POLITICKÁ DISKUSIA
|
| |
Quake
|
04.11.2022, 13:09 | #6927
|
| |
To je tak, keď populisti zmagoria občanov. Odchod z EÚ zjavne priniesol prosperitu a slobodu britskému národu. Jedine žeby nie. Už to docvaklo občanom. A že takých populistov a štváčov máme aj na Slovensku habadej, o tom niet pochýb.
|
|
| |
true
|
04.11.2022, 13:39 | #6928
|
| |
nezabudni ešte spomenúť Orbána - že prečo nevystúpi z Únie
Tvoja obľúbená téma.
Zlý zlý Putin za všetko môže aj za Anglický nepokoj  
|
|
| |
Quake
|
04.11.2022, 16:24 | #6933
|
| |
Ale čo true, nepasuje do tvojho videnia sveta zlej EÚ? Briti spravili chybu, teraz si to priznávajú - hotovo. A neboj, Orbán nevystúpi z EÚ, veľmi dobre si uvedomuje, ako ju potrebuje. Koho by dojil?
|
|
| |
true
|
04.11.2022, 16:24 | #6935
|
| |
čo majú Briti s hlúpou EU? a čo to má spoločné s mojim videním EU?
|
|
| |
true
|
04.11.2022, 16:25 | #6936
|
| |
ty si pekne mimo - ale to nevadí
|
|
| |
true
|
04.11.2022, 16:25 | #6937
|
| |
Sláva u kravína
|
|
| |
Quake
|
04.11.2022, 21:09 | #6945
|
| |
Že vraj čo majú spoločné Briti s EÚ...
Neviem, či dnes prečítam väčšiu kravinu, ale tak kandidátov je tu dosť...
|
|
|
true
|
04.11.2022, 11:12 | #2511
|
Zamyslel sa niekto nad týmto?
Štátne orgány momentálne investujú enormné úsilie aby svojim občanom "vysvetlili", že za vysoké účty energií nemôžu sankcie na Rusko
Paradoxne to je ale ešte ten horší prípad lebo to hovorí jasne, že za vysoké ceny môže ich neschopnosť
Ďalšia relevantná otázka je, prečo Anglicko, ktoré od Ruska bralo len niečo okolo 5% energií zažíva taktiež absolútny kolaps a rozpráva sa tam o energetickej chudobe? Tiež Rusko?
Hráme sa tu na ekologických, ničíme vlastné hospodárstvo reguláciami aby ľudia v Europarlamente, ktorí sú absolútne odrezaní od reality nakoniec nakupovali tie najviac neekologické suroviny z krajín na druhej strane zemegule
Keď to predsa nie je dym u nás, ekológia nás už netrápi
|
|
|
true
|
04.11.2022, 11:11 | #2510
|
TWITER SA OČISTIL OD PROPAGANDY LIBERÁLOV
Potom čo Elon Musk kúpil Twitter, odstránil vedenie a vyhodil ľudí, ktorí mali na starosti cenzúru sa začínajú diať obrovské zmeny, ktoré je cítiť aj v oblasti konfliktu na Ukrajine
Doteraz progresívny Twitter označoval špeciálnym odznakom stránky, ktoré boli napojené nejakým spôsobom na vládu. Označovali ale iba stránky, ktoré boli "nepriateľom" čiže išlo v 99% iba o Rusko, Čínu a Irán
To sa po príchode Elona Muska zmenilo a Ukrajinské stránky, ktoré preukázateľne ovplyvňuje Ukrajinská vláda alebo sú vrámci schémy ovplyvňovania verejnej mienky dostávajú tento odznak už tiež
Elon Musk len týmto malým gestom ukázal, ako skazené bolo liberálne vedenie Twitteru a že mu záleží na tom, nech ľudia majú skutočne nezávislé informácie k dispozícii
|
|
|
slaven
|
04.11.2022, 10:43 | #2509
|
Masový hrob Židov zabitých nacistami a okrajinskou pomocnou políciou v roku 1942 v Golovanevsku pri Kirovograde.
>> No a tak nacisti na Okrajine civilizácie je iba legenda...
https://prnt.sc/vVQJwCutlFQn
|
|
| |
true
|
04.11.2022, 11:09 | #6925
|
| |
to bude len upravene v nejakom grafickom programe Slaven
|
|
| |
Markuss
|
04.11.2022, 11:26 | #6926
|
| |
len sa tam sprejeri tagli
|
|
|
|
majka
|
03.11.2022, 20:50 | #2507
|
Moldavsko si zabezpečilo reverzný dovoz zemného plynu zo Slovenska. Kišiňov sa snaží získavať plyn z iných zdrojov ako z Ruska, keďže čelí čoraz väčším problémom s dodávkami od Moskvy.
Čítajte viac: Link na článok na doméne sme.sk
|
|
| |
Markuss
|
04.11.2022, 09:04 | #6924
|
| |
1. moldavsko má s nami hranicu?
2. ten plyn co im posielame je odkial?
3. kto to zaplatí?
|
|
|
| |
RUTY
|
03.11.2022, 19:41 | #6921
|
| |
Neplaš a nestresuj to je nepodstatné, všetko je ok. My tu máme väčší problém tipu zle zasunutý kábel.
|
|
| |
Markuss
|
03.11.2022, 20:04 | #6922
|
| |
To sú onakvejší hekeri u nás 
|
|
| |
slaven
|
04.11.2022, 09:00 | #6923
|
| |
vsetko v poriadku, Quake pisal opak, ale nevadi. Pasuje to nejakeho vzorca, popripade vzorec upravime
|
|
|
majka
|
03.11.2022, 16:40 | #2505
|
Цены на нефть снижаются из-за ожидания рецессии в мировой экономике, баррель сорта Brent стоил $94,85 (17:35 мск), что на $1,31 ниже цены закрытия на предыдущей сессии — лондонская биржа ICE Futures.
https://www.kommersant.ru/doc/5650806?from=top_main_2
|
|
| |
true
|
04.11.2022, 13:42 | #6929
|
| |
majka pecka  
ale palivá stúpajú
no kde soudruzi z NDR udelali chybu?
Zlý zlý Putin za všetko môže
|
|
|
|
| |
yyyy
|
03.11.2022, 16:52 | #6918
|
| |
zmobilizovaný vojak je podľa teba žoldnier?
|
|
| |
Quake
|
03.11.2022, 18:00 | #6920
|
| |
Skús si kuknúť, kohože mobilizujú wagnerovci v ich basách a kade tade.
|
|
|
|
|
|
| |
Markuss
|
02.11.2022, 21:17 | #6905
|
| |
Moldavské rodiny v súčasnosti vynakladajú asi 75 percent svojich príjmov na energiu,"
|
|
| |
slaven
|
02.11.2022, 21:50 | #6906
|
| |
|
|
| |
Balaam
|
03.11.2022, 00:23 | #6907
|
| |
Až na taky nepodstatný detail,že sa na tomto čísle cca 10% pohybujeme od roku 2006...16 rokov....detail....
|
|
|
| |
Markuss
|
03.11.2022, 09:12 | #6912
|
| |
to podporuje Sanduova.
Tá má iný plat.
Mám kolegynu z Moldavska. Tá dlhodobo tvrdí, ze najlepsie by bolo, keby juh pripojili k Rumunsku, tak by bolo vsetko v poriadku, lebo je to tak ci tak jeden národ
|
|
| |
Quake
|
03.11.2022, 10:43 | #6914
|
| |
Stačí vstup celej krajiny do EÚ skôr, než si tam spravia Rusi nasilný prevrat a netreba nikoho nikam pripájať.
|
|
| |
Markuss
|
03.11.2022, 11:57 | #6915
|
| |
aproximácia nám asi nic nehovorí...
|
|
| |
Quake
|
03.11.2022, 12:36 | #6916
|
| |
Chápanie sarkazmu je asi na urovni Sheldona Coopera
|
|
| |
Markuss
|
03.11.2022, 17:38 | #6919
|
| |
kua uz som myslel, ze Alice-a Coopera
|
|
|
| |
Markuss
|
02.11.2022, 20:39 | #6903
|
| |
Ide o typ magnetického fúzneho reaktora, ktorý funguje na rovnakom princípe ako naše Slnko či hviezdy. Uvažuje sa o ňom ako o bezpečnom zdroji jadrovej energie.
|
|
| |
Markuss
|
02.11.2022, 20:40 | #6904
|
| |
Ruská súčiastka mala pôvodne Petrohrad opustiť v máji, no sankcie znemožnili ruským lodiam kotviť v európskych prístavoch a tak došlo k odloženiu dodania.
|
|
|
| |
Quake
|
03.11.2022, 07:43 | #6909
|
| |
Fuj, ty tu zdieľaš Dennik N. Fuj. Mainstream.
|
|
| |
Markuss
|
03.11.2022, 09:13 | #6913
|
| |
dosli argumenty. chalan to zabalil do klasickeho novinoveho papiera, jak kedysi salámu u mäsiara
|
|
|
true
|
02.11.2022, 10:40 | #2498
|
Je božské sledovať to vyplakávanie liberálov o referende na Sliači. Našli si totižto nový argument a to ako referendum o "Ruských základniach" počas ZSSR nikto nerobil
Táto premisa založená už len na cielene klamlivom používaní slova "Ruských", keď najväčší počet vojakov na území ČSR tvorili národnosti ako Ukrajinci, Poliaci a iné geograficky blízke krajiny je vtipná
Najväčší bojovníci za demokraciu vyplakávajú ako sa im zrazu demokracia nepáči, keď sa nehrá tak ako oni chcú. Zaujímavé sledovať práve tie najviac liberálne mienkotvorné média, ktoré obviňujú ľudí, ktorí si zažili XY rokov Sovietskej techniky, že už západnú techniku a základne nechcú
Vymenili sa režimy a po 40 rokoch sa Slovensko a Česko opäť stalo tým, čo boli počas ZSSR. Takzvanou politickou "ku*ičkou", ktorá zmenila farbu z červenej na modrú a obyvateľom, ktorí to zažili sa vyčíta, že to už znovu zažiť nechcú
Skôr či neskôr bude stav vo svete taký istý ako bol kedysi. Jediná šanca je si to práve skôr uvedomiť a zamedziť šialenstvo elitárov a oportunistov, ktorí za politický žold predajú aj celý národ
Tak ako si kedysi politici chodili po potlapkanie do Moskvy, dnes si chodia po potlapkanie do Bruselu a USA
|
|
|
Quake
|
01.11.2022, 22:41 | #2497
|
Link na článok na doméne pravda.sk
„Nemôžem sa pozerať na to, ako moji bývalí krajania zabíjajú a okrádajú mierumilovných ľudí. Chcem to všetko ,nevidieť', najmä po tom, čím som si musel prejsť posledné 3 roky. Život je len jeden a ten je NEOCENITEĽNÝ,“ pripomenul Tiňkov svoje zdravotné problémy. „Dúfam, že ma bude nasledovať čoraz viac podnikateľov a prestanú pracovať pre fašizmus, vzdajú sa podnikania a občianstva,“ napísal po rusky na Instagrame.
Au... Postupne si ti uvedomujú aj samotní Rusi, čo je toto za chorú krajinu a chorým bláznom na čele.
|
|
| |
Quake
|
01.11.2022, 22:51 | #6902
|
| |
https://prnt.sc/8BaKlFkZzLXd
Momentálne majú Rusi denné straty na úrovni 600-700 vojakov. Nože si skúste vziať kalkulačku a vyrátať, koľko budú mať takto o rok mŕtvych. A to sú len konzervatícne odhady, zranených a neschopných boja je násobne viac. Prakticky sa ich ofenzíva zastavila a zmôžu sa len na neustále raketové útoky na civilné ciele.
Výborne, Vladimir Vladimirovič, si stratég a génius...
|
|
|
true
|
01.11.2022, 21:52 | #2496
|
|
všetko do sebá zapadá
|
|
| |
true
|
01.11.2022, 21:52 | #6898
|
| |
dokonale
|
|
| |
true
|
01.11.2022, 21:52 | #6899
|
| |
ako LEGO
|
|
|
|
| |
true
|
01.11.2022, 21:53 | #6901
|
| |
video vyššie je aj o tom zmienka
|
|
|
slaven
|
01.11.2022, 13:34 | #2494
|
Zaujímavé čísla z „The New York Times“, ktoré ukazujú, ako sa zmenil obchodný obrat Ruska s jednotlivými krajinami po začatí vojenskej operácie na Ukrajine.
https://ibb.co/2tGfbyK
|
|
| |
Markuss
|
01.11.2022, 13:48 | #6894
|
| |
Zle zdroje. I.Miklos, K.Hirman, ale aj Mesežnikov so Šnídlom by ti to vysvetlili
|
|
| |
Balaam
|
01.11.2022, 16:39 | #6895
|
| |
Bez čísiel absolútne nič nehovoriaca tabuľka...príklad,nárast zo 100 o 200% a nárast zo 100 000 o 200% je úplne iné číslo...
|
|
|
| |
Balaam
|
03.11.2022, 00:40 | #6908
|
| |
Ropa a plyn sú zďaleka najdôležitejším exportom Ruska a hlavným zdrojom vládneho financovania. Vysoká cena ropy a plynu za posledný rok nafúkla hodnotu jej exportu, čo pomohlo Moskve kompenzovať straty na príjmoch v dôsledku sankcií...
Tu je tak všetko zhrnuté...nafúknutá hodnota exportu kvôli cenám na trhoch .... nepodstatný detail...
|
|
|
Markuss
|
01.11.2022, 12:31 | #2493
|
V minulosti známy "bojovník za slobodu Internetu" Kim Dotcom zverejnil na svojom Twitteri informáciu, že britská premiérka Liz Truss poslala hneď po likvidácii plynovodu Nord Stream správu ministrovi zahraničia USA Blinkenovi. Správa bola stručná: "It's done".
Dotcom tvrdí, že ide o únik z cloudu Apple, keď britská premiérka použila vlastný iPhone a nie šifrovaný vládny telefón (mimochodom, nie je to ten istý mobil, ktorý bol hacknutý počas jej výkonu na poste ministerky zahraničia) . K dátam veľkých technologických spoločností na Internete totiž nemajú prístup iba rozviedky "Piatich očí" (familiárne nazvanie tajných služieb USA, Kanady, UK, Austrálie a Nového Zélandu). Rusi a Číňania taktiež disponujú sofistikovanou kybernetickou armádou.
|
|
|
| |
slaven
|
01.11.2022, 13:35 | #6893
|
| |
to bude nejaky vymysel, ved vsetci vedia, ze si to odpalili Rusi sami
|
|
|
|
Markuss
|
01.11.2022, 12:09 | #2492
|
No a Joe by rád socializmus
Tá to svet je úplne na ruby. Americký prezident chce socializmus, spravodlivé prerozdelenie a apeluje na svojich živiteľov
Link na článok na doméne pravda.sk
|
|
|
|
Quake
|
31.10.2022, 22:49 | #2489
|
Tak ten prevrat v Moldavsku je čím ďalej tým viac reálny. Momentálne krajinu vedie prozápadná prezidentka Maia Sanduová. FSB však dlhodobo plánuje zosadenie vlády a dosadenie bábkového politika - prorusky orientovaného Ilana Šora. Tento opozičný politik je v izraelskom exile a zo zahraničia organizuje protesty proti vláde za mohutnej podpory Kremľa. FSB naliala do ovplyvňovania moldavských politikov milióny dolárov, prevzali dve štátne televízne kanaály, kde prebieha ruská propaganda vo veľkom.
Moldavsko má smolu, že nemá bojaschopnú armádu a je absolútne závislé na ruskom plyne. Gazprom im znížil dodávky plynu o 30% a vydiera ich úplným odpojením.
V júni získali status kandidátskej krajiny do EÚ a Rusi okamžite zatlačili. Pretože neznesú, aby bola ďalšia krajina demokratická a slobodná.
|
|
|
true
|
31.10.2022, 19:32 | #2488
|
Keď v rukách Čechov vlajú Českej vlajky, sú to proruskí dezoláti. Keď v rukách "čechov" vlajú vlajky NATO, USA, EU, LGBT a rôzne iné, ide o poslušného a vzorového občana. Už tomu rozumieš ty dezolát?
Prierez fotiek z protivládneho protestu a protestu "proti strachu", ktorý by sa dal inak preložiť ako protest za EU, NATO a západ
Táto fotografia nádherné ukazuje mentálne usporiadanie zúčastnených
Na proteste "proti strachu" všade vlajky EU, Ukrajiny, LGBT, rozdávali dúhové odznaky a boli tam aj Americké vlajky. Výplach mozgu na jednom obrázku
https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/312027865_509810544515715_2701094997935258519_n...
|
|
| |
Quake
|
31.10.2022, 19:43 | #6873
|
| |
veľký rešpekt Čechom, že majú takýto jasný postoj k Rusku a vojnovému zločincovi Putinovi. Tak sa to robí do psej matere
|
|
| |
true
|
31.10.2022, 20:29 | #6874
|
| |
Slováci len nadávajú na vládu v krčme
|
|
| |
true
|
31.10.2022, 20:29 | #6875
|
| |
Česi sú v tomto iní
|
|
| |
Quake
|
31.10.2022, 20:50 | #6879
|
| |
Česko hlavne nemá toľko rusofilov ako my. Tam nemajú problém zobraziť Putina v čiernom vreci na mŕtvoly a zavesiť to na budovu ministerstva. Nebabrú sa s tým. Slováci sú jeden z najviac ovplyvnených národov ruskou propagandou, čo je vcelku tragické, keďže sami sme si prežili, čo to znamená, keď sa ti tu nasáčkujú na dlhé roky cudzie vojská.
|
|
| |
Markuss
|
31.10.2022, 21:22 | #6881
|
| |
Ja len k tým cudzím... Vieme prečo napr. takí Kličkovci študovali v Československu, alebo aj v Nemecku? Kto bol starý Kličko?
Akej národnosti bol Brežnev, jeho následník Chrušcov?
|
|
| |
Balaam
|
31.10.2022, 22:14 | #6882
|
| |
Stalin Gruzinec, Hitler Rakúšan .... Nič to neznamená....
|
|
| |
Markuss
|
31.10.2022, 22:25 | #6883
|
| |
Presne. Keď nevyhovuje, neznamená. Keď pasuje, je to super nálepka
|
|
| |
Quake
|
31.10.2022, 22:36 | #6884
|
| |
argumentačná logika bývalých vysokoškolákov nepozná hraníc. A potom sa čudujeme, kde ako krajina sme, keď tu máme toto
|
|
| |
Balaam
|
31.10.2022, 22:38 | #6885
|
| |
??? Ako národnosť niekoho znamená čo? ...to má niečo dokázať? Ako vojská sem v 68 poslali Ukrajinci? No výborne....Tak to gratulujem Gruzinciom keďže vyhrali druhú svetovú a gratulujem Rakúšanom k rozpútaniu druhej svetovej...
|
|
| |
Markuss
|
01.11.2022, 08:33 | #6886
|
| |
To sa obráť na kolegu z vlákna hore, ako to tu nálepkuje.
"hrdinskí Ukrajinci, ...zaostalí a agresívni Rusi"
|
|
| |
Markuss
|
01.11.2022, 08:35 | #6887
|
| |
A ešte k Balaamovmu príspevku. V tvojej logike je ZSSR = Rusko
|
|
| |
Balaam
|
01.11.2022, 08:59 | #6888
|
| |
V tvojej logike je Ukrajina Rusko a čo teraz? Nič...v tom že sme najviac ovplyvnený propagandou z Ruska na tom nič nemení...názory tu ľudia a politici menia podľa Facebooku a môžeš sa hádzať o zem ako chces...všetky kraviny ktoré sa tam objavia berie značná časť ľudí ako fakt...
|
|
| |
Balaam
|
01.11.2022, 09:01 | #6889
|
| |
Najkrajšie to vidieť na slávnom referende na Sliači..pani primátorka až dnes vlastne zisťuje čo je to za zmluvu a ako sa ich týka...referendum o tom čo ani neexistuje lebo Facebook...super ukážka
|
|
| |
indigo
|
01.11.2022, 12:02 | #6890
|
| |
...a súdruh docent z VŠ ZNB vyzýval Sliačanov k účasti na referende (o cudzích územiach Badína a Sielnice)....Se Sovětským svazem prišla bída na zem (ale aj do hláv našich ľudí)
Inak krásne vidno kto po páde Železnej opony zobral život do vlastných rúk a kto klopí uši pred Anglosasmi v korporátoch a sníva o Spasiteľovi z Východu, kde sa dá všetko ,,vybaviť inak" (Peskov ml.)
|
|
| |
Markuss
|
01.11.2022, 13:09 | #6892
|
| |
Tak inak ruský okupant áno, okupačný dôstojník Kličko nie...
|
|
|
Quake
|
31.10.2022, 18:54 | #2487
|
https://prnt.sc/ozX5n-KdF9qn
Aktualizované ruské straty. To sú iné masakre. Už sa ani nečudujem tej mobilizácii, keď takýmto šialeným tempom Rusi prichádzajú o vojačikov. Podľa generálneho štábu bol pomer medzi ruskými a ukrajinskými obeťami v septembri 6,5:1. Teraz sa to ale určite zväčší, keďže Rusi posielajú nepripravených ruských chalanov s minimálnym výcvikom na jatky.
Vojna je tragédia a každý jeden ľudský život má rovnakú hodnotu, smutné je, čo Putin so svojim národom robí a že mu je jedno, koľko vlastných obetuje.
|
|
| |
true
|
31.10.2022, 19:33 | #6871
|
| |
6,5:1
Quake - ty vážne tomu veríš? ja neverím
|
|
| |
Quake
|
31.10.2022, 19:41 | #6872
|
| |
to tvrdí generálny štáb, nie ja. Toto som tvrdil už pár týždňov dozadu, že Ukrajinci majú straty 7 až 10 krát menšie. Nebol som ďaleko
|
|
| |
true
|
31.10.2022, 20:30 | #6876
|
| |
Quake takže tomu vážne veríš
|
|
| |
Quake
|
31.10.2022, 20:46 | #6878
|
| |
prečo by som tomu nemal veriť? Tvrdia to dokonca samotní ruskí vojnoví blogeri. Preto ti stále tvrdím, aby si viac čítal a sledoval relevantné zdroje. Twitter je plný zdrojov priamo z bojiska. Táto vojna je úplne online, vidíš to skoro v priamom prenose. Preto sú tie info o mŕtvych vcelku presné a nielen odhadované.
|
|
|
|
| |
Markuss
|
31.10.2022, 20:44 | #6877
|
| |
Dajú mu diazepan a zas bude poslúchať. Si myslíš, že ostatní sú na tom ako?
Nemci sú na nich dlhodobo nasrani, aj tam už čoskoro prekypí... Len otázka je, kto doyebe ten telefón
|
|
| |
Balaam
|
31.10.2022, 21:06 | #6880
|
| |
 kľud... narážal som na to,že takéto info v našom mediálnom priestore nepostrehneš a že nie som zaslepení fanúšik UA a nemám problém uverejniť aj takéto príspevky....
|
|
|
RUTY
|
31.10.2022, 11:35 | #2484
|
Áno, áno diesel 1.944 to je ono, nedá sa znížiť.
Vlastne treba Igimu na tie jeho k.kotini, tipu bločky a ....
|
|
| |
slaven
|
31.10.2022, 11:53 | #6866
|
| |
cudne, ved vsetko klesa, ako je to mozne ze ceny idu hore?
|
|
| |
Markuss
|
31.10.2022, 12:08 | #6869
|
| |
Neboj. nie je dôvod na paniku. Do konca októbra budeme ešte nižšie. Trend je jasný
|
|
|
| |
Markuss
|
31.10.2022, 09:46 | #6858
|
| |
Ale starriťup aj ekonomické oddelenie N-ka, po konzultácii s I.Miklošom a Hirmanom to vidia presne opačne
|
|
| |
slaven
|
31.10.2022, 10:24 | #6859
|
| |
o tom presne som pisal dole Quakemu, ze je fajn si precitat vsetky zdroje.
lebo take info v Nku a podobne nenajdes
|
|
| |
Markuss
|
31.10.2022, 12:06 | #6868
|
| |
Bacha vlastné názory = copy+paste
|
|
|
| |
Quake
|
30.10.2022, 20:55 | #6851
|
| |
Link na článok na doméne sme.sk
„Počúvam hlasy, prečo pomáhať Ukrajine, keď sami máme problémy a mrzneme. My totiž máme šancu, že nám po čase bude opäť teplo a budeme prosperovať. Tí, ktorí zomrú na Ukrajine, túto možnosť nemajú."
|
|
| |
true
|
30.10.2022, 21:01 | #6852
|
| |
to vážne?
startitup
sme
|
|
| |
true
|
30.10.2022, 21:02 | #6853
|
| |
ešte tu daj článok z dennika N
|
|
| |
true
|
30.10.2022, 21:02 | #6854
|
| |
a dielo bude dokonané
|
|
| |
Quake
|
30.10.2022, 21:12 | #6855
|
| |
Rozumiem ti, true, že ťa to rozčuľuje, lebo však nepíšu, ako si ty želáš. Nepíšu prorusky, tak je to zlý mainstream. Veď ty si sleduj svoje zdroje a ja svoje. Aké jednoduché
|
|
|
| |
slaven
|
31.10.2022, 09:38 | #6857
|
| |
Quake a čo tak sledovať všetko? nie len tie svoje ktoré píšu stále len to isté?
- a potom si z oboch strán, z oboch názorov spraviť ten vlastný.
Nie je to lepšie ako čítať len jednu stranu, jeden názor? To len taká otázka do pléna
|
|
| |
Quake
|
31.10.2022, 10:38 | #6860
|
| |
slaven, naposledy som tu zdieľal článok z Denníka N v marci. Pred 7 mesiacmi. Medzitým mnoho iných zdrojov, rovnaké alebo podobné, ako tu zdieľaš ty alebo hocikto iný.
Zaujíma ma teda, prečo si myslíš, ze čítam len tento zdroj?
|
|
| |
Quake
|
31.10.2022, 10:46 | #6861
|
| |
a na rozdiel od všelijakých študovaných gaučovnikov s Tuorettovým syndrómom, čo ani neovladajú učivo základnej školy, tu píšem aj vlastné názory ale tak sa už dnes nenosí, používať vlastnú hlavu...
|
|
| |
Quake
|
31.10.2022, 10:49 | #6862
|
| |
*tourett
|
|
| |
slaven
|
31.10.2022, 10:57 | #6863
|
| |
pisat vlastny nazor je fajn, ale ty to stale podlozis nejakym clankom z manistreamu
a clanky mimo mainstreamu, teda infiorrmacie z nich uplne ignorujes
to ze citas len mainstream si myslim je fakt, nic ine si tu nedal
|
|
| |
Quake
|
31.10.2022, 11:09 | #6864
|
| |
Nože si pozri moje príspevky za posledných 8 mesiacov.
|
|
| |
Quake
|
31.10.2022, 11:15 | #6865
|
| |
A našťastie máme demokraciu - na rozdiel od Ruska. A môžme voľne surfovať po webe a hľadať relevantné informácie - na rozdiel od Ruska. A ako si správne poznamenal, môžme si na základe týchto informácii vytvoriť vlastný názor - na rozdiel od Ruska. Tam je totiž iný názor trestaný. Okamžite. V lepšom prípade obuškom, v horšom väzením.
|
|
| |
slaven
|
31.10.2022, 11:54 | #6867
|
| |
aha, este ze u nas Ti NAKA nezaklope na dvere, ked povies vlastny nazor na Putina, este ze tak, odlahlo mi.
|
|
| |
Quake
|
31.10.2022, 18:44 | #6870
|
| |
Na Putina môžeš mať svoj vlastný názor, môžeš ho tu velebiť, oslavovať a neviem čo ešte a nikto ti na dvere nezaklope. Ak však porušíš zákon a priamo podporuješ vojnu alebo vojnovú propagandu, je to už trestný čin podľa nášho Trestného zákona.
|
|