POLITICKÁ DISKUSIA
Markuss
|
29.09.2022, 13:37 | #2250
|
sú konsekvetní:
Link na článok na doméne pravda.sk e-vpustia-ruskych-hokejistov-do-ceska/?utm_source=pravda&utm_medium=hp -box&utm_campaign=shp_bleskove_spravy
|
|
|
|
admin
|
29.09.2022, 20:28 | #5973
|
|
z hlavnej diskusie:
---------------
marecek75 29.09.2022, 15:51
Nerozumiem vyrazu konsekvetni... dakujem za vysvetlenie.
|
|
|
Markuss
|
30.09.2022, 10:43 | #5992
|
|
jednoducho doslední
|
|
|
|
slaven
|
29.09.2022, 12:58 | #5958
|
|
ale v diskusii aj normalne nazory, najviac sa mi paci tento:
"Orbánovi voľby vyhrali nezmysly"...ako je to možné, že už štvrtý krát za sebou a ústavnou väčšinou. Aj vtedy, keď nebola vojna, ani kríza a ani inflácia. To nikoho nezaujíma? Bol by som rád, keby tie opatrenia, ktoré Orbán zaviedol v Maďarsku - pohonné hmoty, DPH na potraviny, dôchodcovia, pomoc rodinám a firmám, naši debili zaviedli aj u nás. A vôbec ma nezaujíma štýl vládnutia, ale dopad na ľudí. A už vôbec nie nejaký politológ, ktorý nezodpovedá za nič.
|
|
|
Markuss
|
29.09.2022, 13:05 | #5961
|
|
nehaj tak. slepému svetlo na konci tunela neukazuj
|
|
|
Balaam
|
29.09.2022, 13:50 | #5964
|
|
povieme si tak o pol roka...
|
|
|
Balaam
|
29.09.2022, 14:10 | #5966
|
|
Tak to som bol ešte optimista nech sa páči :
https://444.hu/2022/09/29/csodkozeli-tuneteket-produkal-a-magyar-gazdasag
Vláda okrem toho nariadila zmrazenie platieb, čo znamená, že automaticky sa budú vyplácať platy, dôchodky, verejné školstvo, vysokoškolské vzdelávanie, sociálne, zdravotné a verejné výdavky, ako aj platby programov EÚ v rokoch 2014-2020. , ale všetky ostatné platby vyžadujú povolenie ministra financií.
Toto spolu vyzerá naozaj zle. "Firma pristupuje k takémuto opatreniu, keď má platobné ťažkosti, ale normálne fungujúci štát sa takto rozhodnúť nemôže. Ja som optimista, takže si nemyslím, že problém je naozaj taký veľký, pretože koncom augusta tam bolo na účte štátnej pokladnice viac ako 2 000 miliárd HUF a nepodarilo sa ho vypredať za mesiac,“ napísal Csaba László Népszavovi. Podľa bývalého ministra financií, ak je neporiadok naozaj taký veľký, radí vláde, aby sa obrátila na Medzinárodný menový fond (MMF) a požiadala o finančnú pomoc.
|
|
|
slaven
|
29.09.2022, 14:19 | #5967
|
|
OK chlape, o pol roka uvidime
|
|
|
Balaam
|
29.09.2022, 14:28 | #5968
|
|
Nemusíš čakať pol roka prečítaj si príspevok a článok vyššie ..majú väčší problém ...už teraz...
|
|
|
slaven
|
29.09.2022, 20:26 | #5972
|
|
ja si pockam, co mi povedia znami radsej
|
|
|
Balaam
|
29.09.2022, 21:04 | #5977
|
|
A na čo chces čakať? Veď to je jednoduché, sankcie a zlá EU nič iné...ešte som zabudol Soros...
|
|
Markuss
|
29.09.2022, 08:35 | #2248
|
naozaj... ked tu citam tie zdroje, plus odborníkov tipu Hirman, ozaj sa neoplatí na túto tému....
|
|
|
slaven
|
29.09.2022, 08:59 | #5952
|
|
prave som to Stanovi napisal. Odkazovat sa na tychto ludi neschopnych, co potapaju nasu ekonomiku je silna kava.
|
|
|
Balaam
|
29.09.2022, 12:05 | #5954
|
|
Vyštudoval ťažbu ropy a plynu.
Pôsobil ako manažér a člen riadiacich orgánov niekoľkých slovenských energetických spoločností a v Slovenskej inovačnej a energetickej agentúre.
Riadil projektový tím projektu energetickej efektívnosti ELENA financovaného EIB na VÚC v Prešove.
Bol externým poradcom pre energetiku ministra zahraničných vecí Miroslava Lajčáka a premiérky Ivety Radičovej a ako expert pre energetiku členom tímu poradcov ukrajinského premiéra Volodymyra Hrojsmana.
Pôsobil v týždenníku Trend a pravidelne publikuje o energetike a otázkach medzinárodnej bezpečnosti.
Je členom Správnej rady SFPA.
no ak nie je toto odborník na energetiku tak už neviem....asi by bol najlepší Žiga....jaj vlastne už viem čo je problém...postoj k Rusku ...
|
|
|
slaven
|
29.09.2022, 12:24 | #5955
|
|
takze studovany a on povie, ze berieme teraz lacnejsi plyn ci ropu ako z Ruska, tak?
|
|
|
Balaam
|
29.09.2022, 12:34 | #5956
|
|
A ty vieš za koľko berieme od Rusov??? No super...
|
|
|
slaven
|
29.09.2022, 12:43 | #5957
|
|
nie, ja neviem, on by mal, vsakze a mal by vediet aj za kolko sa bralo pred debilnymi sankciami
|
|
|
Balaam
|
29.09.2022, 13:00 | #5959
|
|
jaj takže nevieš, ale vieš aká je cena lebo podľa teba je plyn od rusov lacnejší ako berieme teraz...super...
|
|
|
Markuss
|
29.09.2022, 13:04 | #5960
|
|
I am sorry, ale chciet od cloveka, ktorý bol na výplatnej p8ske SFPA aby povedal nieco pozitívne o Rusku... z tejto aktivistickej mimovládnej treťosektorovej žumpy nič dobré nevyplávalo... možme sa pozrieť na najvyššie miesta. Naď, Kolíková, čaputová.
jedna bieda.
Tak ako to poveali na ministerstve vnútra, dopravy, atd, ked ich kritizovali za výber. "Jediným kritériom výberu je cena". A tá je dnes iná ako to bolo, kým bol u nás plyn len ruský
|
|
|
slaven
|
29.09.2022, 13:23 | #5962
|
|
Balaam, podla mna ti ludia poviedia HOCICO, len aby podporili tie debilne veci , ktore sa deju.
Toto je moj nazor. ja naozaj necakam, aby niekto z tejto bandy povedal nieco conie je vseobecne znama pravda a nic len pravda.
Takze ano, podla mna je plyn od Rusov (existujuca infrastruktura) lacnejsi ako nejaky iny dovezeny na lodiach a neviem este aky. Presvedc ma o opaku.
|
|
|
Markuss
|
29.09.2022, 13:32 | #5963
|
|
staci sa opytat v Dusle....
|
|
|
Balaam
|
29.09.2022, 13:59 | #5965
|
|
Z úst politikov i predstaviteľov Slovenského plynárenského priemyslu (SPP) opakovane zaznievalo, že Gazprom je spoľahlivý partner, ktorý ponúka najlepšie podmienky vrátane ceny.
Udalosti ostatných dní tézu o spoľahlivosti vyvrátili. A teória najlepších podmienok a najnižšej ceny platí, kým nie sú prázdne rúry.
rok 2009...žiadne sankcie, žiadna vojna...
|
|
Quake
|
28.09.2022, 23:29 | #2247
|
https://prnt.sc/v7GDCHSlOS-c
RUSKÝ PLYN UŽ V EURÓPE SKORO NIKOHO NEZAUJÍMA
Takto pred rokom dodávali 4 ruské plynovody do Európy 40 zo 100 kubických metrov plynu. Minulý týždeň tento rok to bolo 5 krát menej. Ruských už je len 8 zo 100 kubíkov.
Nordstreamy I. a II. sú na nule už mesiac. Yamal je na nule už pol roka. Drobných 70 miliónov kubíkov denne tečie cez Transgas a cez Turkstream. To je z dennej jednej miliardy m3 skutočne mizivé percento a dnes aj Alžírsko dodáva viac.
V rokoch 2015 až 2020 bol podiel ruského plynu na importe aj 43%, za pár týždňov to bude 4%+3% = 7%. A možno aj menej.
Dôležité je, že celkové dodávky sú do Európy vysoké, existuje prísľub ešte vyšších, lebo sa otvoril plynovod z Nórska do Poľska a otvorí sa niekoľko LNG terminálov.
(Dáta bez pátosu)
|
|
|
|
RUTY
|
29.09.2022, 07:25 | #5948
|
|
Škoda komentovať tie jeho ko.otiny, však bude, ale drahší z tretích krajín, sa teším jak malé decko na cecku.
|
|
|
StanoDianiska
|
29.09.2022, 07:41 | #5949
|
|
Link na článok na doméne aktuality.sk
"Podľa Hirmana je však lacný ruský plyn obrovský mýtus, pretože aj aktuálne dodávaný plyn je drahší ako je nákup na trhoch."
|
|
|
slaven
|
29.09.2022, 08:58 | #5951
|
|
Stano, sorry, ale tymto "odbornikom" co mame na ministerstve este niekto naozaj veri? Akoze sorry. Pre mna su to uplne bludy.
|
|
true
|
28.09.2022, 22:12 | #2246
|
Takže Rusko si po novom zničilo vlastný Nord Stream aby z neho nemohli mať peniaze
Presne to isté Rusko o ktorom sme denne čítali, že bez predávania plynu Európe vykrváca si zničilo svoj najväčší zdroj príjmu
Toto už je na úrovni "Rusko ostreľuje vlastné jednotky v Záporožskej elektrární"
|
|
|
|
slaven
|
29.09.2022, 12:04 | #5953
|
|
3 fotky ktore mi prisli k tomu s popisom
https://ibb.co/bsKMvTp
https://ibb.co/zZp9LM8
https://ibb.co/hcG82C1
---------------------
To je Tracker, tak ako vieš lietadlá zistiť. Tá loď tam bola pár dní predtým.
Keď mala každá explózia hodnotu 100kg TNT, tak to tam potápač v ruksaku nepriniesol.
US ale aj UK majú svojich navy seals, ktorí sú špecializovaní na takéto ponory. Rovnako na tú loď vojde aj mini ponorka.
Baltské more je veľmi plytké na to, aby tam Rusi nepozorovane nejakú ponorku poslali.
Všetko je vidno, tam sa nič sonarom neschova
|
|
Markuss
|
28.09.2022, 20:01 | #2245
|
Aha. ja som myslel, ze Putin tú ropu aj plyn používa ako zbraň. teraz čítam, že tá cena s tým dianím a činmi Ruska absolútne nekoreluje.
No kua tak aj tá Ursula si musí precítat u nás na portáli 
a aj v N-ku by mali
|
|
Quake
|
28.09.2022, 18:41 | #2244
|
https://prnt.sc/VAMy38q_G9MK
https://prnt.sc/dxDSlrwaWwmi
Na prvom obrázku je infografika, čo tvorí cenu benzínu. Ak klesne cena za barel, klesne aj cena za benzín, ale nie v rovnakom pomere, keďže výrobné náklady tvoria len tretinu výslednej ceny. Hlavnú časť ceny tvoria iné položky, ktoré sú ovplyvňované predovšetkým daňovým zaťažením štátu a infláciou.
Na druhom obrázku je rast inflácie za posledné mesiace. Stačí sa pozrieť, aká bola inflácia v januári 2022 - teda pred vojnou. Benzín stál už na konci januára cez 1,5 eur za liter. A to ešte neexistoval žiadny vojenský konflikt, neboli žiadne sankcie z EÚ. Teraz stojí benzín 1,64 eur. Skoro identická cena ako pred vojnou. Za rast cien teda nemôžu sankcie, ako to tu prezentujú "experti" z gauča. Tie ceny by rástli, aj keby Putin nikoho nenapadol...
|
|
|
Quake
|
28.09.2022, 18:42 | #5942
|
|
#2241
verím Ruty, že je to zrozumiteľne vysvetlené, prečo, keď ceny ropy sú na svojch starých hodnotách, nie je na svojej starej cene aj benzín či nafta.
|
|
|
slaven
|
28.09.2022, 20:44 | #5943
|
|
Quake, len taka mala otazka k tomu co si napisal: Takze podla Teba inflacia, ktora sla brutalne hore vobec nesuvisi s vojnou a so sankciami?
Lebo z toho co si napisal to tak vyzera. Ja len nech to potvrdis.
|
|
|
Quake
|
28.09.2022, 20:55 | #5944
|
|
slaven - január 2021 bola inflácia na úrovni cca 1%. Za rok vystúpila na cca 9%. Počas roka 2021 nebola žiadna vojna. Ako teda môže súvisieť prudký rast inflácie s vojnou? Veď konflikt začal na konci februára 2022. To, že vojna tlmí klesanie inflácie a vyvoláva tlak a neistotu, je samozrejme niečo úplne iné, ak by nebola vojna, inflácia by stagnovala na úrovni možno 8% a do roka by bola znova na 2-3%. Ale vojna dvojcifernú infláciu udržuje. Ale priamo ju nevyvolala.
|
|
|
slaven
|
28.09.2022, 20:58 | #5945
|
|
prave teraz v telke bolo, ze kvoli vysokemu zvyseniu cien energii v roku 2023 inflacia pojde az na 20%
ked toto nie je vysledkom tych sialenosti co sa deju, tak ja neviem.
|
|
|
Quake
|
28.09.2022, 21:05 | #5946
|
|
Prudký rast inflácie ale nezačala vojna alebo sankcie. Začala to pandémia, nezmyselné správanie centrálnych bánk a megalacné peniaze, ničím nekryté. Vojna toto tempo len zrýchlila. Prognózy sú samozrejme čierne, ale dnes takmer nikto nevie, ako to bude pokračovať. Ešte v júni prognózovala NBS 11% infláciu, dnes od 18 do 22%.
|
|
|
yyyy
|
28.09.2022, 12:16 | #2242
|
sankcie fungujú
copy:Tohtoročné celkové straty britskej meny sa tak vyšplhali na 21 percent. Euro, pre porovnanie, sa za rovnaké obdobie voči doláru oslabilo o asi 15 percent.
strýko Sam si medlí ruky radosťou a preto Slama Ukravína
|
|
|
|
Balaam
|
28.09.2022, 12:41 | #5939
|
|
až na to že to USA vôbec nepomáha, ale to je v pohode...alebo FED nevie čo robí, keď úroky tlačí stále značne hore...čo samozrejme všetci nadšene "vítajú"....
|
|
RUTY
|
28.09.2022, 09:39 | #2241
|
Najväčší krčmový analytik tu písal, že ropa spadla na cenu pred vojnou a bol som dnes tankovať a diesel 1.76, však pred vojnou stal okolo 1.5. Kua však fungujú 
|
|
|
|
true
|
28.09.2022, 11:45 | #5933
|
|
US plan was always to stop EU buying Russia's gas
2014
Rice:"You want to change the structure of energy dependence. You want to depend more on the North America energy platform ... to have pipelines that don't go through Ukraine & Russia"
|
|
|
|
true
|
28.09.2022, 11:46 | #5935
|
|
vsetko je ako ma byt, video je z 2014
|
|
|
Markuss
|
28.09.2022, 12:38 | #5937
|
|
chodis na zle miesta. V bistre sa tankuje lacnejsie. Aj obrat stúpol. Inflácia je uplne mimo
|
|
|
RUTY
|
28.09.2022, 12:42 | #5940
|
|
Musím sa prihlásiť do tej sekty kde je to bistro a budem osvietený
|
|
Quake
|
28.09.2022, 09:06 | #2240
|
https://prnt.sc/j1Bzx9wQEnNx
Víťazka volieb v Taliansku vyjadrila plnú podporu Zelenskemu a Ukrajine. Uff, už ani tá krajná pravica nie je to, čo bývalo
|
|
Quake
|
27.09.2022, 23:07 | #2239
|
https://hnonline.sk/svet/96043385-sme-taki-mladi-mame-velky-strach-kremel-nas-neustale-klame-hovoria...
Uteká sa všade. A vo veľkom. A za veľké prachy. Aký je to pocit, keď celé úspory dáš na letenku, aby si vypadol zo šialenej krajiny, kde je na čele šialený bastard, ktorý ťa chce poslať na front a istú smrť? Presne toto je tá propaganda, o ktorej tu píšem už mesiace - ruské štátne média nonstop klamú vlastných občanov. Rozprávky o denacifikácii. Rozprávky o zlej Ukrajine. Snáď sa až teraz otvoria Rusom oči. Čo za smrada je Putin. Čo za smrada ich ženie umierať za jeho choré ideológie.
|
|
|
|
|
|
Quake
|
27.09.2022, 23:31 | #5929
|
|
Mimochodom Rusi zverejnili výsledky toho bábkového referenda, ktoré je samozrejme podvod jak hrom, ale tak musia si nájsť zámienku, aby to pokladali za svoje územie. typickí ruskí smradi:
- Chersonská oblast: 87,05 % ZA
- Záporožská oblast: 93,11 % ZA
- DLR: 99,23 % ZA
- LLR: 98,42 % ZA
Komedianti
|
|
|
|
|
Markuss
|
27.09.2022, 22:46 | #5925
|
|
Presne. Klamstvá. O tom je celý Assange, aj Snowden.
Samé klamstvá
|
|
Quake
|
27.09.2022, 19:05 | #2237
|
https://www.startitup.sk/poslanci-schvalili-vstup-finska-a-svedska-do-nato/
Takže sme ako jedna z posledných krajín schválili vstup Fínska a Švédska do NATO. Za hlasovalo 124 resp 126 zo 144 prítomných. Proti boli - ako inak - fašisti od Kotlebovcov a Republiky. Za boli aj poslanci Smeru vrátane Fica (okrem Blahu, Galisa a Podmanického). Aspoň v niečom sme si neurobili medzinárodnú hanbu...
Ostávajú posledné dve krajiny - Maďarsko a Turecko
|
|
|
majster
|
28.09.2022, 09:04 | #5930
|
|
dúfam že Madarsko alebo Turecko budú mať rozum!
|
|
|
|
true
|
27.09.2022, 13:16 | #5913
|
|
Pripomínam voči komu sa to bojuje!
#2224
|
|
|
Balaam
|
27.09.2022, 13:39 | #5915
|
|
a prečo potom nechcú bojovať? donútime ich? budeme si z nich robiť srandu? nevadia nám zrazu zahraničné autá čo prekračujú hranice? nevadia nám zrazu "utečenci" z krajiny kde sa ani nebojuje?
|
|
|
|
true
|
27.09.2022, 14:55 | #5917
|
|
StanoDianiska, je to vojna, vo vojne sa robia svinstva.
Ja len pripominam dovod vojny !
Tato vojna vobec nemusela vzniknut !
Putin na to upozornoval uz davno ale vsetci na to srali, cely svet, tak to prislo !
|
|
|
Quake
|
27.09.2022, 19:32 | #5924
|
|
true, viac študovať, viac relevantných zdrojov sledovať a viac sa vzdelávať. Potom možno zistíš, čo za nezmysly dennodenne vypisuješ...
|
|
Balaam
|
27.09.2022, 11:47 | #2235
|
Inak pán Fico sa práve v NR SR sťažoval, že UA chce vyhrať obrannú vojnu  toto je už iný level....rozmýšľam, či sa Stalin nesťažoval keď za pomoci západu vyhrával nad Nemcami 
|
|
|
Redbul
|
27.09.2022, 12:59 | #5908
|
|
Ty tiez kamarat pises len co sa ti hodi ked to tu tak sem tam citam.Mali by ta niekde angazovat.Clovece,nauc sa respektovat aj ine nazory,ked tak tu tak nezainteresovani clovek cita.
|
|
|
Redbul
|
27.09.2022, 13:02 | #5909
|
|
*Ta tu tak cita.
|
|
|
Redbul
|
27.09.2022, 13:11 | #5910
|
|
Nic osobne.Ale co si v poriadku?Do kazdeho hustis len svoje nazory atd.
|
|
|
Balaam
|
27.09.2022, 13:13 | #5911
|
|
Kľudne napíš kde sa mýlim ja si svoj omyl priznám...narozdiel od iných ktorý už nedokážu odpovedať na jednoduché otázky...
|
|
|
true
|
27.09.2022, 13:15 | #5912
|
|
áno - áno - už len pár rokov a deti sa budú v škole učiť: USA oslobodilo Európu nad Nemcami.
zmrdi takto pokryvia históriu
|
|
|
Balaam
|
27.09.2022, 13:35 | #5914
|
|
true neviem kde vidíš že by som písal o tom, že USA oslobodilo Európu nad Nemcami...ja len píšem, že sa Stalin nesťažoval že mal pomoc zo západu...to je fakt...ako hádž sa o zem ako chceš...ak sa mýlim kľudne sa ti ospravedlním...názor môžeš mať aký chceš ale aj Zem bude stále guľatá aj keď má x ľudí názor že je placka....
|
|
|
true
|
27.09.2022, 15:02 | #5918
|
|
Balaam všetko k tomu smeruje. Ničia sa pamätníky Sovietskej armády, to nevidíš? Zakazuje sa ísť uctiť si pamiatku Sovietskych vojakov, to nevidíš? toto sa reálne deje. preto som napísal to. Daj tomu pár rokov. Zmrdi to zariadia.
|
|
|
Balaam
|
27.09.2022, 15:08 | #5920
|
|
Ja o voze ty o koze klasika....ja len píšem že sa Stalin nesťažoval na západné zbrane a pomoc to je všetko...netuším kde máš pamätníky...
|
|
|
true
|
27.09.2022, 15:36 | #5922
|
|
hej, ty netušíš
tak otvor oči a aj google a zistíš a na Stalina sa vyser - uz je skoro 70r po smrti.
linky Ti tu dávať nebudem - nedeje sa to u nás len ale aj inde, Poľsko, Pobaltie a podobne
|
|
|
Balaam
|
27.09.2022, 15:48 | #5923
|
|
Poľsko,pobaltie má z Ruskom bohaté skúsenosti to bude tým.... tý asi nezdieľajú taký spomienkový optimizmus ako ty...Poliaci nezbroja ako šialený len tak aby dali USA zarobiť...že je 70 rokov po smrti na tom nemení nič,mali západné zbrane? tak neprekrucuj históriu ...
|
|
|
|
|
|
|
Quake
|
26.09.2022, 23:39 | #5905
|
|
pokiaľ si pamätám, tí istí gaučovníci tu pred pár týždňami trepali o masívnych ukrajinských stratách, že za chvíľu nebude mať kto za Ukrajinu bojovať. Au... Fail
Zrazu za pár dní si Ukrajina vzala toľko územia naspäť, čo tu mesiace Rusi dobýjali. Hej, hej, presne takto sa správa armáda, ktorá už nemá s kým bojovať
Masívne straty donútili k mobilizácii Vladimira Vladimiroviča. Všetko podľa plánu
|
|
Markuss
|
26.09.2022, 21:42 | #2231
|
Je síce len pondelok, ale tento ma dostal 7-10krat menšie. Síce nikto nikde nezverejnil, ale tak dobre to znie
|
|
|
slaven
|
26.09.2022, 22:04 | #5900
|
|
uvidíme aké miracles prinesú ďalšie dni
|
|
|
yyyy
|
26.09.2022, 22:16 | #5901
|
|
ono to sedí pokiaľ mali Rusi cca 400 000 až 500 000 mŕtvych. Musíš ísť /bľačať/ z dobou. Slama Ukravína
|
|
|
Balaam
|
27.09.2022, 11:41 | #5906
|
|
aké majú straty je naozaj ťažko povedať, ale to že dokázali Rusov vykopať za týždeň z územia čo dobíjali mesiace, že Rusko už mobilizuje svedčí že sú UA stále značne bojaschopný a opätovné vyhrážanie JZ a bleskové "referendá" s vojakmi za chrbtom, hlasujúcimi Wagnerovcami atď asi svedčí o tom, že nemajú moc dôvody UA armádu podceňovať...očividne majú UA zasa dáky divoký plán podľa udalostí posledných dní, ale či to budú schopný spraviť? no to je otázka za milión...
|
|
|
true
|
27.09.2022, 15:03 | #5919
|
|
aké maju straty Rusi je ľahké dokázať? nick Quake tu dáva stále presné čísla.
aké majú straty UA je ťažko povedať Čísla o tom neexistujú asi.
smiešne že?
|
|
|
Balaam
|
27.09.2022, 15:12 | #5921
|
|
Ja píšem že že mobilizácia je dôkaz že straty budú asi vysoké...že tam posielajú "vojakov" bez výcviku hlava nehlava asi nehovorí o tom,že by UA bola na pokraji zrútenia...ukáže čas....čísla neprizná ani jedna strana teda Songu povedal že majú 5000 mŕtvych ale prečo mobilizujú netuším ...to nevychádza...
|
|
|
Markuss
|
28.09.2022, 12:41 | #5938
|
|
ano. UA chytala aj chromých na plázach, alebo na diskotékach. len sa o tom nikde tak opulentne nepísalo. Tí, ktorí pozorne cítali, zistili, ze sam velký Arestovic hovoril uz o druhom, tretom, x... tom kole mobilizácie
|
|
|
Balaam
|
28.09.2022, 13:22 | #5941
|
|
Čo to mení na tom,že najsilnejšia armáda sveta musí mobilizovať pri 5000 mŕtvych ? To majú ty fešáci z UA šikovných tanečníkov a plavcov....
|
|
Balaam
|
26.09.2022, 20:32 | #2230
|
Je to taková zapeklitá situace. Rusové zdrhají do země, kterou napadli dřív, aby nemuseli bojovat v zemi, kterou napadli teď, ale nejraději by se dostali do zemí, kterým hrozí, že je napadnou později.
Také milé zhrnutie aktuálnej situácie "údajných" utekov Rusov z raja na zemi...
|
|
|
true
|
26.09.2022, 20:42 | #5890
|
|
Odkiaľ beriete tie chujoviny, že Rusko je Raj na Zemi?
kto Vám to do hlavy natlačil?
|
|
|
Quake
|
26.09.2022, 20:45 | #5893
|
|
Rusko je raj na zemi pre skorumpovaných politikov, oligarchov, vrahov, fašisitov a diktátorov
|
|
|
Balaam
|
26.09.2022, 20:45 | #5894
|
|
To čítam stále...plyn,ropa,nerastné bohatstvo,silný rubeľ, hospodárska samostatnosť atď... Veď to som tu videl x krát....
|
|
|
true
|
26.09.2022, 21:22 | #5897
|
|
už si to tu videl x krát? no jedine Rusofóbi toto píšu o Rusku - nikto iný
|
|
Quake
|
26.09.2022, 19:59 | #2229
|
https://prnt.sc/uP4VU-bYW1GU
Už dlho sme tu nemali ruské straty, nech sa páči. A to sú len konzervatívne odhady. No a keďže deduško Vladimir Vladimrovič nám začal mobilizáciu, tak tých obetí bude omnoho viac. Lebo na front posiela nevycvičených chalanov, čo v živote vystrelil maximálne tak v Counter Strike. Majú maximálne týždňový výcvik a žiadnu ochrannú výstroj. A vyzerá to tak, že sa v prvom rade odvádzajú príslušníci etnických menšín, hlavne na Kryme, takže toto je spôsob, akým sa Putin zbavuje odporcov. Pekný smrad. Asi preto utekajú stovky tisíc Rusov preč a nie sú ochotní bojovať za psychopata.
No a prebieha nám aj divadielko v podobe trápneho referenda, ktoré ale nikto vo svete neuzná (možno Kim čong xuj). Tak ono keď ti držia samopal pri hlave, asi nemáš veľa možností, predpokladám... Však demokracia jak lusk. Rusko je fašistický štát. Nie Ukrajina. Ale Rusko. UKRAJINA
|
|
|
true
|
26.09.2022, 20:39 | #5889
|
|
Ruske straty tu neboli dlho, ale Ukrajinske nikdy - to je cudne ze?
|
|
|
Quake
|
26.09.2022, 20:42 | #5891
|
|
ukrajinské straty sú 7-10 násobne menšie. Vyrátaj si to
|
|
|
Balaam
|
26.09.2022, 20:44 | #5892
|
|
u Rusov je to jednoduchšie...samotná mobilizácia je dôkaz...keď tam máš armádu a si nútený tam mobilizovať tak asi už armádu nemáš...
|
|
|
Quake
|
26.09.2022, 20:51 | #5895
|
|
stačí si pozrieť, kde a ako dlho sa momentálne cvičia ukrajinské jednotky. Oni nepotrebujú nahrádzať obrovské straty ako ruská armáda. Rusi sa cvičia týždeň a idú bojovať - bez skúsenosti, bez taktickej výzbroje, bez stratégie. Ukrajincov cvičia elitní vojaci z celého sveta.
Rusi sa momentálne spoliehajú na jeseň a rozmáčanú pôdu, kde je ťažká technika nepoužiteľná a kde má výhodu pešie vojsko, preto tam chce čím skôr nasadiť desiatky tisíc pešiakov...
|
|
|
true
|
26.09.2022, 16:13 | #2228
|
Vojna medzi Ukrajinou a Ruskom už nie je lokálna, sankcie z nej urobili globálnu ekonomickú vojnu. Vyhlásil to v stredu predseda maďarskej vlády Viktor Orbán
|
|
|
true
|
26.09.2022, 16:14 | #5879
|
|
„Už je každému jasné, že musíme počítať s dlhotrvajúcou vojnou, musíme sa pripraviť na to, že táto vojna bude v našom susedstve pokračovať tento i budúci rok,“ povedal Orbán
|
|
|
true
|
26.09.2022, 16:14 | #5880
|
|
„Ak by Brusel zrušil sankcie (voči Rusku), tak by ceny klesli na polovicu a zmiernila by sa inflácia. Bez sankcií by európske hospodárstvo opäť nabralo silu a vyhlo by sa hroziacej recesii,“ dodal Orbán
|
|
|
true
|
26.09.2022, 16:15 | #5881
|
|
Pravda a nič len pravda.
|
|
|
Balaam
|
26.09.2022, 20:11 | #5886
|
|
Hmmm dobre sledujuj najbližšie dni,týždne...dostaneš odpoveď na tieto Orbanivske bludy...lebo majú plyn od Rusov za pekne ďakujem a akosi im to nevychádza a majú problémy...
|
|
|
|
peto10
|
26.09.2022, 20:20 | #5888
|
|
Velmi trefne: "Teraz majú ale plynu málo, alternatívne dodávky zabezpečené v nízke, plyn je drahý. Teraz im nezostáva iné, len voči EÚ pritvrdiť a hrať to tvrdo na PRO putina. Aby nepomrzli."
Link FB príspevok
|
|
|
Quake
|
26.09.2022, 21:08 | #5896
|
|
Orban je kus maďarského skorumpovaného tajtrlíka. Ale tak má tu svojich fanúšikov, ktorým nevadí, že rozkráda miliardy, hlavne, že sú nové štadióny, lol....
|
|
|
slaven
|
26.09.2022, 22:04 | #5899
|
|
Quake, to je Tvoj nazor. Hlavny je nazor ludi ktori ziju v krajine kde vladne a ver mi ze je odlisny od Tvojho, ale to asi vies, ked si videl vysledky volieb.
|
|
|
Quake
|
26.09.2022, 22:53 | #5902
|
|
aj na Slovensku má podľa prieskumov SMER s HLASOM dokopy 30%, hoci tu rozkradli verejné financie za desiatky miliárd. Ľudia sú ľahko manipulovateľní
|
|
|
slaven
|
26.09.2022, 23:04 | #5903
|
|
neporovnavaj Orbana s Ficom.
Pozri sa do Madarska, tam Orban vyhral kusok s inymi % tie volby.
+ verim, ze sa ani ty ludom necudujes, ze ake su teraz % u nas pri tych magoroch a zapredanoch co nam teraz vladnu, ja sa tomu necudujem vobec.
|
|
|
Quake
|
26.09.2022, 23:22 | #5904
|
|
ty nevidíš do maďarskej politiky, aké sa tam prijímajú zákony, ako sa tam pomalinky uťahuje sloboda, ako sa popiera iný názor, ako sa ovládajú média. Tam si jedno vládne hnutie robí s krajinou, čo chce. A keď raz statočne masíruješ verejnú mienku, lebo ovládaš mediálny trh, tak sa asi nečudujeme, že dostal toľko hlasov. Prečo asi v autokratických systémoch dostávajú diktátori každé volebné obdobie väčšinu hlasov?
Ľudí nezaujíma, že niekto kradne. Ani Slovákov, ani Maďarov. Každý sa pozerá na seba, čo to prinesie jemu.
|
|
|
|
slaven
|
26.09.2022, 15:44 | #5878
|
|
kto ho ukrizoval? dokument sa mi nechce pozerat, daj strucny report.
|
|
|
true
|
26.09.2022, 16:15 | #5882
|
|
Asi Rusi ukrizovali chlapceka z Ukrajiny predpokladam
|
|
|
StanoDianiska
|
26.09.2022, 17:31 | #5884
|
|
Cca od 16. minúty. V ruskej televízii hovorila svedkyňa ako v Slaviansku ukrižovali ukrajinskí vojaci 3-ročného chlapčeka. Tak sa tam vybralo viacero novinárov a pýtali sa ľudí na tú udalosť. Nikto o tom nič nevedel, žiadna videonahrávka sa nenašla, nič... Domáci povedali, že je to blbosť.
|
|
true
|
26.09.2022, 12:23 | #2226
|
sledujete voľby v Taliansku?
|
|
|
true
|
26.09.2022, 12:23 | #5867
|
|
Taliani sa prebudili
|
|
|
true
|
26.09.2022, 12:23 | #5868
|
|
o Maďaroch nemusím písať
|
|
|
true
|
26.09.2022, 12:24 | #5869
|
|
a Poliaci? Poľská vládnuca strana Právo a spravodlivosť (PiS) odsúdila “škandalózne” výroky predsedníčky Európskej komisie Ursuly von der Leyenovej z tohto týždňa o Poľsku, Maďarsku a Taliansku. Tvrdí, že sú ďalším dôkazom “protidemokratického” zasahovania EÚ do vnútornej politiky členských štátov.
|
|
|
true
|
26.09.2022, 12:25 | #5870
|
|
hlavy hore ! treba sa spojiť a tento EU debilizmus zničiť
|
|
|
Markuss
|
26.09.2022, 12:49 | #5871
|
|
na jednej strane ma teší, že nebudú všetci poslušne tajtrlíkovať všetkému, čo pristane z Bruselu.
Len sa obávam, ze to po chvíli dopadne ako u nás s Matovičom, a touto bandou.
Totiž, neviem, či Meloni má nejaký ansábel, alebo to bude len o tom, že kto išiel okolo... tak jak OLANo
|
|
|
|
Balaam
|
26.09.2022, 13:08 | #5873
|
|
True budeš veľmi sklamaný...
|
|
|
true
|
26.09.2022, 13:30 | #5874
|
|
prečo? lebo vyhrá debilizmus a nie zdravý rozum?
|
|
|
|
Balaam
|
26.09.2022, 15:20 | #5876
|
|
Nemám pocit že by si bol klimatológ, ja tiež nie...môžem len z mladosti hovoriť ako sa baby natierali naftou aby sa pekne opalili,ako kliešť bol doména južnejších časti Slovenska a dnes je už pomaly na Lomnickom štíte...atď atď ..dáky dôvod to má....každý si zoberie čo chce...
|
|
|
slaven
|
26.09.2022, 15:43 | #5877
|
|
s tou klimou sa to stale menilo, teda klima sa menila a to clovek na Zemi ani nebol
moj nazor na elektro EU debilitu je jasny ... my sa tu o nieco znazime, co je pre mna uplna hlupost, kedze vo svete sa deje nieco uplne ine.
Super dokument o tom som videl, jasne ze uz je zmazany. Jedna uzasna GREEN fabrika z FRA sa tu v EU prezentuje ako naozaj ekologicka, ale v Juznej Amerike si v pohode stavia uholne elektrarne. Ludia tam ziju v otrasnych podmienkach, na ukor zelenej EU, ci ako to napisat.
Zaoceanske lode zadrbu tak ovzdusie, ze nejake elektro auta v EU na tom nic nezmenia, aj keby zodna na den boli len na elektrinu - je o tom vela clankov a faktov. Tiez nie som klimatolog teda, len premyslam.
|
|
|
true
|
26.09.2022, 16:17 | #5883
|
|
slaven o tej EKO tematike je velmi vela videi na Youtube.
Napriklad o tych velkych fotovoltaickych elektrarnach - konklretne tych paneloch - ako sa pre Zem nebezpecne ked sa likviduju.
|
|
|
Balaam
|
26.09.2022, 20:09 | #5885
|
|
Klíma sa menila,to je fakt ....ale takýmto tempom ťažko..čiže sa klimatická zmena očividne deje...lebo sám sebe odporujes...ale to je v pohode...
|
|
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 19:46 | #5849
|
|
But overall, the south remains a different story from the northeast. Interviews with dozens of commanders, ordinary soldiers, medics, village leaders and civilians who recently escaped the conflict zone portray a more difficult and costly campaign: The fighting is grinding, grueling and steep in casualties, perhaps the most heartbreaking battle in Ukraine right now.
|
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 19:49 | #5850
|
|
The Ukrainian government does not usually disclose casualty figures, but the soldiers and commanders interviewed in the past week portrayed the battlefield losses as “high” and “massive.” They described large offensives in which columns of Ukrainian tanks and armored vehicles tried to cross open fields only to be pounded mercilessly by Russian artillery and blown up by Russian mines.
|
|
|
Balaam
|
25.09.2022, 19:58 | #5853
|
|
Hmmm a ofenzíva bez obetí resp.minimalnych existuje? Počkaj čo čaká fešákov z Ruska teraz...
|
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 20:51 | #5854
|
|
Pozorným čitateľom neuniklo, že autor článku písal o severe aj o juhu. Tento článok hodnotí počet obetí na juhu v pomere k piadi, ktorá bola južnou ofenzívou získaná
|
|
|
Balaam
|
25.09.2022, 21:06 | #5855
|
|
A pointa? Okrem toho že sa opäť snažíš upriamovat pozornosť inde ako ti to vyhovuje?
|
|
|
peto10
|
25.09.2022, 21:24 | #5856
|
|
Pointa je, ze je to proti Ukrajine, tak to sem vycapi.
|
|
|
true
|
25.09.2022, 22:08 | #5857
|
|
peto10 áno a to sa nehodí - keby písal proti Rusku - všetci by ste onanovali a tlieskali mu
|
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 22:23 | #5858
|
|
Pointa je, že na RTVS ani v našej tlačí také informácie nenájdete. Iba o úspechoch UAb armády.
Neviem načo také články v Amerike píšu...
|
|
|
peto10
|
25.09.2022, 22:35 | #5859
|
|
Takze ked bude nejaky kriticky clanok voci Rusku a neobjavi sa v nasich mediach, tak ho sem pridas?
|
|
|
true
|
25.09.2022, 22:42 | #5860
|
|
peto10 - a na čo by to asi robil? Z kritických článkov je zasratý celý mainstream. Máš ich desiatky denne. O tom ostatnom sa mlčí (a deje sa to) a to tu zverejňuje Markuss.
|
|
|
true
|
25.09.2022, 22:42 | #5861
|
|
ja na tom nič zle nevidím - ty hej?
|
|
|
true
|
25.09.2022, 22:42 | #5862
|
|
zverejňovať vyvážené informácie
|
|
|
true
|
25.09.2022, 22:43 | #5863
|
|
teda nie len z jednej strany a jednostranné
|
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 22:50 | #5864
|
|
Ak bude, tak sa určite objavil
|
|
|
peto10
|
25.09.2022, 23:13 | #5865
|
|
Ak tu ma niekto od vypuknutia vojny 12 stran prispevkov a ani jeden co i len s naznakom kritiky voci Rusku, tak to nie je jednostranne informovanie?
|
|
|
Markuss
|
26.09.2022, 08:15 | #5866
|
|
skús niečo aj k obsahu junáčik, zatial ta zaujíma iba to zátišie
|
|
|
|
|
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 13:48 | #5840
|
|
Widespread support in Congress for pumping aid to Ukraine is starting to show signs of fracturing as many Republicans in the House question whether the money would be better spent combating China and tackling economic problems facing the U.S., according to a dozen lawmakers and congressional staff from both parties
|
|
|
true
|
25.09.2022, 18:07 | #5842
|
|
otvaraju sa im oci
|
|
|
Balaam
|
25.09.2022, 19:03 | #5844
|
|
Potencionálny problém nie je reálny....potencionálne si aj milionár ...začni si všímať Dagenstan, Čečensko a celkovo Kaukaz...Turecko vyzýva Rusov aj na vrátenia Krymu, India nie je čas na vojnu, Čína podporuje územnú celistvosť Ukrajiny a dali Moskve ultimátum....o chvíľu v Rusku vyhlásený zákaz vycestovania všetkých mužov pod bránou povinnosťou a vyhlásené stanné právo ...ešte chces dačo j veci? Alebo stačí Mikla?
|
|
|
true
|
25.09.2022, 19:09 | #5845
|
|
Teba je tu naozaj škoda
|
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 19:45 | #5848
|
|
Ten chlap vie všetko! Kua readers digest je šuvix. Načo to vôbec píšu a nepýtajú sa ťa
|
|
|
Balaam
|
25.09.2022, 19:55 | #5852
|
|
To je tým že nebudem papagáj...počkajme si...
|
|
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 11:23 | #5836
|
|
Senior US officials tell CNN they are disappointed US-led sanctions haven't had a bigger impact so far on the Russian economy and are now predicting that the harshest effects probably won't materialize until early next year at the earliest.
|
|
|
Balaam
|
25.09.2022, 12:00 | #5839
|
|
Samostatný vysoký predstaviteľ administratívy však varoval CNN, že úradníci, ktorí vytvorili sankcie v mesiacoch pred vojnou, vždy verili, že najstrmšie dopady nemusia byť nevyhnutne okamžité.
„Myslím si, že od začiatku sme mali názor, že keď Rusko napadlo Ukrajinu a my sme uvalili sankcie, s najväčšou pravdepodobnosťou to bude režim strednodobých až dlhodobých sankcií,“ povedal predstaviteľ. "Je to preto, že sme chceli dlhodobo udržiavať tlak na Rusko, keď viedlo vojnu s Ukrajinou, a chceli sme degradovať ruské ekonomické a priemyselné kapacity. Vždy sme to teda vnímali ako dlhodobú hru.
|
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 13:48 | #5841
|
|
Veď hej, aj Robo Mikla tvrdil, že tak to chcel zaspievať....
Lebo o to išlo....
|
|
|
Balaam
|
25.09.2022, 18:55 | #5843
|
|
Toto sú tie príspevky s pridanou hodnotou? Super ...držím palce vo Viedni...
|
|
|
Markuss
|
25.09.2022, 19:51 | #5851
|
|
A v Spišskej nič?
|
|
Quake
|
25.09.2022, 05:47 | #2221
|
https://prnt.sc/2yfN_uHS9Jo3
Ako sa len história opakuje. Ako len prosil Sovietsky zväz o zbrane západné mocnosti. Bez nich by nemal najmenšiu šancu proti Nemecku. Netreba prekrúcať históriu, ale povedať tak, ako to je - Západ svojimi zbraňami pomohol poraziť fašizmus. Tak ako pomáha aj teraz v boji proti ruským okupantom.
|
|