovakom +Srbom atd....
a v Januari budu ake ceny ![]() |
Balaam | 08.09.2022, 13:10 | #5352 | |
hmmm takže vlastných ľudí necháš "mrznúť" aby si predal Slovákom, Srbom atď...hmmm takže keď to spravíme u nás, tak vlastne sme v pohode a zdržovanie nemusí byť veď tých 25% vlastne nepotrebujeme spáliť a sme v pohode...hmmm zaujímavá myšlienka.... |
Caciky | 08.09.2022, 13:30 | #5354 | |
19 stupnov- Mrznut![]() ![]() ![]() |
Balaam | 08.09.2022, 14:15 | #5356 | |
Úprimne? kľudne si toto vlákno ulož, lebo keď príde tento "nápad" ku nám, to sa tu spustí iná zábava
|
Caciky | 08.09.2022, 15:03 | #5358 | |
este si tahal Kacera ked u nas v kosiciach isla tepla voda v stredu+sobotu osvetlenie kazda 5 lampa uholne prazdniny 3 tyzdne a ine perly![]() |
Balaam | 08.09.2022, 15:09 | #5359 | |
odvážne slová, gratulujem ![]() |
Markuss | 07.09.2022, 21:23 | #2099 |
Libra na historickom minime voči Doláru, najnižšie od r. 1985
https://www.bbc.com/news/business-62817391 |
true | 07.09.2022, 21:38 | #5348 | |
a niečo z druhej strany
https://www.google.com/finance/quote/EUR-RUB?sa=X&ved=2ahUKEwjVqJe9tYP6AhV8SPEDHcSlCdcQmY0JegQIDBAb&... |
Balaam | 07.09.2022, 22:27 | #5350 | |
Libra pôjde ešte nižšie ... len stačí pozrieť graf a dosť neskoro si to novinári všimli....
prakticky od januára sú na hodnotách roku 1985...ako zaujímavé bude či sa to dostane na dno to je na 1.080 ... https://www.investing.com/currencies/gbp-usd true kurz RUB sa nedá absolútne brať do úvahy keďže.... Hneď po začiatku znehodnocovania Rubľa reagovala centrálna banka Ruska tradičnými nástrojmi, ktorými by reagovala akákoľvek iná centrálna banka, keby sa začali výpredaje jej meny. Zvýšila základnú úrokovú sadzbu z 9,5 na 20%, čím chcela zabrániť tzv. runu na banky a samozrejme pre istotu zavrela moskovskú burzu na najdlhšie obdobie od jej vzniku. Rovnako postupne prišli v spolupráci s vládou ďalšie obmedzenia. Ruské firmy musia 80% svojej zahraničnej meny – ktorú za obchod obdržia – zameniť za rubeľ a pravdepodobne zamenia aj zvyšok, keďže obchodovanie dolárov a eur je v Rusku teraz celkom problematické. https://ekonomialudskourecou.sk/rubel-posilnuje-preco-funguju-vobec-sankcie/ |
true | 07.09.2022, 21:14 | #2098 |
Fungujú ![]() ![]() ![]() Link na článok na doméne pravda.sk |
Balaam | 07.09.2022, 20:06 | #2096 |
Link na príspevok na doméne X.com Dlhé,výborne čítanie ohľadne plynu...s kľudom si pozrieť profil chalana čo to píše,aby to nebolo brane ako niekomu sa snívalo tak napísal ..v skratke Chviíľu budú hroziť a potom to opäť pustia..musia... A viete preco? Presmerovanie toku plynu na východ je proces,ktorý bude trvať desaťročie a bude stáť stovky miliárd ...a to že vyvážajú skvapalnený plyn na tom nič nezmení...dlhé ale perfektne vysvetlené... |
true | 07.09.2022, 20:00 | #2095 |
UKRAJINSKÁ ZÁBAVA, KTORÁ ZABÍJA...
- V Černihive na zbraňovej výstave spustilo dieťa zle upravené RPG-18, čoho následkom je 8 obetí... 4 deti, 1 v kritickom stave a 4 dospelí - Nie je nič dôležitejšie ako v krajine, kde prebieha "najhorší konflikt od druhej svetovej" robiť prehliadku zbraní a munície |
Balaam | 07.09.2022, 20:12 | #5341 | |
https://www.dailymail.co.uk/news/article-11180843/Ten-year-old-boy-blasts-Ukrainian-funfair-RPG-allo... Akosi ti to nesedí ...ale ok ![]() |
true | 07.09.2022, 20:36 | #5344 | |
naozaj jebnuty clovek musel dat nabitu zbran dietatu ![]() |
Balaam | 07.09.2022, 20:52 | #5345 | |
to áno sú to konkrétny vojaci ktorých zatkli...ako to nerospurujem...ja píšem že ti to nesedí, lebo tam mŕtvy neboli, tažko zranený to áno...takže 8 obetí ani z rýchlika.... |
Markuss | 07.09.2022, 18:04 | #2094 |
Tu k tým špitálom do včera. Cena aj Washington post:
https://www.washingtonpost.com/world/2022/09/07/ukraine-kherson-offensive-casualties-ammunition/ |
<< < 522 | 523 | 524 | 525 | 526 | 527 | 528 | 529 | 530 | 531 > >> |